Dagens tema

- Havfruen -
11.08.2018 kl 17:55 712

GeneKelly skrev Innlegget er slettet
Jeg har verken rapportert eller bedt om utestenging av noen på nye HO, og jeg kommer ikke til å gjøre det heller!

Men jabbinga på Q-trådene ble for mye for meg å svare på, så jeg ba han om å stoppe jabbinga. Jeg har verken rapportert han eller bedt Admin om å utestenge han.

Dere er velkommen inn alle sammen! Hva mer kan jeg si. Hvis dere finner Q så interessant som lesertallene skulle tilsi, så har dere sikkert noe interessant å dele, spørre om eller kommentere. Men altså - vær seriøse - for tema er svært seriøst: Det står om våre vestlige demokratier som er i ferd med å bli overtatt av en globalisme styrt av en liten elite som ingen befolkning har fått stemme over, men som sakte men sikkert har vokst og utviklet seg til et kriminelt monster - uten menneskehetens beste i sinne, men sin egen berikelse på bekostning av land og folk - og en endelig avskaffelse av alle nasjoner med en liten elitestyrt One World Government.

Alle får ha sin mening, men det er ikke OK å ødelegge tema, især ikke når tema er så alvorlig!

Jeg stiller opp på deres tråder, så jeg oppfordrer dere til å stille på mine! Hvis vi ikke slår hverandre i hodet med verbale klubber hele tiden, så kanskje vi kan komme litt videre og utvikle oss litt alle sammen? Og savner dere Jabbe så mye at dere ikke fungerer uten, så skriv nå en mail til S.O. Haugen og be om å få han tilbake! Det var ikke jeg som fjernet han.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.