Merkel er ikke et Putin-gissel men et NWO-gissel.

exian
11.07.2018 kl 20:25
54

Dette er en arkivert tråd!
Merkel snakket i dag om den klamme hånden Russland hadde hatt over Øst-Tyskland hvor hun hadde vokst opp. Nå var det forbundsrepublikken Tyskland. Dvs. et gjenforent Tyskland.

Det er NWO som har herjet og herjer. Det er de vi skal stoppe og nedlegge. Og så avslutter vi det helprivate FED, og striper NWO for alt av midler som de har tjent på kriminelle handlinger over lang tid.

Veien er folkegodkjent valglov.

Arkivert
apotrop
12.07.2018 kl 00:07
36

Hva KGB-offiser Putin, stasjonert i Tyskland, snakker flytende tysk, og Stasioperatør Merkel (ingen fikk doktorgrad i angiverrepublikken uten Stasivirke) kokte sammen i hine samarbeidstider er ikke godt å si .. Men mange stasifolk fulgte med inn i politikken på flyttelasset under den tyske gjenforeningen.
Arkivert
exian
12.07.2018 kl 13:05
15

apotrop,
https://sv.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel

I denne biografien er det ikke særlig plass til noe Stasi. Hun kan snakke russisk. Og er egentlig av polsk herkomst (Poznan). Og presteherkomst.
For øvrig merker jeg meg datoen 17.7.54. Den vil jeg komme tilbake til etter at fotball VMs gullpokal er delt ut.
Arkivert
Xanadu
12.07.2018 kl 13:06
16

Trump fikk Merkel til å stå tilbake som ei ribba gammel høne

Arkivert
exian
12.07.2018 kl 13:17
10

Hun får neppe lov å styre Tyskland uten at NWO holder i tømmene i NWO-landet Tyskland.
Men nå svekker vi NWO.
Øst-Tyskland var underlagt Sovjetunionen til nov. 1989.
Arkivert
Arkivert Til toppen