Farma

Korsar
BGBIO 30.08.2018 kl 10:03 2668

NB: Jeg har i dag 5 sept endret overskriften på tråden til å fange opp Toronto fra 23. sept

BGBIO vil ha litt av hvert å melde i månedene framover, og iht. dagens melding skal selskapet allerede om ei knapp uke profilere seg på 20th Annual Global Investment Conference i New York. Som det framgår av konferansenes tittel så er dette først og fremst et utstillingsvindu for større investorer som vil vite det sentrale om driften så langt, og dermed får man mer en presentasjon av dagens status enn innmelding av nye medisinske data. Markedet skal normalt ikke reagere kursmessig på sånt, og gjør det heller ikke så langt i dag.

For dem som ønsker å følge BGBIO tett, så kan jeg kort sitere hva som sies om presentasjonen i New York:

Richard Godfrey, CEO of BerGenBio, is scheduled to present an overview of the
Company's business and ongoing phase II clinical development programme with its
first-in-class selective AXL inhibitor bemcentinib at the 20th Annual Rodman &
Renshaw Global Investment Conference, sponsored by H.C. Wainwright & Co.,
LLC, on September 5th 2018 at 9:35 AM (Eastern Time).
The presentation will be webcast live. To access presentation slides and
webcast, please visit www.bergenbio.com/investors/presentations/. The webcast
replay will remain available for 90 days following the live presentation.

PS: Skulle en heavy investor på konferansen finne at dette er gefundenes fressen, så vil det nok uansett gå litt tid før noe slikt kringkastes. Jeg har mer kursmessige forventninger til det som skal meldes senere i høst.
Så her kjøper vi mer popcorn og ser fram til høstens utvikling med nypussede brilleglass :-)
Redigert 05.09.2018 kl 16:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.