Olje og Energi

Kremen
08.08.2018 kl 15:19 6069

1. Kan noen av dere kloke hoder (spør etter nøytrale svar for de som har spesialkompetanse på området) om hva en slik reparasjon kan koste, range? Har en formening på det selv, men jeg er økonom, ikke ingeniør.
2. Jeg savner gode svar på min analyse på et tap på rundt 2-2,5% på denne stoppen, og da har jeg ikke tatt med eventuell positiv effekt av eventuell høyere oljepris og høyere produksjon i etterkant som begge virker sannsynlig. Er 2-2,5% for lite, og hvorfor? Nå har IOX falt over 20%, altså en verdi på 80MNOK, ca 70MNOK mer enn min utregning, som kan finnes i forumet. Kan noen med kloker hoder gi et nøytralt svar på dette? Ser bort fra teknisk analyse, ønsker fundamentale svar. Og helst ikke baisse/hausse-svar.
Redigert 08.08.2018 kl 20:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.