Olje og Energi

Warom
20.09.2018 kl 18:20 17241

FoT og Lars;
Skatterett er ikke lett i det hele tatt, men jeg synes jo denne er grei å ta med seg:

18.1 TAXATION OF THE COMPANY
As the Company is an «Australian resident for income tax purposes, it will be taxed on its worldwide income at the Australian corporate tax rate» which is currently 30 per cent. The payment of Australian corporate tax by the Company will generate franking credits which may be passed onto shareholders upon payment of dividents.

Jeg er (igjen som tidligere sagt) veldig godt fornøyd med å finne noe jeg anser er av fundamental verdi helt uavhengig av hva som måtte skje med lisensene.

Ingen tvil om at det beste(som jeg jo fortsatt tror på) er at vi får kontroll på disse. Dette både mtp lisensene i seg selv og dermed egen benyttelse av fradraget. Dernest det «sikkerhetsnettet» jeg føler «denne saken» gir meg(siden jeg jo kun prater på egne vegne;))

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.