Farma

focuss
PHO 08.08.2018 kl 16:51 10049

Fungerende CEO gjordet oss spente i dag. Han viste oss en pakke, men ikke hva som var i pakken. Han fortalte imidlertid antagelig ikke trengte vente så lenge før han skulle vise oss innholdet. I hvert fall litt av innholdet. Det skulle imidlertid ha med strategi å gjøre og da blir det ikke akkurat mindre spennende.

Det som gjorde pakken mulig var at selskapet nå var vel etablert i markedet og det skulle kunne medføre at territoriet kunne ekspandere. Photocure er i diskusjoner med noen som har med pakkens innhold å gjøre. Ingen vet hva innholdet i pakken er og det kan derfor bli mye spekulasjoner på dette. Så kan PHO aksjonærer bruke all sin kreativitet til å gruble over hva dette er. Jeg er ferdig grublet og har min egen favoritt spekulasjon på hva innholdet er. Det jeg kan si er at dersom min spekulasjon er riktig så må jeg oppgradere mitt kursmål tidligere enn hva jeg hadde tenkt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.