Olje og Energi

6710
10.09.2018 kl 12:01 4502

pellepolitibil skrev Er det ironi? :-)
Pellepolitibil
Ironi har mange ansigter :) Jeg respekter din.
Men Jeg ser positivt fremadrettet for begge. Det er en lang proces, men det går fremad, og det er godt.
Som jeg ser det, er jeg sikker på QEC mere end gerne ville være på en anden kurs end i dag.
Det som skete fx i Q har QEC ingen medindflydelse på anden end kæmpe for sin ret til udvinding og augmentér for vigtigheden for pilot inst. m.fl. Jeg har også skrevet at fejlene med 100% brønde har været en plet på QECs omdømme. Det er længe siden nu.
Ironi for mig er, hvis det gik efter QEC, ville vi alle være glade og tilfredse. Men ironisk nok stopper andre den glæde indtil videre.
Jeg er optimist, så længe der er muligheder og vilje, er der håb. Stadig mange muligheder, så ironisk nok giver jeg ikke op.

Emissioner, der skal fylde huller, er heller ikke min kop the, så der er vi enig.

6710

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.