Olje og Energi

Merchant
08.08.2018 kl 12:44 7220

Som sagt er jeg ikke bekymret i det hele tatt etter COR6 avklaring, utsikt til stigende oljepriser og boreprogramm som skal gjennomføres. Dersom man ser på selskapets verdi inkludert gjeld i dag og samligner det med andre tilsvarende selskaper er prisingen helt latterlig og gjenspeiler helt klart mistilliten IOX har bygget seg opp på grunn av dårlig ledelse over mange år. Det er helle ikke utelukket at andre en edderkoppen begynner å se på IOX og før du aner det begynner et slags budkrig!

Jeg er enig med deg at det kan diskuteres hvordan selskapet ha meldt avbruddet. De burde har vært mere presis i forhold til de økonomiske konsekvenser. Men du kan forvente at dette blir avklart ved Q2 i slutten av august!

Jeg mener at aksjekursen på under kr. 5,- er en gavepakke og forholder meg tilsvarende!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.