Farma

Snøffelen
17.09.2018 kl 12:40 3414

Det som er helt sikkert er at tegningsrettene gir en fantastisk trader-mulighet. Kursen er grusa og man har muligheten til å gjøre mange 100% avkastning på under noen uker. Jeg er sikker på at flere tradere ser den muligheten.
Selv satser jeg på å klare å bruke så mange av tegningsrettene som mulig, til kjøp av aksjer på 30 kroner. Heldigvis min andre investering, Photocure, som jeg økte kraftig i i februar hatt en fin stigning siste tiden, og også andre måter å organisere dette på, så sånn sett kan tradere, baissere og andre lykkejegere absolutt bare få holde på så mye de vil. Egentlig er hele opplegget ganske interessant, og gøy, masse psykologi og spill !! Og kun fokus på det nå. Alle har muligheten til å være smartere enn alle andre.
Fundamentalene vil tidsnok komme til sin rett når røyken har lagt seg og kortene er delt ut på nytt, enn så lenge så er det "game time"!!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.