Farma

HrDuck
17.09.2018 kl 13:24 3218

re Gunner,

jeg mente ikke å være respektløs, men samtidig så følte jeg at ting måtte sies som jeg ser det. Problemet med snøffelen er at han er en amatør ifht til aksjemarkedet når han spår mange 100% oppgang kort etter emisjonen. Han forstår tydeligvis ikke paradokset med at ingen store ville kjøpe til 50 eller lavere når de kunne få kjøpt i en emisjon, men så likevel forvente at det skal kjøpes langt høyere opp rett etter emisjon. Som sagt blir jeg bekymret når så mange skal kjøpe så mye i forventning om kortsiktig oppgang uten å kunne gi et rasjonelt argument om hvor kjøpere skal komme fra.

Hva som skjer i 2022 eller noe vet jeg like lite om som snøffelen. Det er ekstremt høy risiko og de som sier at de nesten garantert har produkt som kommer til markedet mangler forståelse og ydmykhet.

Så er jeg enig i at jeg kunne spart meg uttrykket "nisse", men det er for meg vanskelig å tro at snøffelen kan være så naiv som han fremstår når han spår stor oppgang etter emisjon. Følelsen av at han prøver å lure andre for egen vinning gjorde meg litt irritert og "nisse" var såpass snilt at jeg tok sjansen. Men jeg burde nok heller sagt at han fremstod som en desperat hausser.
Redigert 17.09.2018 kl 13:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.