Eiendom

Bankerått
28.08.2018 kl 14:17 1253

Takk for sammenligning. Jeg bare siterte Eiendom Norges statistikk, men det er stort sett bruktboliger.

Follotunnellen vil lette presset på linja gjennom Kolbotn voldsomt, slik at det blir plass til 4 avganger i timen eller flere. I tillegg vil Kolbotn sentrum få et løft gjennom ombygging av stasjonen.

Det er ikke slik at alle vil på død og liv til Oslo. Mange som jobber utenfor Oslo, og setter pris på bra leiligheter i nærheten. Men ja, 90.000 kvm der nede, er usikker på om det er noe å tjene på det, de som kjøper der er vel de som faktisk vil bo der lenge.

Litt på siden, det prosjektet du viser til på Carl Berner. Jeg lurer på hva slags effekt det vil få. Det er allerede trafikksprengt i det krysset. Med utbygging av Hasle, Løren, Hovin og Ensjø, ikke minst, vil det komme enda mer trafikk nedover Grenseveien. Utbyggere har i alle fall vett til å lage en liten innegård...
Redigert 28.08.2018 kl 14:19

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.