Offshore

5198
18.08.2018 kl 17:03 7114

Følger ganske nøye med på denne, Brasil kontraktene har ikke gått til noen andre selskaper så de kan fremdeles komme. Men rart det tar sånn tid før noen i det hele tatt får de, har jobbet i Brasil selv og er sant som de sier ting tar utrolig lang tid der. Resultatet er selvfølgelig en hard nøtt å knekke, men om de har sluttet/redusert ekstraordinære nedskrivninger blir det et solid pluss resultat. Gjelden føler jeg de har veldig kontroll på nå, det skal betales 5 milliarder på ca 2,5 år. P.d.d har DOF kontroll på dette, tenk et selskap verdsatt til 2 milliarder betaler 5 milliarder på 2,5 år.

2019 føler jeg meg trygg på at dette selskapet klarer 1-1,5 milliarder i overskudd, bør bli litt mer oppmerksomhet da. Om ledelsen i tillegg klarer å legge om stilen litt slik at de tar bedre vare på investormarkedet kan dette bli bra. Håper og tror også på noe strukturelt rundt DOF Subsea.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.