NAS - DnB og Pas m. flere ble imponert. Kjøp.

Rolig50
12.07.2018 kl 16:44
176

Dette er en arkivert tråd!

Uten at jeg har spesielt med aksjer i NAS - må det sies at det er ett svært bra selskap som er priset lavt. Alle estimater ble slått med god margin- og DnB var bare en av mange som ble imponert. De kommer vel i morgen med ny analyse og økt kursmål fra dagens kr 275.-.? PAS er helfrelst og har kursmål på ca 375.- .

Styreformann i NAS kunne og informere om at det var svært mange friere som ønsker å fusjonere inn NAS.

Lufthansa og andre har åpent gått ut med litt flørt PG prisantydning fra en seriøs beiler var på over kr 315.-.

Etter min mening er NAS aksjen nå shortet, oversolgt samtidig som selskapet er rigget for oppkjøp.

Konspirasjonsteorier får Hammer bedrive - NAS vil fly høyt innen svært kort tid.
Arkivert
Rolig50
13.07.2018 kl 09:35
42

Ser at det pågår en liten "short" kamp i selskapet NAS nå.

Men dagens nyhet gav oss ett overblikk på hvor mye aksjekursen svinger. Vi ser tradere som presser kurs ned for så å loppe små sparere for penger ved å plukke når de føler seg tvunget til å selge. Volatil er bare forbokstaven i denne aksjen.

Men NAS har nå klart å snu mye rundt. De har nok nye fly til at de kan selge ut en stor del av gammel flåte slik at marginene bedres betraktelig og større 1 gangs gevinster vil gi bra pluss i bøkene.

Fremdeles er jeg i den tro at NAS blir solgt innen utgangen aug/sept 2018. Jeg tipper og at pris vil ligge mellom 350.- og 400.- pr aksje.

Så lykke til. Ikke kjøp for penger du må ha i morgen, og ikke lån penger til aksjer om du ikke har råd til risikoen det er å gire :).
Arkivert
Arkivert Til toppen