Farma

HrDuck
19.09.2018 kl 21:37 1974

re bateman

i tillegg til å være ufin i språket så er du også uærlig. Nå har du vist at du ikke forstår forskjell på å kjøpe aksjer/ retter og det å garantere, men null ydmykhet. Her er det bare å kalle de som faktisk gir saklig info for idioter/ klage over hvor dårlig forumet er blitt osv.

Og når du så ikke kommer lenger med det så er det påstander om at jeg mener det er så negativt at styreformann kjøper sin andel i emisjonen. Når jeg skriver dette så kjenner jeg tvilen komme om jeg i det hele tatt bør føre videre en diskusjon med deg, mye tyder jo faktisk på at du kanskje intellektuelt sett mangler en del i forhold i forhold til oss andre og er det tilfelle så ønsker jeg straks å legge ballen død. Men uansett så er det jo direkte uærlig å påstå at jeg har kalt deltagelse i emisjonen for negativt. Det har jeg ikke og det bør du vite (dersom du har normal evne til å oppfatte språk). Jeg mener altså at det er ganske nøytralt å opprettholde sin eierandel. Øke sin del er positivt og negativt (merk deg dette for nå kommer det) ville vært om han lot seg utvanne i emisjonen. En uenighet om hvordan dette skal oppfattes som jeg fint kan leve med

Da er det forstemmende å oppleve at du overhodet ikke klarer å akseptere at det finnes ulike syn og at du tillegger meg påstander som ikke stemmer for å hevde deg i diskusjonen.

Til dere andre: Jeg har altså ikke hevdet at pro rata deltagelsen til styreformann er negativt og det kommer jeg heller ikke til å hevde.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.