Olje og Energi

rogneveien
27.09.2018 kl 10:47 2883

Morn

Registrerer også at det er kommet en kontrakt på morgenkvisten. Jeg er vel en av de få som ikke applauderer slike meldinger lenger hos NEL. Så kan man videre spørre seg hvorfor aksjen ikke reagerer mer positivt enn den gjør. Fakta er vel at det er den samme usikkerheten omkring avtalen som ellers i NEL. Verdi ikke oppgitt. Dette KAN bety at de selger seg inn på "brake eaven" eller i verste fall med tap for å komme seg inn i markedet. Tror markedet ressonerer slik. Dette er ikke første kontrakten som blir hengende i lufta med spørsmålstegn rundt. Jeg synes det er litt respektløst av Løkke og co ovenfor aksjonærene og ikke komme med en mer utfyllende melding og guiding enn dette og det er visst tydeligvis ikke bare jeg som mener det, det gjenspeiles i kursen. Men vi får se hva tiden bringer. dette er mine tanker og spekulasjoner etter 3 laaaange år som NEL aksjonær.

Løkke til iallefall.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.