Dagens tema

- Havfruen -
11.08.2018 kl 12:15 858

Jabbe er borte fordi Admin på eget initiativ fjernet han.

Selv tror jeg situasjonen har med det nye forumdesignet å gjøre - bilder som hopper unna for å kaste på reklame av varierende størrelse er svært lite brukervennlig.

Bare det å få trykket på 2-tallet for å få frem side 2, er nesten en umulighet. I stedet for en stor knapp så er det et bittelite tall som er nesten umulig å få respons på klikket, og det virker bare øverst i tråden og ikke nederst. Selv går jeg helt ut av tråden og klikker meg inn igjen for å komme til bunnen av tråden. Snur du tråden omvendt, blir layout en annen, og du mister omvendt-innstillingen når du trykker enter neste gang.

Hvorfor et bittelite punkt med venstrepil for å gå tilbake til Dagens tema? Nesten umulig å fange når bildet flimrer ut neste reklame.

Jeg ender opp med å sitte å se vekk eller knipe øynene igjen når reklamen så utidig flytter et skjermbilde som allerede er lagt ut. Faller øynene mine på reklamen i et uoppmerksomt øyeblikk, blir jeg mer irritert enn interessert over hva jeg ser. Jeg kan ikke forstå at annonsørene til Hegnar synes det er en god løsning at reklamen deres irriterer brukerne av forumet!

Reklamen bør inn i faste formater på fast sted og kastes ut samtidig med forumbildet - ikke etterpå så alt flimrer i øynene på folk.

Det må være lettere å bla i lange tråder, og lettere å få posisjonert seg i tråden. Helt på trynet og rævva programmering.

Hva betaler Hegnar for??? Glimrende SA har levert produktet, og det er det minst brukervennlige og mest annonsør-uvennlige systemdesignet jeg har sett i hele mitt liv! Men så er jo Glimrende et EU-godkjent selskap, og da er det bare slik dritt i har vente fremover vi slaver av globalismen! Hadde jeg vært Hegnar så hadde jeg klaget på utført arbeid fra Glimrende. At annonsørene gidder å betale for radbrekkingen er også ubegripelig!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.