Farma

Londonmannen
28.09.2018 kl 07:54 4660

Dette samkjørte trykket i markedet, fra såvel urologene sin side som fra pasientene sin side, presser nå BLCC teknologien frem som den nye gullstandarden for diagnostisering av blærekreft i USA.

Dette er markedskrefter vi ikke skal undervurdere og jeg tror at ketchupeffekten er i ferd med å skje. Så spørsmålet mitt er hvorvidt produsentene av BLCC utstyr vil ha kapasitet nok til unngå at der oppstår bottlenecks i utrullingen av denne fantastiske teknologien? For dette blir etterhvert noe sykehusene bare "må ha!" dersom de ikke skal risikere å miste pasienter. For vi kan allerede registrere nå, ut fra pasientene sine uttalelser, at de søker seg mot sykehus/klinikker som allerede kan tilby BLCC teknologien.

Blir spennende å være PHO aksjonær de kommende årene. Når kan vi forvente at selskapet begynner å utbetale de første utbyttene? Neppe i 2019, men jeg tror nok vi ikke skal langt inn i 2010 før de begynner å ramle inn. Og da blir nok det i et akselererende tempo, er jeg redd.......;-))
Redigert 28.09.2018 kl 07:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.