Farma

dr. Stockman
15.08.2018 kl 13:51 3340

heilo888
"Men kortsiktige aktører som vil inn i aksjen på lavest mulig kurs tjener selvsagt på å fokusere på Hansson og potensielle problemer som eventuelt kan oppstå der i gården."

Nå er det vel ikke bare kortsiktige aktører som vil inn på laveste mulig kurs. Selv gikk jeg inn i NANO på snitt 12,80, og fikk 10 ganger så mange aksjer som hvis jeg hadde kjøpt på 128 kr. Har aldri solgt en aksje, så jeg er en av de ultralangsiktige. Å skaffe seg mange aksjer til samme sum penger er følgelig minst like viktig om man er langsiktig. Og ønsker man seg masse aksjer så kan det by seg muligheter for det uten å trekke opp kursen hvis HS må selge seg ut. Siden det å handle aksjer dreier seg om å delta i en budrunde så har det alt å si at det er en viss balanse mellom kjøpere og selgere.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.