Farma

Computum
16.08.2018 kl 00:16 2928

Det er trist at det er så mange som går etter mannen isteden for å ta ballen her på Hegnar. Merlin har et poeng og har trolig tatt gevinst og velger å stå på sidelinjen til situasjonen er mer avklart med hensyn til High Seas. Da er det naturlig at han argumenterer for sitt syn.
Om hans bekymring er berettiget er det foreløpig ingen som vet. Dersom man mener at Merlin tar feil så er det mer interessant å se argumentene for det enn all denne skittkastingen mot en som sier noe man ikke liker. Dette er et diskusjonsforum, vil jeg minne om.
For min egen del har de siste dager gitt ny verdi-rekord for min portefølje og jeg er selvfølgelig urolig for at det ikke varer så lenge denne gangen heller. Jeg har erfart at man bør selge når følelsen er god, men gjør selvfølgelig ikke det og angrer i etterkannt. Merlin er kanskje mer disiplinert og greier å tjene på de store svingningene? Det kan bli mye penger av det, men da må man ikke være redd for å bli frakjørt om kursutviklingen går en annen vei enn man hadde trodd.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.