Se Trump spikre Stoltenberg og NATO på veggen

Xanadu
12.07.2018 kl 13:55
244

Dette er en arkivert tråd!
https://resett.no/2018/07/12/nato-tvinges-til-realisme-se-trump-utfordre-stoltenbergs-plattheter-og-tomme-ord/

Fantastisk video av en bablende Stoltenberg og en Trump som klistrer både Jens, Merkel og Nato opp etter veggen. De henger på en knagg og spreller med beina.

Trolig Stoltenbers verste lunchmareritt noen sinne - en klassiker for fremtiden.

Gjør plass i hamsterhjulet - dette blir morro!

Arkivert
Nuka
12.07.2018 kl 13:59
161

Ja det blir morro. Trompen vil vi skal øke forsvarsbudsjettet med 76 milliarder. Til 126 milliarder. Aner vi en liten skatteøkning ?
Arkivert
Speaker
12.07.2018 kl 14:02
155

Stoltenberg sitter skolerett og rak i ryggen ytterst på stolsetet sitt.....,så her er det ikke mye hodekasting og arrogant kroppsspråk,slik vi kjenner ham.....

Festlig at han gir Trump æren for de økte budsjettene,så Trumps klare tale blir forstått OG gir resultater!
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 14:04
154

Erna Solberg skal vel øke skattene - siden hun ikke greier å kutte noe som helst.

Hun kan begynne med å fjerne pressestøtte til journalister som tjener over en million - vips så har hun 313 millioner til forsvaret.

Og hvor ble milliardene til vern av regnskogen av? Eller pengeoverføringene til Clinton?

Arkivert
ladaen7,30
12.07.2018 kl 14:16
146

Trumpen omtalte guttungen Jens som sin "sannsynligvis eneste fan" :-))

Stemmer sikkert med Jensegutten det ja, han ser ut til å kose seg i rampelyset og bable sammen resten av de store bablerne.
Arkivert
jabbadabbado
12.07.2018 kl 14:24
137

Mannen er psykopat. Ene øyeblikket hudfletter han NATO for i neste øyeblikk å hylle dem.
Han er slik i stort sett alle saker. Flipflopper gjerne flere ganger om dagen. Til slutt vil det føre til redusert økonomisk aktivitet fordi de som sitter på pengesekken føler de mangler forutsigbare rammebetingelser.
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 14:26
136

Jabba

Løp kjappere i hamsterhjulet - du lirer av deg samme gamle leksa med kallenavn, hets og blindt hat

Trump er fantastisk - han fixer Natos budsjett over lunch

Arkivert
- Havfruen -
12.07.2018 kl 14:31
138

Hehe, noen her har prøvd seg med at Trump og Jens er bestevenner! -DDD

Spørs om ikke Donald satte siste spiker i kista til Jens i denne arbeidslunsjen med verdenspressen til stede.
Jens er blitt advart: fix betalingen - men han har ikke en gang klart å få med seg Erna!

Det er patetisk av Jens å ikke følge opp den klare advarselen han fikk da Trump overtok - helt i tråd med udugelige elitepolitikere som bruker diplomati til å gi hverandre safespace i stedet for som forberedelser og stillingskartlegging og til slutt forhandlinger.

Jeg skammer meg over å være norsk og vise verden våre politikere!
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 14:32
131

Legg merke til at Trump knapt gidder se på Jens - i praksis snakker han til sine amerikanske velgere

Arkivert
.777.
12.07.2018 kl 14:41
121

«Mannen er psykopat. Ene øyeblikket hudfletter han NATO for i neste øyeblikk å hylle dem.«

Trump sier sannheten. Tåler du ikke å høre sannheten?
Arkivert
Larries
12.07.2018 kl 14:42
119

Jeg trodde at Stoltenberg var en klasse over Jaggis.
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 14:43
117

Jabba/Dirkelise (som er en og samme person)

Hun kaller alle som ikke er enig med henne for psykopat, incel eller mordere. Hun har vel lært på seminar at ironi og skjellsord er god feministisk strategi

Slik blir det når man løper i et hamsterhjul og ikke har annet å fylle dagene med...

Arkivert
jabbadabbado
12.07.2018 kl 14:47
108

"Trump sier sannheten. Tåler du ikke å høre sannheten?"

Forandrer sannheten seg flere ganger om dagen?
Arkivert
jabbadabbado
12.07.2018 kl 14:54
105

Xanadu-Bullbear

Du er den eneste Incelen her.

Du er faktisk den eneste som påstår at jeg er dame også. Det har nok en viss sammenheng. Etter at vi begynte å krangle ble jeg plutselig kvinne. Likeledes kaller du Dirkelisten "Dirkelise" når dere krangler. Det er tydlig at du har et ønske om at dine "hat objekter" skal være kvinner.
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 14:58
99

Jabba/Dirkelise (som er en og samme person)

Du fremstår som en bitter feministisk hater som løper i et hamsterhjul og lirer av deg samme gamle dritten hver eneste dag.

Fullstendig hjernevasket og nekter ta fakta eller motforestillinger

dertil driver du med hatske personangrep og kaller folk for incel, bruker sexanklager, kaller Siv for lesbe og oppfører deg ellers ufordragelig

Det er grunn til å tro at du er en gammel kvinne ja

Arkivert
Larries
12.07.2018 kl 15:03
100

Den bablinga til Stoltenberg er så pinlig og dum at en skulle trodd at det dreide seg om
en student som ble irettesatt av Dekanus.
Rett og slett FLAUT!

Det bare så alt for tydelig at Stoltenberg ikke er forberedt på det som kommer i det hele tatt.
Stoltenberg er, som de andre homseguttene i EU, bare så alt for opptatt av form og stil,
og tilsvarende mindre opptatt av innhold og å være proaktiv.

Redigert 12.07.2018 kl 15:08 Arkivert
jabbadabbado
12.07.2018 kl 15:05
88

Om du mener jeg driver med hatske personangrep mot deg eller andre som strider mot forumets regelverk så foreslår jeg at du anmelder meg til admin. Jeg har absolutt ingen planer om å forandre meg.
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 15:08
84

Jabba/dirkelise

Forandre deg?
I ditt tilfelle er det nok flere tiår for sent

Og jeg er ingen tyster og angiver

Forøvrig skal det gamle forum legges ned og vi flytter til Resett og Document

Der vil dine hatske personangrep neppe slippe gjennom
Arkivert
jabbadabbado
12.07.2018 kl 15:22
77

Flott

Da slipper jeg å høre på sutringen din mer.
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 16:09
65

Flott - da slipper resten av oss å høre på Trump maset ditt

Lykke til i hamsterhjulet

Arkivert
exian
12.07.2018 kl 16:14
62

Om folk gidder å gå på det nye, så oppfordrer jeg alle til aktivt å utestenge nick som jabbadattido, dirkelisse, jatom, m.fl.
Arkivert
Cortex
12.07.2018 kl 16:16
60

Selvsagt!

Bektisk fanatisme tilfører ingenting.
Arkivert
Ignatius
12.07.2018 kl 17:51
48

Stoltenberg har ikke like mye pondus som Trump og Stoltenberg ble unødvendig mye stotrende skolegutt. NATO trenger en leder med litt mer pondus, og som kan svare Trump med samme mynt.

NATO-sammarbeid med mål om å forsvare seg mot Russland er utdatert. Russland er ikke en fiende. Det nye fiendebildet ligger i folkevandringen av muslimer og afrikanere til Europa. Og for det er ikke NATO noe egna verktøy. Stoltenberg bør ikke gi ettr for Trump. Trump og USA kan gjerne gå ut av NATO og da også trekke hjem igjen alle utestasjonerte soldatene i Norge, Tyskland og andre NATO-land. Vi har andre og bedre ting å bruke skattepengene på.
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 18:14
37

Slike fanatikere som Jabbadabba/Dirkelise har ingen sjans i diskusjonsfora der det er en viss standard og moderasjon.

De kakker løs dag og natt på samme tema og tyr til offerrollen dersom de blir satt til veggs.

Og naturligvis til personangrep.
Arkivert
ladaen7,30
12.07.2018 kl 18:45
34

så oppfordrer jeg alle til aktivt å utestenge....

Hva er vitsen med et diskusjonsforum om alle som sitter der har samme mening, da blir det jo et ekkokammer.

Men noen trives kanskje med det....
Arkivert
.777.
12.07.2018 kl 18:54
28

E9 med Ladaen. Jabba må IKKE stenges ute. Han må vi ta vare på.
Arkivert
.777.
12.07.2018 kl 19:00
23

Jeg hadde litt ala samme opplevelse som Trump i dag. Jeg kjørte knallhard Trump taktikk, veldig direkte, og veldig konkret. Og da ble det til slutt som avtalt.

Men det er jo for jævlig at det skal være så fordømt vanskelig for folk å holde avtaler.
Arkivert
ladaen7,30
12.07.2018 kl 19:09
20

Trump og USA kan gjerne gå ut av NATO og da også trekke hjem igjen alle utestasjonerte soldatene i Norge, Tyskland og andre NATO-land.

Den amerikanske hæren ser mer og mer ut som et sysselsettingsapparat for hvorfor skulle de ellers ha styrker stående rundt hele Europa (og andre steder) i fredstid.
Skulle de sende hjem alle disse så ville det sikkert gitt store utslag på arbeidsledigheten i USA.

Er det bare en smart måte å få andre til å betale for arbeidsledigheten:-)) Ironisk....
Arkivert
Arkivert Til toppen