Industri

grabein
12.07.2018 kl 08:10 6645

Vi ser jo at handelskrigen har ført til lavere priser også i ROW, så jo det har virkning på REC. Hvor lenge, er et annet spørsmål. Vi får håpe prisene bunner ut nå, og tar seg opp igjen ganske raskt. Jeg er ikke like overbevist nå som tidligere, når jeg ser at Trump skaffer seg private avtaler med kineserne på siden av krigen, så hans egne virksomheter slipper å lide. Da er det jo bare å kjøre på.

Når han nå har 5 av 9 høyesterettsdommere på sin side og demokratene ikke klarer å mobilisere velgere, så ser jeg litt mørkt på neste valg. Trumps popularitet hos sitt eget folk er på sitt høyeste, og på det nest høyeste blant republikanerne sammenlignet med alle tidligere republikanske presidenter. Hvilket betyr at gjenvalg er logisk.

Som igjen betyr at handelskrigen kan bli stygg, lenge. Hvor mye det affiserer REC må vi vente å se. Men Trump har slettes ikke hastverk, fordi han driter langt i den amerikanske økonomien, så lenge han selv ikke lider.
Redigert 12.07.2018 kl 08:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.