Farma

dr. Stockman
20.08.2018 kl 09:37 4574

Argumentasjonen fra enkelte kan nok være preget av at de kanskje gjorde samme tabbe som jeg gjorde da PCIB meldte gode nyheter, og solgte på 36 kr. Disse midlene gikk riktignok til å kjøpe PHO til 22 kr, så helt ille ble det uansett ikke, men kunne jo unngått å kjøpe flere NANO til 78 kr et par dager før svalestupet i NANO startet. Nå har jeg ihvertfall bestemt meg for å gi PHO sjansen til å bevise at de kan erobre det amerikanske markedet (tross Medisinmannens tidligere mening om at alt kjøp over 5 kr var galskap). Først og fremst tror jeg NANO vil befinne seg et helt annet sted ved årsskiftet. Aksjen er helt ufortjent glemt av markedet (kanskje glemt av Londonmannen også, men om han ikke fortsatt er skipper på skuta så regner jeg med at han befinner seg ombord). Langsiktighet skaper verdiene, og å hoippe av i svingen kan vise seg å være kostbart. Det har ikke minst vist seg å være riktig i min hovedsatsing, et unotert selskap, hvor man nå slåss om å komme inn til sjudobbel kurs. Men de som ønsker seg inn skjønner at selv fra den kursen kan de regne med minst en tyvedobling de nærmeste årene.
Redigert 20.08.2018 kl 09:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.