Olje og Energi

m73102
14.09.2018 kl 20:42 3936

Focuss - jeg har stor tro på Nikola/NEL. Men jeg stiller spørsmål ved om markedet, slik aksjekursen til NEL er i dag sammenlignet med før inngåelsen av Nikola kontrakten, legger til grunn at det er liten sannsynlighet for at Nikola/NEL vil levere (ev. få en positiv inntjening). Kan være at det er andre grunner som ligger bak - men til tross for risikoen (og at det er noe frem i tid) - synes jeg det er merkelig at kursen ikke har utviklet seg annerledes. Videre tror jeg, slik situasjonen og aksjekursen er i dag, at en ikke tar stor risiko for nedside selv om Nikola/NEL samarbeidet ikke blir noen suksess - mye på grunn av det sterke engasjementet du nevner og at NEL helt sikkert vil inngå andre store kontrakter. Er det noen som har synspunkter/tanker?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.