IKT

Nano Rekyl
30.07.2018 kl 19:40 4383

Fjellreven:

Det vi ble vitne til dagens handel ble litt spesiell. Fikk gå litt fritt før en satt inn en sperre på ca 200K. Den ble liggende til den sprakk rundt kl 16. Så ble det en meget aggressiv handel mot slutten av dagen. Det ble lagt ut ordre på 100K som ble slukt i løpet av nano sekunder? hva som kommer i nærmeste fremtid trenger vi ikke å spekulere i for det vet vi hva er?. Men det jeg tror er at dette kommer fortere enn vi tror. Her gjelder det å kunne tilby kundene kortet raskes mulig. Hva skjer da når det blir et kappløp?

Det ser ut som det er noe stort på gang som kan sette fyr i aksjen og da tror jeg at den blir vanskelig å stoppe!

Ha ellers en fin aften alle sammen! Håper jeg kan få kjøpt noen aksjer til på billigsalg før vi når 5 tallet....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.