PCIB-FimaCHEM tråd...

liang
PCIB 05.06.2018 kl 10:53 11918

Dette er en arkivert tråd!
Jeg synes Geparden har et godt poeng som slik jeg husker det er blitt lite debattert.

"....fimaCHEM får cellegiften til å virke..."
"...svulstene kan reduseres før kirurgi..."

--------------------------------------

Inntrykkene jeg sitter med er at vi snakker om immunterapi og abscopal effekt og målrettet leveringsteknologi innen fimaCHEM.

Men der er også dette forholdet som geparden terper på , virkningen av cellegift.

Er det ca 2% av denne giften som virker der den skal og resten dreper friskt vev?
Dersom PCI teknologien kan FORSTERKE virkningen av cellegiften (opp til 100X), levere MÅLRETTET (en dreper kun kreften) og som følge av disse to momentene blir i stand til å STERKT REDUSERE mengden cellegift , altså totalt nytt behandlingsregime hvor en kommer til med laseren.

Når en forstår veien til medisin , fra molekyl til produkt og finansiering via børs så slår det en at der er ingen logisk garanti mot at suverene produkter havner på lageret hos BP og er tapt. (bundet av patenter.)
Ikke den ideelle løsningen for menneskeheten.

Derfor er GGK studien så viktig , å få et utstillingsvindu mot teknologien og potensiale....og senere kanskje med hjelp av pcib's adjuant-laser få reddet noen av disse juvelene som ligger på lageret før gjenstående patent-tid er så kort at produktet er tapt for all tid (med nåværende system).

til slutt "quality of life" med redusert og målrettet cellegift...ja , trenger vel ikke forklare noe om det.

Vi er alle pasienter.

Lykke til

Arkivert
flaksegrisen
05.06.2018 kl 12:30 8106

Synes du bemerker noe annet og viktig enn Geparden.

Bivrikningene. Cellegiftens bivirkninger er så sterke at det for flere typer kreft som er vanskelige å få bukt med er cellegiften som til slutt dreper pasienten eller at en må slutte med cellegiften fordi kroppen ikke klarer mer.

Har forstått det slik at det gis lik mye cellegift i GGK med og uten fimaporfin. Men det kan jo tenkes at en kan gå ned på dosen med cellegift. Men det må vel mye forskning til før en får fintunet alt sammen.
Arkivert
gepard1
05.06.2018 kl 12:45 8052

For noen maaneder siden leste jeg ett sted at naar kreftleger i USA ble spurt om de ville la seg behandle med cellegift hvis de fikk kreft, svarte 67% nei. Aarsaken de oppgav var daarlig virkiningsgrad og at de fikk resten av livet oedelagt.

Naar vi kan bidra med baade bedre effekt og mindre bivirkninger, er det vanskelig og se hvordan fimaChem kan feile.
Arkivert
Snøffelen
05.06.2018 kl 12:54 8071

Denne linken er fra mars 2018 og er en presentasjon fra Oslo Cancer Cluster over immunonkologi-selskaper OCC er involvert i, en slide/side ("Onepager") på hvert selskap.

http://oslocancercluster.no/wp-content/uploads/2018/02/Nordic-IO-Mission2018-OnePagersv2.0.pdf

Relevans for PCI Biotech er jo at det er kort og konsist om PCI Biotech, de 3 fimaXXX og et par setninger om kommersiell strategi.

Arkivert
gepard1
05.06.2018 kl 18:55 7852

Hvis noen lurer paa hva som skjer med cellene naar PCIB iverksetter sin behandling, kan dere se i denne under ett minutt korte vidoen.

Dhttps://www.youtube.com/watch?v=ojLSYm53vgs

Det ser ganske overbevisende ut.
Arkivert
Lothian
08.06.2018 kl 09:57 7529

Nesten utrolig å se hvor lite handel og bevegelse det er på PCIB om dagen....alle sitter og venter på oppdateringer og knapt noen på topp100 (topp150?) selger..eller kjøper.

Dette blir snart himmel eller (gud forby) helvete.

Norge trenger en ny biotek-stjerne..la oss håpe at det blir PCIB :-)

Lothian.
Arkivert
AmirHassan
08.06.2018 kl 10:15 7490

Lothian, når FDA er overbevist - da blir det suksess.
At FDA er overbevist vet vi fra meldingen 20de desember
Arkivert
gepard1
09.06.2018 kl 10:41 7355

21 dager igjen til H2 begynner, og vi kan begynne og forvente trigger informasjon.

Forventer safety fra extension studiet i slutten av juni, eller i loepet av july, etterfulgt av resultatene en maaneder senere.

Og siden Einarsson i en podcast paapekte at en pasient fra fase kohort 2 var behandlet to ganger og fortsatt var i live, burde ikke safety spoermaalet bekmyre mye.

Forventer ogsaa at extension studiet med dobbel behandling vi vise mye bedre resultater enn hva den enkle gjorde.

Etter dette, haaper jeg at PCIB sakte men sikkert blir verdensberoemte for aa faa cellegift til aa fungere hvor den ikke gjoer det idag. Pharmapressen blir ett viktig punkt i saahenseende. Naar resultatene foreligger, er det og haape at de er smarte nok til aa plukke opp denne ballen. Og gjoer de det, og slaar det opp med fete overskrifter, vil GenMab lukten begynne aa bli sterk-)))
Redigert 09.06.2018 kl 10:42 Arkivert
gepard1
10.06.2018 kl 11:37 7143

Naar man leter litt rundt paa nettet, ser man allerede at ganske mange legetidskrifter skriver meget positivt om PCIB. Man finner mange artikler baade fra naer og fjern naar man soeker litt. Det handler om alt fra Pancreas cancer til immunterapi, og hva som er oppnaadd.

Slik at vi helt sikkert paa radaren til alle de stoerste BP selskapene i verden. De teller nok paa knappene baade her og der.

Derfor vil det skje veldig mye i H2, baade paa den ene og den andre maaten...det er store sjanser for at 2018 vil bli PCIB aksjonaerenes lykkeaar....................................
Redigert 10.06.2018 kl 11:38 Arkivert
gepard1
15.06.2018 kl 08:40 6744

Enda en aarsak til at fimaChem kommer til aa bli en stor suksess. Med vaar target rettet-behandling, kan man unngaa dette.

Kreftpasienter overbehandles.

CHICAGO (VG) Brystkreftpasienter har like stor effekt av halvparten så mye medisin, viser ny forskning. Vi overbehandler enkelte pasientgrupper med cellegift. Dette er et problem som kan gi nedsatt funksjon, for eksempel hjerneskader og andre bivirkninger, sier kreftlege og professor Anne Hansen Ree.

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/21kWrB/studie-kreftpasienter-overbehandles
Redigert 15.06.2018 kl 08:55 Arkivert
Lothian
21.06.2018 kl 14:21 6470

Kan vi håpe på oppdatering her innen neste fredag og en bevegelse over ATH? :-)

Lothian.
Arkivert
gepard1
21.06.2018 kl 15:02 6408

Foerst naar Safety for dobbel behandling er paa plass, kan feiringen begynne.
Arkivert
flaksegrisen
21.06.2018 kl 15:31 6377

vil du ha 50 kr i dag eller 100 kr om to mnd?
Arkivert
Tåka
21.06.2018 kl 15:34 6372

begge dele )
Arkivert
rockpus
21.06.2018 kl 17:50 6288

Vi klarer ikke å skrive opp kursen uansett hvor mange innlegg vi poster om det fantastiske potensialet. I morgen er det nok mange som hiver seg på Nano toget, og gjerne tar et tap i PCIB for å frigjøre midler.
Trøsten er at det meste av momentum snart er oppbrukt i Nano på kort og mellomlang sikt, og da kan det igjen komme mer positivt fokus på PCIB.
Det bare jeg som var dum nok til å gå mot strømmen da jeg solgte Nano på 48,70 og kjøpte mer i PCIB på 49,80! Så dyktig har altså jeg klart å være..
Arkivert
SafeInvest
21.06.2018 kl 19:03 6198

Vel, det kan fort snu Rockpus. Men nå er det pessimismen som råder, så de smarte tar vel litt gevinst i Nano og plukker billige Pcib aksjer.
Arkivert
Lothian
22.06.2018 kl 09:18 6057

Bare å holde ut og vente på nyheter, og kjøpe mer hvis en har tilgjengelige midler...alltid lett i ettertid og si et en skulle solgt noen tusen aksjer på over 50 for 3 uker siden og kjøpt tilbake på 46.

Men risikoen for å stå ute hvis en godmelding kommer kan komme til å koste betydelig mer enn 5-10 kroner per aksje.

Det tar alltid litt ekstra tid i biotek, også for PCIB (og som historien har vist flere ganger også for NANO).

Har aldri hatt så mange PCIB-aksjer som eg har nå...klar for oppdateringer :-)

Lothian.
Arkivert
Gunnersaurus
22.06.2018 kl 09:48 5973

Meget rart at noen på død og liv skal kvitte seg med aksjer i PCIB akkurat nå. Timingen for dette salget er for meg fullstendig ulogisk. Jeg tror de som selger nå vil angre bittert på dette ved utgangen av året. Plukker selv aksjer etter beste evne og gleder meg til andre halvdel av året når nyhetene begynner å tikke inn. Keep the faith :O)
Arkivert
radden20
22.06.2018 kl 10:02 5944

Tullete kommentar. Folket kan jo ha ulike grunner for å selge. For eksempel belåning eller
behov for kapital i andre sammenhenger.
Arkivert
liang
22.06.2018 kl 10:03 5943

https://www.ics-expo.jp/biojapan/en/outline.html

http://pcibiotech.no/partnering/

Japan?
Er det satt i en prosess for GGK pivotal studie utvidet mot østen?

-----------------------

$$$$...fimaCHEM - en Keytruda-killer...$$$$

http://forum.hegnar.no/post.asp?id=22129696

"KEYNOTE-040 hadde altså 17% ORR og 5% CR mens Amphinex hadde 82% ORR og 69% CR."

"Selvsagt færre pasienter og alt det der, men ingen tvil om at Amphinex slår Keytruda ned i støvlene på recurrent H&N."

Ja, hva er det vi sitter på , egentlig :)

Lykke til

Arkivert
Kappa3278
22.06.2018 kl 11:03 5822

ned nesten 2% på en relativ høy omsetning til PCIB å være, samt 6' på salg på 46 og 260 kjøp på 45,6.
Helt klart at det er noen som skal ut av denne.
Arkivert
Lothian
22.06.2018 kl 11:22 5778

Eller noen som utnytter tørkeperioden med å presse ned kursen og fiske billige aksjer.

Dette er bare utålmodighet i praksis...ingenting fundamentalt som tilsier at vi skal gå videre ned.

Vi er på samme nivå nå som tidlig i januar 2018...

Kanskje det er riktig nivå mtp reprisingen vi fikk etter meldingen den 20. desember 2017....etter den har PCIB egentlig ikkje kommunisert at de har kommet så mye lenger med design for PF2 og betingelser for interimavlesning fra myndigheter.

La oss håpe at dette kommer innen få dager/uker.

Lothian.

Arkivert
fabian2
22.06.2018 kl 11:37 5725

"Helt klart" er nok ingenting her i livet , heller ikke i aksjeverden. Tøvete påstand egentlig. Mandag kveld vil dere se ytterst små endringer på TOP 50. Litt opp , litt ned , men definitivt ingen ( andre en småfisker ) som "skal ut"
Arkivert
nextmove
22.06.2018 kl 11:39 5737

For meg er det uinteressant hvilke motiver de har de som selger nå. Sikkert litt ulike, men jeg frykter at mange av selgerne har like liten innsikt i hva de har investert i som Storebrand hadde da de dumpa alle PCIB-aksjene i forfjor.

Sjøl om volumet bare ligger på noen titusener aksjer, er det tydeligvis nok til å presse kursen ned. Vil tro at de indeksfondene som må ta inn PCIB i porteføljen avventer nyheter. Det samme gjelder nok også andre fond og større investorer som etter egen investeringspolicy ikke går inn før aksjen er ytterligere deriska.
Redigert 22.06.2018 kl 11:41 Arkivert
SafeInvest
22.06.2018 kl 11:57 5690

Som sagt, hvis ledelsen hele tiden har planlagt ordinær emisjon så er det i isåfall elendig børshåndverk å ikke benytte seg av dette når kursen var stigende. Selv tror jeg siste tids børsfall på mikrovolumer er et resultat av nervøse småinvestorer som kom inn på stigende kurser etter nyttår.

Det sagt, så tilsier siste uttalelse fra CFO Ronny Skuggedal at det fortsatt er muligheter for partner.

“We are currently in an extension of phase one, scheduled to be finished in the second half of 2018, and then we are ready to start the pivotal phase two almost immediately,” Chief Executive Per Walday said in an interview at the company’s headquarters.

“We do not have sufficient resources to complete the study today, so we would have to either raise more money or bring in a partner,” Chief Financial Officer Ronny Skuggedal said.''

https://uk.reuters.com/article/pci-biotech-drug/update-1-norways-pci-biotech-sees-promising-data-from-cancer-drug-study-ceo-idUKL8N1S10AI
Redigert 22.06.2018 kl 11:59 Arkivert
Lothian
22.06.2018 kl 12:03 5663

Er det ikkje litt vanskelig å be om 100-200 MNOK for noe som enda ikkje er en realitet?

Da skulle det ha blitt mange om og hvis i prospektet.

En godkjent start for PF2 med gode betingelser for interimsavlesning vil uansett bringe kursen over ATH...og da er innhenting av penger en formalitet.

Å kreve bedre timing enn dette fra styret i PCIB er å be om for mye.

Lothian.
Redigert 22.06.2018 kl 12:04 Arkivert
SafeInvest
23.06.2018 kl 23:57 5506

Litt klipp og lim fra link Snøffelen har lagt ut tidligere:

Hvorfor fimaChem mot GGK kan bli Blockbuster:

Både prispotensial og markedspenetrasjon er greit dokumentert i linkene under. GGK indikasjonen forsvarer en enorm kursøkning, husk at dette produktet kan nå markedet i slutten av 2019 etter Pcib meldte at de diskuterer AA/CMA og midlertidig godkjenning basert på interim reuslts.

*Diseases with 10,000 or fewer patients in the US support annual pricing of $200,000 or greater.
*Orphan diseases, despite a small target population, can support multiple drugs at high prices.
*Most first-to-market orphan treatments have strong market penetration and corresponding sales.
*Ultra-Orphan Indications Can Achieve High Value Per Patient. Based upon an eligible patient population of 1,100, Naglazyme appears to be approaching 100% market penetration after 10 years on the market. The sales per eligible patient is approaching the drug’s WAC price, affirming this conclusion.

*Incidence close to 15,000 (Eur.+US), with
-3,000 assumed eligible for fimaCHEM, merk at Artic opererer med 5000 pasienter da de antar at pasienter som er operert også vil kunne la seg behandle med fimaChem.
- Possible upside in distal and metastatic
disease, and in Asia

Som dere ser, gode muligheter for å nå 100% av de 3000 pasientene. I tillegg kommer oppsiden i Asia!

Estimat:

-1000000 kroner per behandling = 3 milliarder i omsetning

-2000000 kroner per behandling = 6 milliarder i omsetning

-3000000 kroner per behandling = Blockbuseter!

http://www.lifescicapital.com/analysis/orphan-drug-pricing/

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2017/11/PCI-Biotech-Q3-2017-Presentation.pdf
Redigert 24.06.2018 kl 12:17 Arkivert
Flottesen
24.06.2018 kl 00:35 5466

Snøffelens innlegg er gledelig lesning. Nå sklir vel dette uansett over i 2019 etter at extensions-studien fikk en forsinkelse.

Ellers er det en sjarmerende skrivefeil i det siste omsetningsestimatet. Blockbuseter!

Når jeg kjøper fjellhytte for litt av min gevinst er det det jeg skal kalle den Blokkbu-seter!
Redigert 24.06.2018 kl 01:00 Arkivert
gepard1
24.06.2018 kl 09:08 5320

FimaCehm blir en blockbuster, fordi den faar cellegift til aa fungere, og kan benyttes til aa helbrede og livsforlenge for ett tosiffret antall kreftsykdommer.
Arkivert
SafeInvest
24.06.2018 kl 09:24 5300

I tillegg kan det også være aktuellt å behandle personer med operabel svulst FØR kirurgi, som medfører at markdet i EU og US kan være mye større enn de 3000 pasientene som defineres som inoperable.

«Cellegift
Cellegift gis hovedsakelig som lindrende behandling ved fremskreden sykdom, hvis pasienten er i god allmenntilstand. Det kan også være aktuelt å gi cellegift før operasjon, man prøver da å krympe svulsten slik at den er lettere å operer bort. »

https://kreftforeningen.no/om-kreft/kreftformer/gallekreft/
Arkivert
gepard1
24.06.2018 kl 22:13 5001

Ca 8,3 millioner mennesker doer av kreft hvert aar. Ca. 1,7 millioner av disse treffer nedslagsfeltet til fimaChem.

La oss si vi greier og oppnaa 25% CR i det randomiserte P2 studiet, saa betyr det at vi ligger godt an til aa klare og redde mer enn 400K liv pr. aar, i tillegg til at dobbelt saa mange faar forlenget sitt liv.

Dette er hva jeg vil sett paa hvis jeg var ett BP selskap som nettopp har faatt vite at PCIB opnaadde 60% CR i extension studiet, og med det bevist at de faar cellegift til aa fungere.

Og deretter lagt 50 milliarder kr. paa bordet for hele selskapet, og satt i gang med storsatsing paa bukspyttkjertelkreft, + en 20 til 30 andre kreftsykdommer fimaChem kan goere suksess med og helbrede og livsforlenge. Lykkes de med kun 5 nye av rundt 30 mulige kreftsykdommer, har de allerede tjent gode penger paa sin investering.
Redigert 24.06.2018 kl 22:28 Arkivert
fabian2
24.06.2018 kl 22:33 4931

Tanken er fin og positiv , og geparder løper fortere enn andre. Men samfunnsmessig , kynisk , er det "egentlig" bedre desto tidligere folk dør , så tapper de ikke statskassen for penger...... men for de som har PCIB-aksjer og sannsynligvis blir rik/rikere , så kan de/vi jo more oss med penger som man kan finne på mye morsomt med.,,,,men jeg tror ikke mange vil kjenne forskjell på om de har 5 eller 50 millioner. Det som oftest er problemet/årsak til bekymring - er rett og slett å ha for lite penger, slik at man "sliter"......og så er det jo ofte underholdning å lese hva dere skriver på HO. Underholdning er bra! Likte 2.omgang med Colombias fotballspillere.... MEN: Vi kan alle bli kreft-pasienter. Da takker vi PCIB
Redigert 24.06.2018 kl 22:45 Arkivert
AmirHassan
24.06.2018 kl 22:56 4861

Fabian, det er uendelig mye bedre å ha 50 mill enn 5.
Med 50 mill + er man fri. Fri til å si «f... you» til absolutt hvem man vil.
Med 5 mill er man fortsatt slave.
Med 50 er man fri
Arkivert
fabian2
24.06.2018 kl 23:01 4863

Ok , vi tenker littegranne forskjellig , anyway , fimaVacc kan - ALLEREDE i ÅR - bli en gigantisk bombe. Større enn vi innbiller oss. Går det slik jeg tror , blir det en budkamp uten sidestykke innen medisin. Hvorfor: Alle store BIG PHARMA er livredd for å bli avhengig av andres kontroll/patenter/virkemiddel... Og det kan skje i høst. - Som før sagt: Bare å sitte i ro , enten kursen er 45 eller 55 i sommer. Belønningen kommer. "Drit" i dagens aksjekurs , det er ikke der de HELT store pengene ligger..... Nå skal det ikke mye tålmodighet til , du får mange svar i løpet av 2018. - Dette har PCIB holdt på med i 9 år. Vi som kom inn i 2016 har vært "dritheldige"....nesten gratissurfere....Ellers :Les hva Professor Jørg Trojan ved Frankfurt University forteller om virkningen av fimaChem….god nok block-buster alene ...alene...….. resultat av Extension study kommer snart. Tror fortsatt at TAKEDA følger dette med argus-øyne.... for øvrig har jeg beregnet sjansen til at extension resultetene blir fantastisk bra til litt over 84 %
Redigert 24.06.2018 kl 23:44 Arkivert
nextmove
24.06.2018 kl 23:44 4736

Dere er avgjort inne på noe. Det vil koste skjorta og mer til å skaffe seg universalnøkkelen til et stort antall hvelv som hvert for seg inneholder medisinske sensasjoner og milliardverdier. Jeg håper styret i PCIB lengst mulig slipper inn interesserte i ett hvelv av gangen for å kjøpe attraktive "hyllevarer". Det er min visjon for videreføring av spydspisstrategien.
Redigert 24.06.2018 kl 23:46 Arkivert
erikaak
24.06.2018 kl 23:49 4706

"Fabian, det er uendelig mye bedre å ha 50 mill enn 5.
Med 50 mill + er man fri. Fri til å si «f... you» til absolutt hvem man vil.
Med 5 mill er man fortsatt slave.
Med 50 er man fri"

Må være kjipt å se så svart-hvitt på det. "Slave" (faktisk) med 5 mill, og "fri" med 50..
For øvrig ønsker jeg ikke å komme dit at jeg ønsker å si "f... you" til folk som måtte være uenig med meg.
Mye hyggeligere å være hyggelig.

Liker ellers det du skriver altså, AmirHassan :) Denne kommentaren ble bare litt for provoserende..
Lykke til til deg, oss og alle sammen!

Arkivert
fabian2
24.06.2018 kl 23:58 4683

Forskjellige mål , forskjellige verdener. :)Amir er positiv , men har nok spredd seg på for mange selskap:) skal man ha yacht med helikoper på bakdekket i Marbella , så er det bare PCIB som teller..::)))...jeg har det bra som anonym på Kaffebrenneriet:)
Redigert 25.06.2018 kl 00:00 Arkivert
Durable
25.06.2018 kl 00:42 4625

Med 25 millioner kan jeg trappe litt ned, til f.eks. 50%-stilling, fra jeg er 45 år gammel og kanskje gå av med pensjon som 60-åring, hvis jeg ønsker det.
Muligens har jeg råd til en ferieleilighet i varmere strøk, men ellers ingen særlig luksus.

Med 50 millioner derimot, er jeg helt fri. Økonomisk uavhengig og kan gjøre som jeg vil.

5 millioner er knapt noe som helst, i et litt større og langsiktig perspektiv.
Arkivert
fabian2
25.06.2018 kl 00:51 4637

Durable , Durable , hvem har sagt at nettopp du skal ha det så godt ? Hvorfor ikke starte sin egen menighet , og la disiplene bare vipse penger til deg? Trappe ned , og trappe ned , fru Blom.... Du trenger vel ikke "trappe ned" så lenge du er oppegående.....Olav Thon var 95 i går....angivelig ( jeg tror ikke det er sant ,dette med nedtrappingen , altså ... da )….så har han ikke "trappet ned"..:::)du bør vel heller finne på "noe annet"....dykking i Great Barrier Rief på østsiden av Australia....siden du har vært i nærliggede bransje
Redigert 25.06.2018 kl 01:18 Arkivert
zappa66
25.06.2018 kl 01:24 4581

Det er veien som er målet gutter. Drømmen, spenningen, håpet, oppturene, nedturene, adrenalinet,

Når du har nok, hva skal du drømme om da? Hva skal gi deg kicket da?

Ha en strålende natt
Arkivert
fabian2
25.06.2018 kl 01:32 4594

Zappa , you hit the very point…..at least for me,,,,thanks….))…. jeg er risikopervers , og blitt grusomt velstående nettopp på grunn av det.....,men adrenalin-kiket er det morsomste....men det tok meg 4-5 år å skjønne hvordan børsen virket----etterpå det , vanvittige oppturer , før det , flere nedturer….
Redigert 25.06.2018 kl 02:01 Arkivert
Durable
25.06.2018 kl 06:41 4527

Hehe, men det har jeg da aldri sagt, fabian 2! :-p

Og om man noensinne vil oppleve å få realisert drømmen? Who knows? Det har jeg en veldig ydmyk holdning til, men selvsagt håper jeg. Hvis ikke hadde jeg ikke brukt så mye tid og energi på investeringene mine i aksjemarkedet.

Og dette har heller ingenting med grådighet å gjøre, kun at man har forskjellige mål.
For meg vil det ikke være noe poeng å ha en formue på 5-10 mill. Hva skal jeg med det?

30 mill+ derimot, eller 50 som nevnt, vil jo gi uante muligheter.
Og ja, jeg ville trappet litt ned. Jeg elsker jobben min, men arbeider sikkert 50 timer i uka, minst.
Med f.eks. 50 mill "på bok" ville jeg rett og slett investert i mer fritid, tid sammen med barna, reiser og opplevelser osv.
Jeg hadde trolig trappet ned til 70% på jobben, stresset mindre, og hatt dobbelt så mye ferie. :-)

Ellers er jeg faktisk enig med zappa66 det er jo veien som er målet. :-)
Redigert 25.06.2018 kl 06:43 Arkivert
SafeInvest
25.06.2018 kl 08:30 4419

Der dukket de 40k aksjene opp igjen på selgersiden...
Arkivert
Kappa3278
25.06.2018 kl 08:35 4405

Duket for ny nedgang i pcib i dag.
Ligger 41000 til salgs på 48.0
Redigert 25.06.2018 kl 08:37 Arkivert
AmirHassan
25.06.2018 kl 08:39 4387

Gutter, det å kunne si «f.... you» til hvem man vil er en uttalelse fra Arthur Buchardt.
Jeg ville bare illustrere at med 5 mill er du fortsatt en arbeidsmaur i tua.
Med 50 mill kan du gjøre akkurat som du vil i livet.
Jeg har vært der i 20 år allerede etter en gigantisk dot.com oppgang. Det kan anbefales.

Man trenger altså ikke være usympatisk selv om man har frihet. :-)

Fabian, jeg har ikke spredd meg på for mange.
Jeg har bare PCIB og Nano, pluss et lodd i Trvx.
Mest kapital har jeg i OBX og eiendom.
Redigert 25.06.2018 kl 08:42 Arkivert
Otard
25.06.2018 kl 08:40 4384

Jeg får selge noen få aksjer tenker jeg. Tidligere erfaring viser at det bare er det markedet venter på :-)
Arkivert
SafeInvest
25.06.2018 kl 09:03 4300

De som ønske å kjøpe får PF2 starter opp er tydeligvis fullastet. Nå er det bare å vente på (positive?) nyheter...
Arkivert
Shqipe
25.06.2018 kl 09:33 4238

5år....

http://www.side3.no/vitenskap/gjennombrudd-forskere-kan-ha-funnet-et-nytt-vapen-mot-kreft/3423506504.html

Arkivert
SafeInvest
25.06.2018 kl 09:37 4210

Jada, det er bare å legge ned hele Radforsk....

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/k4vnQ/forskere-kan-ha-funnet-kur-mot-kreft
Arkivert
liang
25.06.2018 kl 10:24 4119

Ja , en får håpe det slår til på denne siden av tiåret.
Men har liksom hørt det før.
Innen det neste 10-året så er der jo en stor sansynlighet for at du og jeg vil få kreft så det er lov å håpe.
Tror de fleste ville foretrukket medisin forran egen vinning i aksjemarkedet...så kanskje , (men lite trolig,desverre)

-----------------------------------------
crispr....kommer kanskje?

https://labiotech.eu/crispr-technology-cure-disease/

Teoretisk mulig at 10 på top BP innen fimaNAc allerede jobber med crispr + PCI-teknologi for levering.En vet jo ikke hva de driver på med 10-top BP innen fimaNAc og crispr tilhører med stor sansynlighet fremtiden...eller sagt på en annen måte...de som sover i timen her kan på sikt falle av lasset.

Crispr står nå ihvertfall "på programmet" til PCIB.

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2014/01/PCI-Biotech-Q1-2018-Presentation.pdf

side 14

lykke til

Arkivert
liang
25.06.2018 kl 10:36 4079

https://labiotech.eu/pci-biotech-cancer-norway/
Arkivert
Arkivert Til toppen