NAS - E24, IAG fortsatt åpne for Norwegian-kjøp!

Yess
NAS
14.06.2018 kl 13:14
741

Dette er en arkivert tråd!
NAS er i spill og IAG er fortsatt på hugget for et kjøp av NAS, kan det 3 budet komme fra IAG på NAS komme snart?
Tilbake mot 280-300?

Det fremgår i konsernets årsrapport, skriver Bloomberg News. Der står det at selskapet holder et «åpent sinn» med tanke på Norwegian.

– Interesse fra IAG og andre aktører viser at de tror på forretningsmodellen og den globale vekststrategien til Norwegian. At IAG er inne på eiersiden med 4, 6 prosent er nok et bevis på dette, fortsetter han.

Bjørn Kjos og Norwegian har tidligere bekreftet at flere har vært interessert i å kjøpe flyselskapet.

https://e24.no/boers-og-finans/norwegian-air-shuttle/bloomberg-iag-fortsatt-aapne-for-norwegian-kjoep/24370496
Arkivert
Linuss
14.06.2018 kl 14:34
438

Jeg har ikke Nas lengre men alt i ordlyden er når en snik vil kjøpe en gammel bil til underpris,,,, vi vil ikke ha budgivning, vi behøver ikke,,, vi vil ikke ha konflikt.
Det for meg å tenke på at det bud som blir lagt nokk ikke det som er tenkt av Dere,,,,
Men også at man sannsynligvis allerede har hat gode interne samtale for lenge siden,, Norwegian er mye presset økonomisk. Så jeg skulle nokk ikke satse på en stor kursoppgang, men mere en skuffelse(?)men vad vet jeg,,,jeg kan ta totalt feil,,, men tror presset er alt for stort til å si nei,,,,og at budet er relativt lavt dessverre,,,,,
Arkivert
BWO_Investor
15.06.2018 kl 14:11
339

Ett eller annet skjer nå ivertfall. Masse aksjer kjøpes. Sitter å lurer på om jeg skal henge meg på...
Arkivert
BWO_Investor
15.06.2018 kl 14:22
322

Må være ett eller annet nå. Noen som vet om noe nyt? Nye artikler?
Arkivert
BWO_Investor
18.06.2018 kl 10:41
195

Da har Lufthansa kjøpt aksjer også. Det kunne vi se på fredag.

Budkamp!!
Arkivert
Arkivert Til toppen