Farma

Allislost
15.09.2018 kl 11:35 6319

kreinh

Takk for fin tråd og link! Dette er jo svært interessant! I denne linken får man et innblikk i hvordan pasienter i USA med blærekreft, og deres pårørende, gjør mye selv for å finne best behandling og diagnostikk. Det virker som at BCG cellegift gir betennelse i blæren og at det er individuelt hvor lang tid det tar før betennelsen forsvinner. For å redusere sjansen for falske positive funn burde man vente til betennelsen er borte. Slik jeg leser det er det sannsynligvis hovedsakelig økonomiske årsaker til at ikke flere sykehus har skaffet seg BLC/Cysview. Pasientene virker imidlertid villig til å reise betydelige avstander i USA til et sykehus som kan tilby dette, ettersom pasientene oppfatter at dette er den beste metoden/behandlingen. Hvis jeg har forstått dette riktig så er jo dette gode nyheter som bekrefter at pasientene tar grep for å få BLC/Cysview. Da vil jeg tro at sykehusene må følge etter og tilby dette.
Redigert 15.09.2018 kl 11:44

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.