Ele: Blir en av de vinner

J.B.007
ELE
19.06.2018 kl 18:00
646

Dette er en arkivert tråd!
I går anbefalte meglerhuset selg Ele, men i dag stiger Ele. Hva tener de om?Jeg holder meg ro fordi jeg vet at Ele blir en av de vinner aksje i sommer.Alle må bestemme selv hva de vil gjøre uten å bli påvirket av det som jeg skriver og de andre som skriver her i forumet.
Redigert 19.06.2018 kl 18:02 Arkivert
Hektar
19.06.2018 kl 23:46
322

De kjører anbefalinger basert på mer enn én dags kursbevegelser. Om det er Investech du mener her så har jeg ett råd: Ikke hør på et ord de sier. Du treffer bedre med å kaste et kronestykke enn å følge Investech.

Om det er andre meglerhus så er det nok fordi det er for mye risiko i Element, selv om mange påpeker her at de grunnleggende verdiene om man ser ut fra token-scam burde rettferdiggjøre prising langt høyere enn dagens mcap.
Arkivert
tommbakk
20.06.2018 kl 07:58
221

At du omtaler Elements token (samme f om det er ICO eller TGE) som en scam, blir bare for dumt.

Det foreligger ikke noe whitepaper ennå som gir utdypende detaljer rundt deres token.

Men, det som er viktigere, er det grunnarbeidet som Element har gjort sammen med Harmonychain nettopp for å kunne lansere en token. Som alle burde vite, så er dette faktisk nybrottsarbeid. De har måtte gå opp stien selv.

Mange har hengt seg opp i at nevnte token ikke synes å bli en asset backed token, slik det i utgangspunktet var tenkt.

Det er MULIG dette viser seg å stemme.
At en iron token i første omgang, ikke blir asset backed. Men AMI har fremdeles som mål å sette i gang sin produksjon i Q3. Hvis det slår til, så har man straks tilgang på råvarer som en senere videreutvikling av token kan kobles mot.

Og, når en JV med Auplata (trolig) blir et faktum i løpet av sommeren, DA har man faktisk tilgang på andre råvarer som kan tilbys i andre TGE'er, via blokkjede.

Og, så er dette ikke ubetydelige oppkjøpet i Marokko da, som er varslet i forbindelse med Auplata-JV'en.

At det fremdeles er en god del risiko rundt Element...? Visst pokker. (Transjefinansieringen med BO er ett uromoment man ikke kommer unna.)

Men det som er i ferd med å skje rundt kommende token, Auplata-JV, Ambershaw-produksjon (trolig i Q3), samt at myndighetene på Fillipinene muligens mykner opp sin politikk hva gjelder gruvevirksomhet på Mindoro (avgjørelse blir fattet i misten av august), gjør at det fundamentale begynner å falle på plass.

Jeg mener at kursen tidligere (f.eks rundt nyttår 2017-18) var drevet primært av kryptovaluta-hype.

Det fundamentale var dengang ikke i nærheten av hva det nå begynner å bli.

Jeg er ikke den som roper at man bare må kjøpe ELE, for her kan kursen bli kr 50 og man blir rik i en fei. Riskene er der...og folk må gjøre sine egne vurderinger.

Men den til tider latterlige baissingen som enkelte har bedrevet her inne den siste drøye måneden, er provoserende.
Arkivert
rennie
20.06.2018 kl 07:58
223

Investech er det meglerhuset man DEFINITIVT ikke bør høre på! Det bommer svært ofte (les: nesten alltid) og det de kommer med er null verd. Dermed må en regne med at ELE ikke skal ned, men opp!
Arkivert
Arkivert Til toppen