Farma

Londonmannen
20.08.2018 kl 10:16 4357

Merlin
Enig at ting snur fort i aksjemarkedet, også investorers holdning til et selskap.
Hva angår spørsmålet om hvorfor PHO skal lykkes bedre i USA enn de historisk sett har gjort i Europa tror jeg Nor96 sitt innlegg gir mye av svaret på.
Fase III resultatene vil gi effekt, ikke bare i USA men også i Europa. Overgang fra regide skop, der undersøkelsene måtte gjøress på operasjonssaler til flexiscope der man kan gjøre undersøkelsen utenfor operasjonssalen(poliklinkisk) gjør adgangen til BLC langt lettere. FDA sin utvidelese til også å gjelde surveillancemarkedet øker markedet voldsomt, men ettersom dette ikke var mulig før fra midten av mai 2018, så ser vi liten eller begrenset effekt av dette på Q2 presentasjonen. I tillegg synes jeg Bellete gav et solid inntrykk på Q2 presentasjonen.

Joda, jeg velger å ha troen på at PHO vil lykkes langt bedre i USA enn det de hittil har gjort i Europa. Men jeg tror også at ting vil bedre seg markant i Europa og at vi utover også vil erobre nye markeder.

Men still gjerne spørsmål og vær gjerne kritisk til PHO, som til alle andre farmasiselskaper. Det er bare sunt.

Lykke til Merlin! Hadde forøvrig en aldeles utmerket aften på Brann stadion i går kveld!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.