NANO - PRE Q1

NanoVekter
NANO 24.05.2018 kl 09:40 1957

Dette er en arkivert tråd!
Jeg tror Q1 står igjen som det grelleste av kvartaler. Jeg mener Q1 presentasjonen setter punktum for en tullete nedgang og at vi nå kan begynne klatringen.

2.5 mrd kroner er en tullete verdi, som ikke gjenspeiler verdiene eller arbeidet som ligger bak.

Når REK står øverst som trigger i dette halvåret så betyr det at noe gikk galt. Men det kan vi kanskje legge bak oss.

Jeg håper de har strupt igjen pengesekken i det minste.
Arkivert
SafeInvest
24.05.2018 kl 09:44 1248

Nå fikk jo ikke Cosat fyken før i q2, så vi vil nok ikke se noen resultater av omprioriteringen Nano gjorde, før tidligst i q2 rapporten.
Arkivert
Topofthehill
24.05.2018 kl 13:09 1038

Jeg er spent på burn-rate for Q1. Ingen pasienter behandlet for Paradigme burde tilsvare noe lavere tap enn sist kvartal, men hvem vet. Det viktigste er at de får på plass en ny CEO, ny styreleder og får behandlet første pasient innen 36 dager. Så blir det eventuelt ASH i slutten av året som virkelig kan løfte aksjen, med mindre det kommer offentlig interesse fra mulige partnerselskap. Bare å være tålmodig.
Redigert 24.05.2018 kl 13:10 Arkivert
rockpus
24.05.2018 kl 14:20 930

Kopiert fra en annen tråd:

Innlegg av: LinPiao (22.05.18 16:09 ), lest 786 ganger
Ticker: NANO
RE^1: NANO - ny konkurrent til Betalutin
Referatet fra REK-møtet er som kjent allerede klart for komité D, men ikke for A,B eller C. Jeg ringer REK for å spørre om dette og får til svar at referatet for alle som hadde møte 26.april blir sendt ut i løpet av denne uken, eller kanskje i neste uke.
På spørsmål om ikke dette er mer enn de tre ukene man skal bruke på dette var svaret at vanligvis tar dette tre til fire uker. Denne gangen kan det ta enda lengre tid som følge av alle fridagene og ekstra mange saker å behandle.

Det er altså ikke Nano som somler eller roter, det er altså bare hverdagen i det norske byråkratiet.

I den store sammenheng spiller det uansett ingen rolle om det tar tre eller fem uker.
Arkivert
rockpus
24.05.2018 kl 14:22 928

Som man ser i mitt forrige innlegg, vil svaret fra REK komme senest neste uke. Om det da kommer før eller etter onsdag, er egentlig uvesentlig.

Skal bli spennende å se om de har noe nytt å melde om valg av ny leder og styreformann.
Arkivert
NanoVekter
24.05.2018 kl 16:26 798

UK har rekruttert i flere mnd uten å finne en eneste pasient.

Samme med 7 andre land.

Spørsmålet er da : Hvorfor har ikke disse funnet en eneste pasient?

Og hvorfor er man så sinnsykt avhengige av lille Norge?
Arkivert
Studenten86
24.05.2018 kl 23:46 569

Det er vel helt logisk.
De behandler ikke før klarering foreligger i Norge.

Studien har stor styrke i nettopp Norge, så å avskrive landet pga forsinkelse mtp REK virker tullete.
Antall gode årsaker som ligger til grunn for at Norge er viktig er nok en relativt lang liste. Aksjonærbase, samarbeid, dr Kolstad, for å nevne noe.

At land rekrutterer, uten å behandle, betyr ikke at de ikke har rekruttert, det er en feilslutning. Dog påvirker det nok pasienter som ønsker å være på vent, når det ikke kan sies 100% sikkert når behandling kan skje, noe som igjen kan være uetisk av en lege å foreslå til en pasient som har andre alternativer.
Arkivert
rockpus
25.05.2018 kl 17:11 281

Sluttet på 47,98.
Betyr det at støtten på 48 er falt?
Arkivert
Arkivert Til toppen