Offshore

mini3
01.10.2018 kl 17:35 2635

Der var Max tilbake ja, han som koser seg Når kurser går ned men aldri kan komme med andre alternativer.
Om du ikke har lært deg enda å se kurser lenger enn 4-8 timer så vil du aldri tjene penger.
De som er inne i archer er inne for å plukke bunnen før selskapet beviser sin snuoperasjon,
Bunnen kan ingen vite, den kan åpne på 7,9 i morgen og gå til 6 på noen uker, det svaret har ingen og derfor sitter en del inne og tar den risken. Jeg kan og vil plukke jevnt og trutt til en maks grense på 250-300k fordi jeg vet at innen 1-2 år har jeg doblet eller 4 doblet innsatsen. Om snittet blir 6,5 eller 7,99 er rivende likegyldig. Det lureste er ihvertfall ikke å følge dine råd og tape både penger og oppgang.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.