Farma

oxion
06.08.2018 kl 20:21 1329

Jeg skjønner godt frustrasjonen, har snakket med ansvarlig, og de begrunner denne tausheten med at.
De er det eneste selskapet som er børsnotert og de ønsker minst mulig informasjon skal tilkomme konkurrentene..
Kortene holdes tett til brystet.
Personlig synes jeg dette er bare sprøyt,og det er ikke lov å holde tilbake informasjon til markedet.
Jeg er fullstendig enig med trendi om at hemmeligholdelsen i selskapet holder til stryk!!! Og selvfølgelig trendi er det flere skjær i sjøen.
MEN når jeg legge alt dette til side,og fokuserer på produktet,markedet og de unike patentene de sitter på,( Pga de begynte å forske på dette for 10 år siden,og resten av konkurrentene har dukket opp i kjølvannet av NATTOPHARMAS oppdagelser,altså gratispassasjerer)
Tror de færreste vet at Karolinska har studert menaq7 i forbindelse med kreftforebygging.
At EU har betalt en studie på dialysepasienter,og at kaydence har kontor i samme bygning som et dialysesenter utenfor NY.(tilfeldigheter)
At det nå sitter et tosifret antall forskere og jobber med menaq7, uten at Nattopharma betaler en krone.
Daniel R som nå leder kaydence, er nå godt kjent med nattopharma . Han og flere andre kommer fra ledende jobber i FMC, som tidligere har kjøpt opp et norsk firma innen omega-3 for milliardbeløp. (Tilfeldigheter??)
Flere fremtredende personer innen vitaminmarkedet i USA har valgt å hoppe over til nattopharma.
Listen for mine personlige vurderinger om hvorfor jeg mener nattopharma blir en suksess,er flere sider.
Jeg fokuserer sjelden på problemer ,for alt kan løses. Og jeg elsker utfordringer...

Redigert 06.08.2018 kl 20:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.