Olje

really
05.09.2018 kl 07:34 2563

Tror du får rett der H-Capital.
Det er nå det begynner. Ratene har strammet seg til over sommeren og med økt aktivitet utover høst og vinter vil ratene sannsynligvis stige videre til tross for en del nye skip i høst.
FLNG har heller ikke vært skikkelig innarbeidet, som har resultert i for mye dødtid både i Q1 og Q2. Det bedres etter hvert.
De har grei risikostyring som begrenser nedsiden om ratene ikke skulle utvikle seg helt som ventet. To skip på TC og i hvert fall et av dem har rater som gir solide marginer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.