Dagens tema

- Havfruen -
11.08.2018 kl 14:08 795

Et par innlegg her sikter til Q-trådene med ønske om mer debatt der hvis jeg forstår det rett.

Q-trådene er litt vanskelig materiale. Som trådeier av de trådene har jeg gjort avveiningen om at hvis ikke researchen skal bli borte i argumenter og motargumenter eller viktig info bli spammet unna øyeblikkelig, så må debattemner legges på siden av Q-tråden til egne tråder - gjerne med henvisning til eller kopi av innlegget som skal debatteres.

Q-tråden er et tilbud til de som vil følge med uten å researche nettet selv i tidkrevende analyser. Q er faktabasert men viser intel i et kort kodespråk og henvisninger - for å være konsis og unngå retoriske og semantiske problemstillinger - men det blir dermed en mer krevende øvelse å sette slik intel ut i klartekst. Mange kodeknekkere er i aksjon på nettet, noen gode andre mindre gode - her på HO er det Sult og Havfruen som er aktive, og flere er hjertelig velkommen til å være med, selvsagt. (Men som sagt, ta debatter og synsing til egne tråder.)

Q-trådene er også et tilbud for norske medier å følge med - ingen av dem tør røre temaet til tross for at bevisene om at Q er i Trumps nærmeste krets og jobber med intel er uomtvistelige. Ikke en gang Lurås i Resett tør (han begynner å bli litt "staut"). Så foreløpig er vi alene. Jeg håper imidlertid at SMK har en Q-dekoder i full tid på jobb, men globalist-Erna tviholder vel på de løgnmedia som Trump har kastet over bord, dermed er Erna blitt uvitende elite.

Jeg håper mange følger Q-trådene, eller følger Q selv på egen hånd - det er eneste måten å få vite hva teamet og planen bak Trump er om!

Lykke til! :-)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.