Offshore

mini3
02.10.2018 kl 15:30 1376

Man kan aldri garantere noe som helst, men trender er til for å brytes, ellers hadde alt gått til himmelen eller til 0
Min vurdering baserer seg på hva jeg vet om selskapet og at man har klart å snu skipet til å gi solide overskudd fremover.
Om den skal i 6, det er det ikke noen som kan svare på men volumet øker og den holder seg innenfor støtten på 7 i 2 runder. Mitt viktigste argument er at prosjoneringen fra større aktører vil snart komme og da vil den gå raskt oppover. 11kr er også billig i den sammenheng.
Om det er superviktig for deg å treffe bunnen innenfor 1-2 % må du bare vente og kjøpe når alle tall er bekreftet og kursen ligger godt over. Vil du ta ett lodd nå før tallene vises kjøper du nå opp til 7,6
Kjøtt på beinet får du om du leser siste presentasjon

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.