Farma

Elvoquest
12.08.2018 kl 22:55 3264

Magmania,
Forstår du har solgt, ikke lenge siden du skrev bortimot det motsatte. Skikkelig seriøs du.

14.06.2018 kl 14:31725

Oppgangen kommer like selvfølgelig som mat på en restaurant, som bestilt. I henhold til edison sine estimater og kursmål som er godt innenfor rekkevidde, er alt under 30 en spøk. High seas har lettet seg litt og vi kan endelig begynne å få oppgang selvom volumet er litt tynt idag. Når noen kommer og skal ha en større del av kaken blir dette umulig uten å flytte kursen flere kroner. Innsidekjøpet var en god bekreftelse og man ser en tydelig bunn-formasjon. Pho er en klar oppkjøpskandidat, men har for lite oppmerksomhet. Ville sagt det er et godt tidspunkt for majors å by på selskapet, og jeg selger ikke en aksje under 150kr. Når behandlingen de tilbyr vil få frem flere tilfeller vil selvfølgelig flere se på det, ikke bare for at institusjonene skal kutte kostnader men også pasienten vil kreve det. Patenter de har er solid og jeg gleder meg til noen år frem i tid då teknologien kan videreutvikles, men gleder meg mer til det kortsiktige løpet til et eventuelt oppkjøp

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.