Norge har skaffet seg posisjon i ELbil-historien.

e-mobilitet
19.06.2018 kl 04:21
290

Dette er en arkivert tråd!
https://www.dn.no/privat/2018/06/18/1927/Motor/volkswagen-topp-om-ny-elbil-norge-blir-nokkelmarkedet

Det er moro å ha vært med helt fra starten å legitimere ELbilfordeler i Norge.

For ett år siden ble jeg oppsøkt på gaten i Norge av Tysklands største næringslivsavis Handelsblatt.

Rett i bakkant av samtalen med avisen, mailet jeg til dem i hovedkontoret i Düsseldorf om bekymring for tysk bilindustri. At de kunne bli parkert av Tesla om de ikke tok seg sammen. Jeg gav de et verbalt realt "tupp i ræva" for å s det rett ut. Og det ser ut til å ha virket. Tysk bilindustri har våknet ordentlig.
Og her snakker vi om automobilens hjemland
med sitt autobahn nett. En viktig del av grunnmuren for det ledende billandet i verden. (Om 7 - 9 år, lager vi 120 fartsgrense i Norge).

Denne artikkelen var ganske god synes jeg. Det er moro at Norge nå har skaffet seg denne posisjonen innen ELbil. La oss videreutvikle den videre.

Vi har flere ting å tilby :

1. Fornybar energi.

2. Aluminium og titan.

3. Skipsfartstjenester.

4. Ingredienser i lakk.

5. Sensorer.

6. Div. annet.
Arkivert
Gullsmeden
19.06.2018 kl 08:50
151

Norge er i denne posisjonen nesten utelukkende pga de kommunistiske bilavgiftene, ikke noe å skryte av?
Arkivert
Puta1n
19.06.2018 kl 10:25
138

Hva skjedde med den norske elbilen, Think og Jens Stoltenberg's månelanding?
Arkivert
PSI- Investor
20.06.2018 kl 08:41
93

I dag kom NRK med nyheten om 4,- kr pr minutt for å lade elbil på noen utvalgte ladestasjoner. Nå skal strømleveradørene tjene penger.
Arkivert
Arkivert Til toppen