TRVX og PD-1

Picosalax
TRVX 04.06.2018 kl 20:30 2532

Dette er en arkivert tråd!
Mye focus på PD-1 hemmere (Opdivo/nivolmab) på
ASCO i år. Hva tenker du ILAV? Trippelbehandling? Jaderberg har svært gode relasjoner til BMS
Arkivert
Slettet
04.06.2018 kl 20:45 1678

Absolutt!

Det er vel planlagt en tredje arm i pancreas/tg01/chemo husker jeg ikke helt feil.

For oncos102 skal det vel testes i melanoma så det er absolutt på tapeten allerede.
Arkivert
SafeInvest
04.06.2018 kl 20:56 1641

Testes vel i TG02, colorectal, også hvis jeg ikke husker feil.
Arkivert
SomSa
04.06.2018 kl 22:17 1506

Resected Pancreas: TG01 + kjemoterapi
Resected Pancreas: TG01 + kjemoterapi + CPI (??)
Colorectal: TG02 + CPI/**PD-1 (Pembrolizumab /Keylruda) fra Merck & Co
Melanoma: Oncos-102 + CPI/**PD-1 (Pembrolizumab /Keylruda) fra Merck & Co
Mesothelioma: Oncos-102 + kjemoterapi
Ovarian: Oncos-102 + CPI/*PD-L1 (Durvalumab/Imfinzi) fra AstraZeneca
Colorectal: Oncos-102 + CPI/*PD-L1 (Durvalumab/Imfinzi) fra AstraZeneca
Prostate: Oncos-102 + DC therapy fra Sotio

Gjentagelse for de som får lette hjernerystelse ved kursnedganger:

Behind big pharma's race to develop the next wave of cancer therapy
Britain’s FTSE 100 *giant AstraZeneca and rival pharma conglomerates, including America’s *Merck & Co and *Bristol-Myers Squibb (BMS), Switzerland’s
Roche and Germany’s Merck KGaA are in a race to develop the most effective IO therapies.""..............................
But analysts say the potential prize is much larger – a $50bn a year market if the future pipeline of IO drugs realise their
full potential. .......................
Smaller firms working in IO include Crescendo Biologics, Cell Medica, e-Therapeutics, F-star, **Targovax, ANGLE, IGEM and Scancell.............
The fierce race among big pharma companies to become IO market leaders means even small firms **with limited clinical data can be
candidates for takeovers............................

http://www.telegraph.co.uk/business/2017/06/25/behind-big-pharmas-race-develop-next-wave-cancer-therapy/

NB. Magnus Jaderberg har vært med å utvikle verdens første CPI/ CTLA-4 (Yervoy/ipilimumab) og tror på selskapet Targovax.

Redigert 05.06.2018 kl 11:25 Arkivert
illuminati
04.06.2018 kl 22:46 1438

Det er ingen tvil at dealbreaker er å gjøre CPI bedre eller rettere ha den kombinasjonen som virker best. trvx har muligheter på begge plattformer. Oncos kommer helt sikkert inn som en vinner, vi har det beste viruset og det samme viruset virker på alle former av kreft. Genial løsning viruset sprøytes inn i tumoren og tumoren forteller immunsystemet hva det skal bekjempe, enklere blir det ikke.

Blir det suksess for TG i kombinasjon med CPI er det slam dunk som ØS sa på radioforsk.
Arkivert
Optimusprime
04.06.2018 kl 22:58 1396

Jeg karret til meg nye 7k i dag og er happy med det. Nå har jeg så det holder tror jeg. Finner jeg andre midler og kursen ligger under kr 18 må jeg hente mer. Tipper TRVX vil gjøre meg ganske rik.
Arkivert
osten1
05.06.2018 kl 23:30 1005

Usikker om denne har vært postet før.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29864473
Arkivert
Hyggelige
06.06.2018 kl 00:18 939

https://www.firstwordpharma.com/node/1569907?tsid=17

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29797583?dopt=Abstract
Redigert 06.06.2018 kl 00:22 Arkivert
liang
06.06.2018 kl 14:55 633

https://labiotech.eu/european-cancer-research-asco-2018/

"Pancreatic cancer is notoriously hard to treat. Norwegian biotech Targovax has obtained positive Phase I/II results showing its vaccine significantly improved survival in a small group of patients. Notably, median overall survival increased to more than 2 years compared with less than 5 months using standard therapies."

Best of European Biotech at ASCO 2018
Not able to attend the biggest cancer conference of the year? No problem. We have summarized what we think are the most interesting therapy developments presented by European biotech’s at ASCO this year.

---------------------------------

Dette viser etter min mening det rare med targovax.
Hær rangeres selskapet av intet mindre en ASCO som et av de mest spennende selskapene for tiden.

Tenk litt på det.

En begynner jo å lure litt når en ser mottakelsen og kurs på OB:

Lykke til

Arkivert
Flottesen
06.06.2018 kl 15:10 584

Både TRBX og BGBIO blir fremhevet blant "Best of European Biotech at ASCO 2018".

Ikke at slik omtale spiller noen rolle på Oslo Børs, men for de som fokuserer på det langsiktige så er jo dette hyggelig lesning.
Arkivert
aborum
06.06.2018 kl 15:49 537

Rationalet er, at man ikke tildeler denne udmærkelse, fordi et selskabet har opfundet en ny slags vitaminpille eller har opdatet et alternativ til papkasser.

Jeg er ganske sikker på, at de rigtige interessenter lægger mærke til dette.
Arkivert
Londonmannen
06.06.2018 kl 16:43 466

liang
Tror vi skal bare ignorere hvordan OSE priser TRVX. Til syvende og sist vil ikke aktørene på OSE reprise TRVX før et BP kommer på banen og slenger et bud i bordet. Den dagen vil mang en aktør på OSE få seg et hakaslepp.

Jeg synes det er langt mer interessant å høre at et miljø som ASCO, et fagmiljø rundt kreftforeskning, gir TRVX en slik kreditt for arbeidet de gjør. Og jeg er ikke i tvil om at de BP som ennå ikke har lagt merke til TRVX, nå har fått selskapet på radaren.

S¨får vi se da om TRVX får opptre som selvstendig selskap på ASCO 2019. Jeg blir ikke synderlig overrasket om selskapet er kjøpt opp og tatt av børs før den tid.
Arkivert
liang
06.06.2018 kl 17:13 436

Enig i det LM

Men det som irriterer litt er at jeg ikke forstår hvorfor TRVX har stagnert og falt.

Det skjedde noe ved siste emisjon.

Selskapet gjorde en utrolig god jobb med den emisjonen.
De hadde jo på forhand hentet inn kapitalen fra eksterne investorer og reperasjons-emisjonen var jo en vits men måtte jo gjennomføres ifølge regelverket.
Det vanlige skrik og gnålet fra de verste her på HO men i denne prosessen så klarte ikke kursen å komme over emisjonskursen igjen og har vel bare svekket seg videre.

Hvorfor?
Det skulle jeg gjerne visst.

Targovax har jo så mange og store kvaliteter ,dyktig leedelse (Mange fra algeta) lovende og spennende produkter osv osv.

Hvorfor er der langt på vei dannet et inntrykk av at dette selskapet skal ikke få være med i det gode selskap hvor forventninger og gode resultater fører til økt aksjekurs?

Som investor burde jeg forstått dette.

Arkivert
aborum
06.06.2018 kl 17:13 428

http://articles.finwire.com/FWD0022294-pfizer-vil-oge-investeringer-i-biotekselskaber-med-600-mio-dollars

Pfizer vil øge investeringer i biotekselskaber med 600 mio. dollars
Verdens største medicinalselskab Pfizer vil øge sine investeringer i vækstselskaber, der arbejder inden for blandt andet bioteknologi med 600 mio. dollars. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Omkring 25 procent af investeringer ventes at gå specifikt til neuroscience, oplyser selskabet, hvis investeringer vil foregå igennem investeringsafdelingen Pfizer Venture.

Pfizer Venture har allerede investeret 500 mio. dollars i godt 40 lignende foretagender, hvilket bringer de samlede investeringer op på 1,1 mia. dollars, svarende til 7 mia. kroner.
Arkivert
Arkivert Til toppen