Farma

focuss
PHO 22.08.2018 kl 20:19 3244

Vi har lagt Q-2 bak oss og har allerede begynt å se frem til Q-3. De fleste hadde små forventninger til Q-2, men møtet ble likevel en seanse med mange positive vibber.
Mange av oss møtte Ambaw Bellete for første gang og han styket vår optimisme med utsagn som:" I am very bullish on our pipeline" . Videre forklarte han at det letteste var å få kundene interesserte i produktet. Den største utfordringen lå i centrenes forskjellige budsjettsykler hvor penger til innkjøp var utfordringen. Her forklarte Bellete at de også jobbet med strategier for å avhjelpe dette problemet ved at leasing, leie og også andre strategier ble diskutert. Jeg regner med at denne utfordringen fordamper etterhvert når det blir helt tydelig at BLC Cysview blir en "må ha" ting. Bellete fortalte videre at det ville komme mer dokumentasjon på hvordan BLC Cysview vil redusere kostnadene for samfunnet. Den voksende interessen for BLC Cysview ble videre dokumentert med fantom vekst på 60 % i USA. Så valgte også Dahl å dele ut en karmell ved å fokusere på den strategiske posisjonen selskapet nå hadde fått ved å ha etablert en godt grunnlag i blærekreft markedet. De var i diskusjoner om ting som vi aksjonærer skulle få se det første lille skrittet til om ikke lenge. Det ser vi frem til å høre mer om. Noen av dere andre plukket kanskje opp annet som dere festet dere særlig ved. I så tilfelle er det bare å dele. Min konklusjon er at ferden mot mitt kursmål har startet.
Redigert 22.08.2018 kl 20:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.