Farma

HrDuck
19.09.2018 kl 22:56 2293

her er vi vel stort sett alle sammen like ukjente fabian?

Og er du som aksjonær mer nøytral og uten agenda enn meg?

For meg handler dette om markedet som jeg ser det. Mitt syn rundt pcib er basert på dynamikken som oppstår under og etter en større emisjon (rettet eller fortrinnsrett) og effekten av en oppgang som tar slutt. Jeg kan ta feil på samme måte som alle andre her. Men jeg sier hva jeg tror og hvorfor jeg tror det skjer. Alle som leser kan gjøre seg opp sin egen mening der mine innspill blir ett av momentene de kanskje legger vekt basert på om de tror mine argument er relevante eller ikke.

Det fundamentale rundt det tekniske har jeg ikke kompetanse til å vurdere godt nok og det har jeg vært helt åpen på hele tiden. En ydmykhet som kanskje flere på denne tråden burde adoptert.

At du fabian nok en gang går etter mann og ikke ball kan jeg leve helt greit med. Men det blir rart når enkelte her anklager meg for å ødelegge diskusjonen og ikke tar selvkritikk på egen oppførsel

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.