Induct - en unik mulighet til å tape penger!!

Fevang
INDUCT
12.07.2018 kl 17:18
205

Dette er en arkivert tråd!
Induct melder om avtaler, gjennombrudd og kontrakter av ulik art.

Markedets reaksjon på dette er å sende aksjen til nye bunner. Ned over 40% i fjor og ned nye 40% i år.

Dette bør være en klin sikker måte å tape penger på - så da har jeg kjøpt litt på 5,75.
Arkivert
AmirHassan
12.07.2018 kl 19:13
118

Har du sjekket hva selskapet prises til og hvor mange aksjer Alf Martin sitter med ?
Sjekk også hva Celina og Tvenge kjøpte sine aksjer for.......
Vel, vel, lykke til :-)
Arkivert
Fevang
13.07.2018 kl 00:23
78

Selskapet prises til 48 mill ifølge Netfonds.

Absolutt alle som har kjøpt aksjer i selskapet må jo sitte på store urealiserte tap siden aksjen nå er på ATL.

FA hadde denne som en kandidat til nyttårsrakett i 2017. Kursen var da ca 18,00. Det var årsaken til at jeg begynte å se litt på selskapet.

Dessuten kom denne mld for noen mnd siden:

Merkur Market-noterte Induct AS har sikret seg en forpliktelse for en konvertibel lånefasilitet på 50 millioner kroner fra European High Growth Opportunities Securization Fund gjennom Alpha Blue Ocean Advisors.
Det fremgår av en melding onsdag ettermiddag.

Lånefasiliteten er betinget av enighet om den endelige dokumentasjonen,samt godkjennelse på en ekstraordinær generalforsamling i Induct.

Lånefasiliteten innebærer at Induct kan trekke 20 transjer på 2,5 millioner kroner hver i konvertible obligasjoner over en periode på tre år.
Arkivert
AmirHassan
13.07.2018 kl 07:47
50

Den meldingen har jeg gått glipp av, Fevang.
Jeg snuste litt på Induct da den ble børsnotert, men mente den ble priset for høyt.
Konseptet ser bra ut, med løpende «leieinntekter». Men foreløpig er avtalene bare småpenger.

De drømte om exp vekst og at avtalene ville komme av seg selv etter at de hadde oppnådd «kritisk masse».
Det skulle skje før 2018.
De drømte om å bli «Norges Google» :-)

Billigere inngang nå enn da jeg vurderte den,,,,,,,,
Time will show :-)

Arkivert
Fevang
13.07.2018 kl 10:08
23

Det skal jo ikke så rare inntjeningen til for å kunne forsvare prisingen pr dato.

Men markedet tror ikke at de skal få til noe som helst og kursen ser ut til å ha stø kurs mot null. (men litt opp i dag)
Arkivert
Arkivert Til toppen