Ungdommer spytter og kaster stein på folk ved Tøyen

franzgreger
19.06.2018 kl 19:12
279

Dette er en arkivert tråd!
Kilder i politiet opplyser Resett om at de på lørdag skal ha fått melding om unge tenåringer, kastet stein og spyttet på gjester på en uteservering ved Tøyensenteret i det sentrale Oslo.

Ungdommene har i hovedsak somalisk bakgrunn. Ifølge politiet er det vanlig forekommende at denne ungdomsgjengen skaper problemer på Tøyen.

Politiet reiser ikke ut på slike oppdrag lenger. Man skal ikke gjøre det før det skjer noe virkelig alvorlig. Disse ungdommene er så unge. Barnekonvensjonen setter en stopper for at disse handlingene kan få konsekvenser.

Slik blir det når bermen slippes inn:

https://resett.no/2018/06/19/ungdommer-spytter-og-kaster-stein-pa-folk-ved-uteservering-pa-toyen-politiet-reagerer-ikke/
Arkivert
Skall
19.06.2018 kl 19:22
190

Steinkasterne får holde på for politiet har jo ingen andre reaksjoner enn å kjøre dem hjem og å la barnevernets tanter og onkler ha møter med juniorberikerne.
Først når de kaster steiner mot natteravnerne blir det kanskje reagert.....

For et samfunn det er blitt i Oslo,og for et forfall på veien mot svenske tilstander.
Arkivert
astino
19.06.2018 kl 20:43
176

Norsk kultur er IKKE statisk sa AP og var RASENDE på Gjedda, og da er vel dette blitt norsk kultur, verre er det ikke.
Når steines noen i AP ? Mulig det kan ta lengre tid siden de landssvikerne hjelper kjeltringene koste hva det koste vil.
Redigert 19.06.2018 kl 20:44 Arkivert
livecnn
19.06.2018 kl 20:56
169

God plan for å senke boligprisene, folk som liker en øl og ikke har noe forhold til "skaperen" skal drives på flukt.

Vi kan se sparepengene som er investert i kvadratmeter på Oslo-øst nå kan få kjørt seg.

Tipper en blodig bolig høst på østkanten hvis det nå krydres med noen ekstra bilbranner.

Skål.
Arkivert
Londonmannen
19.06.2018 kl 21:13
162

Hmmm. Politiet rykker ikke lenger ut til den slags handlinger.
Vel, hvilke signaler sender det til gjerningsmennene? Jeg vil tro at signalet er noe slikt som:» Vær så god PG fortsette med å spytte og laste Stein på uskyldige personer. I det norske samfunnet må den vanlige mann i gata akseptere at våre politikere har beriket det norske samfunnet med den slags personer. Spytting og steinkasting er noe nordmenn må venn seg til.
Så kjære Somaliere, velkommen til Norge og spytt og kast stein av hjertens lyst! Det norske politiet, altså myndighetenes eneste etat som har lov til å bruke makt mot innbyggerne vil ikke rykke ut og hindre dere i denne berikende framferden!»

Hva skal man si? Dekker politikere og politiet seg bak en barnekonvensjon så de slipper å ta tak i problemet? Løsningen er nok å pøse mer penger i somalierne sin dype lommer.

Jeg glemmer ikke Brennpunkt som hadde dekket det somaliske miljøet fra innsiden og viste oss hvordan somaliere lo av nordmenn sin naivitet.

Jeg skjønner dem så innmari godt. Og folket stemmer fortsatt på Ap, SV, KrF og V? Du slette tid. Snakker om å føre seg selv til skafottet.
Arkivert
Wrist
20.06.2018 kl 08:51
114

En dag vil disse pøblene møte noen som selv reagerer på spytting og steinkasting mot dem,og da blir det oppslag om rasisme og hudfarge i media.........

Utrolig at politiet resignerer og lar pøblene få holde på,men politiet har jo ingen reaksjoner de kan sette inn mot pøblene som har straffeamnesti og fritt kan berike vantro.
Arkivert
AmirHassan
20.06.2018 kl 08:58
119

Politiet tenker vel at på Tøyen er det bare drit.
At drit kaster stein på drit......so what ?
Arkivert
Blåveisen
20.06.2018 kl 15:20
93

Så steinkasting er nå grei atferd i Oslo?
Litt av en utvikling i forfallet i byen hvor innbyggerne later som at dette ikke skjer.

Hvorfor er det verre at det kastes steiner mot natteravner i Groruddalen enn mot forbipasserende på Tøyen?
Juniorberikerne tar seg til rette og det er på tide at det får konsekvenser å bryte norske lover!
Stopp barnetrygden, senk den kriminelle lavalderenog få egne avdelinger for ungdom i fengslene.
Det gir dårlige signaler å la de unge fritt kunne begå lovbrudd!
Arkivert
franzgreger
20.06.2018 kl 19:58
75

Ett sted skal man starte, først stein og spytt, (hiv infisert) så kniv og skytevåpen.
Arkivert
Mythos
20.06.2018 kl 23:58
60

Svina er jo oppdratt til å hate oss og elske NAV.
Arkivert
Dråpe
21.06.2018 kl 07:58
45

Inntil politiet i Oslo bekrefter at det er greit å bli kastet steiner og spyttet på tror jeg bestemt at politiet akkurat da dette skjedde ikke kunne bistå fordi de var opptatt med andre og enda mer alvorlige lovbrudd.

Det er i hvertfall lov å håpe på det...........
Arkivert
astino
21.06.2018 kl 08:42
47

Helt riktig Londonmannen 84 % av norges befolkning er idioter. Hvorfor bry seg med utviklingen lengre ?
Det er bare å ta vare på seg selv og sin familie. Har egentlig gitt faen i andre etterhvert. Orker ikke kjempe mot inkompetente norske naive tilbakestående idioter.
La det brenne og drit i å foreta dere noe som helst kjøre politi. Hva skal vi med forvar som allerede har gitt vekk landet ? Skjer det noe hjemme hos meg er jeg klar. Men jeg er nok av de siste som får merke utviklingen, dessuten har jeg ordnet meg bolig i et annet muslimfritt land.

Nå er det opp til hver enkelt å redde seg selv. Har du ikke råd til å flytte fra slike områder, vel jeg gidder ikke engang synes synd på deg. Du er trolig en av de som har stemt for faenskapen!
Redigert 21.06.2018 kl 08:44 Arkivert
Strek
21.06.2018 kl 10:52
36

Oslos forfall aksellererer,så det er vel ikke mer å forvente enn at steinkasting fra berikere nå aksepteres.
Dumt av vantro å oppholde seg på Tøyen!
Arkivert
Biggy
21.06.2018 kl 15:28
29

Ingen fra Oslo her som reagerer på hvilke kulturberikelser som nå aksepteres av politiet?
Husk at steinkasterne også reiser over til Vestkanten for å rane og berike......
Arkivert
Arkivert Til toppen