Olje og Energi

Hektar
14.09.2018 kl 12:11 5637

Det jeg sa var: Han har tjent penger på å gjøre noe dyrere for andre. Det er hvor hver eneste krone han hadde kom ifra.

Svaret jeg fikk var: Ikke kjøp aksjer, da blir det dyrere.

Vet ikke hvem som er tettest jeg, den som sa det eller den som forsvarer det. Men at det om ikke lenge blir nødvendig med slagdrill og diamantbits for å trenge gjennom skallen på enkelte er noe jeg er villig til å satse mye penger på.

Igjen: Elektrisitet er en produksjonssressurs. Når noen som Aas skal ha sitt i mellom, øker det prisen for nestemann. Aksjer anvendes som kjent ikke i produksjon. Om du kjøper aksjer i Norwegian i dag, blir ikke flybilletten dyrere i morgen.

Bare si ifra så kan jeg forsøke å forklare det med visuelle hjelpemidler, en tegneserie eller noe sånn kanskje? Noe som dere er kjent med, som gir mening.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.