PCIB-Hvorfor investere i dette selskapet?

liang
PCIB
23.05.2018 kl 12:42
14159

Dette er en arkivert tråd!
Et lite tips fra en amatør:

Sett at du har aksjer i et selskap og er "farget" av eierskapet.
Du står så forran et veivalg ( feks kvartalrapport)og vurderer for og imot med mange momenter,,,,,
Altså , uoversiktelig og krevende.......

Da gjør du som følgende:

Still deg følgende spørsmål:

Ville du investert tilsvarende kapital du har i selskapet DERSOM DU IKKE VAR INVESTERT?

Dersom svaret er et klart nei , selg , særlig dersom du kan trekke deg ut uten tap.

Er svaret derimot et klart JA , behold investeringen.

For meg personlig er svaret et klinkende klart JA mht PCIB.

-----------------------------------

Grovstatus pr idag:

FimaCHEM

Studien for gjentagende behandling i GGK er i rute og pågår parralelt med klargjøring og utarbeidelse av gjennomføringen av pivotal fase 2 studien som er forutsatt til å starte opp før utgangen av 2018.

Sett i lys av opplysningene som ble gravd frem i patentsøknaden så ligger det i kortene at dobbel behandling vil øke effekten voldsomt på fimaCHEM.
Dobbel behandling i abscopal effekt kan også bli et sterkt tillegg i behandlingen som omhandler spredning av kreften.

Får håpe vi får tilbud om å delta i en eventuell emisjon for finansiering av denne studien men der er vel liten sjanse for det.
Selskapet har vel tidligere signalisert at de vil prioritere større investorgrupper da dette vil gi en bedre aksjonærsammensetning.

-----------------------------------

FimaVACC

Studien er "ferdig" og dose er funnet.
Resultatene er "oppmuntrende" (hater det uttrykket der.Hvorfor ikke kalle en spade for en spade under gjeldende forutsetninger.
Slik studieresultater legges frem med norske CEO'r så blir det hele altfor aksjonærfientlig.Resultatene fra studiene er aksjonærenes inntektskilde og når de viser gode resultater med gjeldende forbehold så har investorene krav på å få vite dem. Se og lær av Bergenbio)

Interrimdata er vel komunisert og må tolkes som veldig gode.
Noe arbeide gjenstår med analyse etc og resultatene skal vel publiseres i en eller annen vitenskapelig setting.
Resultatene skal gjennomgås av ekspertisen internasjonalt og dette arbeidet pågår vel nå.
Alle signaler så langt tyder på stor suksess og selskapet avventer råd fra verdens-ekspertisen på hvordan gå videre med denne kommende sukseen.

Med valgte fremgangsmåte så ligger der sterke data til grunne for valgte fremgangsmåte.
Alle forstår da at en ville ikke valgt denne veien med middelmådige resultater fra studien.
Har vi et salgbart produkt til BP som har vaksiner på markedet eller under utvikling ?
Ja , det har jo vært meningen hele tiden da.
I følge PW så er der 250 vaksiner under utarbeidelse så kunder mangler det ikke på.

http://pcibiotech.no/vaccination/

"There are currently more than 250 therapeutic vaccines in development against various types of cancers."

------------------------------

FimaNAC

Gjennom RXI har vi fått bekreftet at PCI-platformen fungerer og gir synergier sammen med RXI sin platform.
Virker det hær så virker det i de 4 andre kandidatene også.
Det som videre bekrefter at der må være betydelige synergier er at det har pågått dette samarbeidet i lang tid nå og ingen har bakket ut.
PW sin formulering vedrørende videre forløp i kvartalsrapporten kan gi grunnlag i å spekulere i om at 10-top selskapet vil inngå samarbeide med PCIB.
Partneravtale med kapitalinsprøytning til PCIB , og det kan skje når som helst da pågående avtale "går ut" om ca 2 måneder.
Det er all grunn til å forvente spektakulære resultater hær som i de øvrige forretningsområdene til PCIB.

-----------------------------

Annet

Det skjer utrolig mye for tiden i mange uavhengige settinger.
De må nok ansette flere medarbeidere snart.

PCI-teknologien kan også brukes på mye annet enn kreft.

Det som er viktig for denne teknologien er å få "tråkket den igang".
Etter den er igang et sted så har en et utstillingsvindu å vise frem resultatene i og da er det "flatt jern" videre.

Lykke til.
Arkivert
columna
23.05.2018 kl 12:56
9647

Veldig bra oppsummert, liang!!

Meget spennende tider fremover..

Tror du det er gunstig med stop-loss på 20-tallet, hvisom, dersom alt skulle gå at skogen?

Takker!
Arkivert
Sjog
23.05.2018 kl 13:11
9537

Veldig fin oversikt liang. Vi som er utstyrt med litt tålmodighet vil få betalt.
Arkivert
liang
23.05.2018 kl 13:12
9545

stopp loss i biotekaksjer på OB?

Vet sannelig ikke.
Svingningene i aksjekursen kan jo til tider være mildt sagt ekstreme.

Mitt valg er å ikke bruke SL men hvor lurt det er er ikke godt å si.
Men kanskje ikke så dumt med de grensene du setter?

Andre meninger?
Arkivert
AmirHassan
23.05.2018 kl 13:20
9511

Stopp-loss i PCIB er ikke lurt uansett hvilket nivå du setter stoppen på.
Enten tror du på konseptet eller ikke.
Da må du tåle svingninger.
Det er ikke lett, og skal ikke være lett å bli rik.

Du får aldri en bedre mulighet enn PCIB.
Å selge seg ut på en bunn for deretter å vinke farvel til en eksplosjonsartet oppgang ville vært utilgivelig for meg.
Arkivert
Krosta
23.05.2018 kl 13:21
9508

Jeg har noen tanker om det liang.
Etter min mening er det ikke smart å sette SL på 20-tallet i PCIB slik ståa er nå.
Skal det settes SL synes jeg det er en bedre ide å sette den høyere. Enten som en prosentandel av hva du maksimalt vil tape av den totale investeringskapitalen man har, eller under et støttenivå.

Det er ulogisk å sette SL på 20-tallet. Hvorfor skal aksjen ned dit? Det kan være pga store globale bevegelser, men hvis det skjer og kursen til PCIB faller ned på 20-tallet, da kjøper man mer, da selger man absolutt ikke.
Hvis kursen faller ned dit på grunn av dårlige nyheter får man neppe solgt der uansett, hvis kursen faller ned til 20-tallet på det markedet oppfatter som dårlige nyheter, men som i utgangspunktet ikke er det - vil aksjen sprette raskt opp igjen.
Arkivert
Sjog
23.05.2018 kl 13:27
9475

Stop loss er for trading, og hvor man er inne med høy andel av kapitalen etter min mening. Farmaaksjer er vel ikke der man setter inn hele eller store deler av kapitalen sin i ett selskap uansett. (selv om enkelte sikkert gjør det). Jeg synes iallefall det er bedre å spre kapitalen på flere selskaper enn å satse alt i ett selskap og sette stop loss på under halvparten av dagens kurs. Forøvrig synes jeg denne flotte topicen burde brukes til noe annet enn en stoploss-diskusjon. Den startet med en opplysende presentasjon av PCIB :-)
Redigert 23.05.2018 kl 13:38 Arkivert
Kappa3278
23.05.2018 kl 13:28
9458

Krosta, helt enig med deg i din analyse.
Faller pcib til 20 blir det trangt i døren, og en får sannsynligvis ikke solgt.

Arkivert
Helliuhell
23.05.2018 kl 13:34
9445

..dersom alt skulle gå åt skogen...

Dersom dette skulle skje, så skjer det ikke et ett NU!

Om GGK MOT FORMDNING skulle vise seg å feile, vil naturligvis kursen få seg en alvorlig knekk.

Men det skjer så mye både i FIMANAC og FIMAVACC at kursen likevel kan være høyere i 2019 enn den er i dag om begge sporene slår til (og GGK feiler).

Selv om det er en risk ved GGK , har jeg stor tro på den. Og for meg er det et meget viktig poeng med PCIB at det er en investering i en leveringsteknologi med mange spor og muligheter.
Arkivert
flaksegrisen
23.05.2018 kl 14:32
9360

Nå er det ikke lenge til vi får avklaringer.

Går det som ønsket får vi avtale i Nac juni/juli.

Partner som ordner finansiering og gode resultater på dobbel behandling august/september. Hvor lengre tid som går uten at finansiering blir meldt, har jeg tro på denne løsningen.

Frykten er en rettet emisjon på kr 40, og terminering av Nac-avtalen med top-tier.

Regner sannsynligheten for ønsket scenario større enn for fryktet scenario.

Så har vi resultatene fra dobbel behandling hvor sannsynligheten for gode resultater må være veldig gode.

Alt i alt mener jeg nedsiderisikoen kortsiktig for å være veldig liten, særlig sammenlignet med hvor stor oppsiden kan bli .
Redigert 23.05.2018 kl 14:34 Arkivert
Sjog
23.05.2018 kl 14:59
9300

Spennende tider fremover. Jeg tror PCIB-aksjonærenes største fare er mangel på tålmodighet. Jeg synes jeg ser tegn til det hos enkelte i gjengen..
Redigert 23.05.2018 kl 15:09 Arkivert
liang
24.05.2018 kl 10:21
9031

Tilbakeblikk:

http://aksjeanalyser.blogg.no/1518780892_spdde_biotechaksje_til_himmels__n_er_den_p_vei.html

"Aksjen virker altså klar for nye rykk oppover i løpet av den nærmeste tiden etter å ha konsolidert nå i starten av 2018 her.

Det samlede positive tekniske bildet for aksjen indikerer at den fortsatt kan være både en doblingskandidat og flerdoblingskandidat i fra dagens kursnivå på gjerne bare 6-12 måneders sikt."

PCIB har ihvertfall levert varen så langt.
Bare positiv tilbakemelding.

Så da står det vel på oss aksjonærer da....:)

Lykke til

Arkivert
Ebit
24.05.2018 kl 12:53
8845

Det virker, som det eneste' som kan forhindre videre kursnedgang nå, er en rask oppdatering fra selskapet.
Antar at de som selger nå, er på pinebenken eller har begynt å tvile på om "det går veien".
Hadde selv forventet nyheter innen nåværende tidspunkt fra ledelsen
Arkivert
Snøffelen
24.05.2018 kl 12:53
8853

Jeg synes de kliniske dataene på fimaCHEM og gallegang ser utrolig lovende ut, så risk reward på dagens nivåer er svært attraktive. Punktum.
Arkivert
Lothian
24.05.2018 kl 13:12
8785

Ser ut til at det blir seigpining frem til vi (snart?) får neste oppdatering fra PCIB.

Volumet er helt ubetydelig, så ingen grunn til å bli voldsomt urolig i denne perioden.

Men spennende blir det :-)

Lothian.
Arkivert
nextmove
24.05.2018 kl 13:49
8734

Som en skrev her om dagen tålmodigheten er mange aksjonærers største "fiende". Dette gjelder slett ikke bare for aksjonærer i PCIB. Det samme ser ut til å gjelde over hele biotekfjøla.

Nå om dagen plages jeg for min del mest av at jeg ikke greier å finne mer midler til å kjøpe flere aksjer. Skikkelig frustrerende. Samtidig har jeg en viss medynk med de som enten må selge nå eller som rett og slett er gått tom for tålmodighet.

Så nå lener jeg meg tilbake i full visshet om at vi de nærmeste månedene vil få flere betydelige nyheter - og i sterk tro på at disse vil bli svært gode. Det betyr ikke at ikke jeg også merker slitasje på tålmodigheten, men så lenge alt peker mot brei suksess for selskapet, og ingen røde flagg så langt er dukka opp, skal jeg greit kunne tøyle utålmodigheten.

Arkivert
Otard
24.05.2018 kl 14:06
8694

Godt innlegg igjen nextmove:)

Det er vel også den fremste oppgaven til robotene å lage en negativ utvikling med små poster som gjør enkelte småaksjonærer skvetne samt enkelte tradere som også utnytter robotenes fremgangsmåte for å skaffe seg rimeligere inngang.

Når da det kommer melding ala 20 desember kan det ende med mye dyrere inngang

Arkivert
stifinner
24.05.2018 kl 14:16
8669

Tålmodighet er en dyd, og helt nødvendig i aksjemarkedet. Selv har jeg kjøpt nær 10k til de sist ukene, fordi troen er sterk hos meg.
Arkivert
Sjog
24.05.2018 kl 14:25
8653

Oslo (Norway) 24 May 2018 - PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company, today announced that it is initiating a preclinical research collaboration with IMV Inc (TSE:IMV) (OTCQX:IMMVD) Nova Scotia (Canada), a clinical stage biopharmaceutical corporation focused on developing state-of-the-art immunotherapies. The partnership is governed by a preclinical research collaboration agreement.

In brief, the collaborators will evaluate the formulation compatibility of their respective technologies and evaluate the potential immunogenicity and therapeutic benefit with in vivo studies. Based upon the results, the companies may pursue a further development partnership.

Per Walday, CEO of PCI Biotech, said: "I'm very pleased to announce another research agreement in the field of nucleic acid therapeutics. We believe that the PCI technology has the potential to play a role in the realisation of several new therapeutic modalities. We look forward to explore synergies with IMV's unique and innovative DPX technology."

Contact information:

Per Walday, CEO
Arkivert
Lothian
24.05.2018 kl 14:25
8649

Og der kom en nyhet en time etter mitt innlegg.

Nå kjører vi :-)

Lothian
Arkivert
Sjog
24.05.2018 kl 14:26
8629

En god dag for oss som sitter i både TRVX og PCIB :-)
Arkivert
Snøffelen
24.05.2018 kl 14:33
8601

Helt super dupert at enda flere ønsker å bruke tid og ressurser på å utvikle potensialet i PCI-teknologien.

Utrolig mye spennende å bruke tiden sin på i biotek, og alt har en alternativkost, så da er det fint som snus at prioriteringen er PCI.

At det er fimaNAC sier meg at her er det virkelig noe på gang.

Jeg har aller størst tro på BioNTech, og denne avtalen ser jeg på som (enda) en validering av teknologien dette kommer til å funke som f.
Arkivert
liang
24.05.2018 kl 14:43
8557

blir like forundret over kursøkningen som uteblir hver gang det kommer nye samarbeidsavtaler innen fimaNAC.

Naturstridig .....

Men det betyr intet i praksis (for meg) :)

Fikk nå fyllt opp litt.

Lykke til

Arkivert
columna
24.05.2018 kl 14:50
8499

Litt om samarbeidspartneren:

https://imvaccine.com/
Arkivert
Snøffelen
24.05.2018 kl 14:51
8535

Bra at det er rett på in vivo og ikke først in vitro.

Liang, ja det kan du saktens si. Noe av det viktigere i denne meldingen er jo at stadig flere bruker tid, penger og andre ressurser på å utvikle sin teknologi med PCI.
Kun svært gode teknologier oppnår det, bare se på hvor mange som ønsker å bruke Keytruda eller Opdivo sammen med sine teknologier. Thats the important message.
Arkivert
SafeInvest
24.05.2018 kl 15:10
8445

Igjen kom en påminnelse om hvorfor det er vanskelig å time biotech-aksjer. Lynet kommer ofte fra klar himmel....

Når kommer neste melding? Hva inneholder den? Partneravtale? Oppkjøp? Når kommer neste samarbeidsavtale?
Ingen vet, men rette meldingen kan sende kursen opp titalls prosenter på et blunk!

Går hele biotech-sektoren en varm sommer i møte?
Redigert 24.05.2018 kl 15:11 Arkivert
Snøffelen
24.05.2018 kl 15:17
8449

For PCIB, faktisk hundretalls prosent også. Med rett medlingen på gallegangskreft eller top10 partneren så...
Arkivert
SafeInvest
24.05.2018 kl 15:19
8388

Tror Topp 10 partneren kjøper hele butikken.

Nei, denne sommeren og høsten blir spennende for Pcib...
Arkivert
Lothian
24.05.2018 kl 15:34
8342

Vi får håpe at den neste avtalen for PCIB gir penger i kassen i en eller annen form...

Spørsmålet er hvor lenge vi må vente på den...litt mer enn én time skulle eg tro? :-)

PCIB må uansett snart ha mer capital inn for oppstart av PF2...håper det blir partneravtale.

Lothian.

Arkivert
Ebit
24.05.2018 kl 15:35
8350

Rask respons fra selskapet!
Ser ut til at ledelsen følger med på PCIB trådene.
Arkivert
SafeInvest
24.05.2018 kl 15:45
8297

Hva sikter du til Ebit?
Arkivert
liang
24.05.2018 kl 16:18
8231

https://imvaccine.com/

-------------------------

And the power of our approach starts with our groundbreaking delivery formulation that we believe will provide a powerful mechanism to present stimulants to the human immune system, and sustain them over time. Our platform utilizes a proprietary, extraordinarily stable “NO-RELEASE” delivery system that is 100 percent oil-based, which mitigates the propensity for synthetic peptides or antigens to break down, thereby extending the stimulation of the immune response.

Our formulations promote the uptake and extended delivery to cells of the immune system, thereby producing a more rapid, robust and sustained immune response against specific disease targets. Each formulation is comprised of one or more immunologic agents, usually an antigen and an adjuvant, encapsulated in nanoscale lipid particles. Following administration, our formulation does not release components at the injection site, allowing it to continuously interact with and stimulate the immune system over an extended period of time.

To date, our candidate products have been successfully tested in hundreds of human subjects across multiple indications.

---------------------------------

Delivery av vaksiner.....

Høres kjent ut det.

Får stille seg på siden av Ultimovac under området fimaNAc.

Enig med Snøffelen , dette trekket øker sansynligheten for at de kan være inne på noe betydningsfullt for området fimanAc.
Gjennom RXI vet vi jo det virker og at der er synergier.

Lykke til

*et godt døme på selskaper som egentlig er konkurrenter men som velger samarbeide som kontaktform til beste for pasienter og selskaper.
Der er selvsagt mange som jobber innen delivery av medisiner/vaksiner men PCIB kan bidra med forsterker-mekanismer som vist i dagens kunngjøring.

Det blir som med katten.
Uansett hvorledes du kaster den opp i lufta så lander den støtt og fint på alle fire :)

Arkivert
nextmove
24.05.2018 kl 17:08
8134

Enda mer å vente på - trolig lenge på. Stein til byrden for de som allerede har tynnslitt tålmodighet. Til dem er min eneste trøst at det kommer til å bli enda verre.

Vi mer forventningsfulle kan fryde oss over dagens melding og konstatere at interessen for fimaNAc blir stadig breiere. I den nære enden kommer etter hvert fruktene den første trolig om fem-seks uker (om ikke før).

Ellers synes jeg den stadig større bredden i prekliniske samarbeidsavtaler i seg sjøl demonstrer og virkeliggjør PCIBs opportunistiske strategi. For et stort internasjonalt farmaselskap å oppnå full eksklusivitet på dette området vil koste svimlende summer.
Arkivert
nextmove
24.05.2018 kl 17:32
8072

Beklager, dublett.
Redigert 24.05.2018 kl 17:34 Arkivert
gepard1
24.05.2018 kl 17:43
8043

Fimanac partner nr. 5. Hvor en av de vaar topp 10 BP partner snart vil tegne ny avtale med upfront payment.

Vi har en FimaVacc partner. I tillegg faar vi snart svar levert vaare egen kreftvaksine resultater.

Og paa toppen vaar egen IGGk medisin som er innvilget P2, AA og interim, og som straks skal igang med P2. Hvor vi venter en ny partner med upfront payment.

Det kommer til aa bli en fin sommer og hoest for PCIB aksjonaerene. Snart vil hele verden staa i koe for aa partnere opp med PCIB. Og da..........

Dette vil bare bygge paa seg og bli stoerre og stoerre dag for dag. Kurseksplosjonen naermer seg med stormskritt.

Redigert 24.05.2018 kl 17:53 Arkivert
SafeInvest
24.05.2018 kl 18:36
7932

Tenk følgende, hva hvis det viser seg at ALLE Pcib sine samarbeidspartnere ser en kraftig forbedring ved bruk av fimaNac og fimaVacc.
At Pcib rett og slett har utviklet et universelt produkt som kan brukes innenfor alle områder av kreftbehandling, vaksiner, immunterapi, CRISPR etc.

Hva i alle dager kan dette egentlig være verdt i kroner og øre?
Og hvor lang tid vil det gå før Pcib får sin 10-ende samarbeidsavtale?

Sier som PW: «2017 var et spennde år, men 2018 kan bli enda mer spennende!»
Skulle betalt 10000kr for å vite hva han baserte det utsagnet på....
Redigert 24.05.2018 kl 18:38 Arkivert
Sjog
24.05.2018 kl 18:38
7915

Som du sier på en annen tråd, vi må nå vente på resultatene først :-)
Arkivert
Sjog
24.05.2018 kl 18:38
7920

Men for all del, jeg ser ingen begrensninger for hva dette kan bli verdt. Litt påfallende forskjell på innfallsvinkel riktignok -)
Redigert 24.05.2018 kl 18:42 Arkivert
OIL-IT
24.05.2018 kl 18:57
7861

TiS, det er ikke mange aksjene på OSE i alle fall med det potensialet PCIB har.. Er du da ikke risikoavers er det en kjempemulighet som er gitt oss. Og når en først satser i Biotec er nok ofte viljen nokså stor til å bli med helt til det foreligger avklaring om det blir suksess eller ikke. Du vil nødig gå glipp av en stor gevinst og er innstilt på å ta et tap om det ikke blir suksess. Din egen oppsummering gir jo i seg selv kjempegode grunner til å ta sjansen på en investering i PCIB. Til tross for optimismen nå ville jeg dog ikke satset matpengene her.... Men, det er gøy å være aksjonær i PCIB. Det kan komme meldinger når som helst.
Redigert 24.05.2018 kl 22:08 Arkivert
gepard1
24.05.2018 kl 20:42
7700

Safe

Tror ikke vi trenger og vente paa at alle skaper gode resultater. Det vil vaere nok med IGGk + en til fra fimaVacc eller fimaNac saa vil PCIB kursen eksplodere.

Det vil vel antakeligvis vaere nok at to av vaare fimaNac partnere gaar videre til klinisk avtale, saa vil resten av markedet staa i koe for aa gjoere det samme. I hvertfall hvis det er store og kjente selskaper.

Redigert 24.05.2018 kl 20:43 Arkivert
stupet
24.05.2018 kl 22:27
7459

Safety leses av 5mnd etter behandlingen starter for pasientene i extention studiet, er det mye som skal analyseres/tolkes i den forbindelsen eller er resultatet stort sett klart samme dagen?
Var vel en pasient som ble inkludert 16 januar(i tillegg til de 4 i 2017), og har de inkludert enda en pasient i januar så foreligger vel resultatet i juni forutsatt at ingen har falt fra.
Arkivert
RussiskProsent
24.05.2018 kl 23:04
7341

Hvor kommer informasjon om at en pasient er behandlet 16. Januar fra?
Det var jo interessant :)
Arkivert
Sorlendingen
24.05.2018 kl 23:13
7336

Under Q4 presentasjonen i mars sa PW at extension studiet kunne bli avsluttet i løpet av 1H 2018 (selv om de guidet 2H 2018). For at dette skulle være mulig må de ha inkludert minst 6 pasienter innen utgangen av januar. Uansett, om ikke safety dataene kommer innen utgangen av juni tror jeg de kommer i løpet av sommeren. De nærmeste månedene blir derfor svært spennende!
Arkivert
gepard1
24.05.2018 kl 23:13
7306

Det kommer til aa bli fryktelig mange partnere etterhvert, og en ditto hoey PCIB kurs. Himmelen kommer til slutt ikke aa bli hoey nok for PCIB's kursgraf-))
Redigert 24.05.2018 kl 23:18 Arkivert
stupet
24.05.2018 kl 23:33
7239

Det var en uttalelse fra et sykehus som hadde inkludert en pasient, var linket til det på en annen tråd for en tid tilbake.

Enig Sørlendingen, de nest månedene blir uhyre spennende.
Arkivert
zappa66
21.06.2018 kl 08:57
6840

Mulig denne er blitt lagt ut før....,

https://www.helse-sorost.no/Documents/Forskning/Nasjonal%20Forskningsrapport%202017.pdf

Side 16 og 17: Dreper kreftceller med lys
Arkivert
SafeInvest
21.06.2018 kl 09:13
6780

Den var ny for meg Zappa! Fin artikkel forresten, anbefales.
Arkivert
flaksegrisen
21.06.2018 kl 09:29
6726

Betryggende hva som blir sagt om bivirkninger. De er mindre enn ellers fordi en vil ha færre doser med cellegift.
Arkivert
AmirHassan
21.06.2018 kl 09:31
6722

Takk for link Zappa.
Vi sitter på en gullgruve som kan eksplodere når som helst. Hva som skjer først vet jeg ikke. Meldingen 20 desember var et eksempel. Det kommer mer.....
Prisingen av PCIB er som en pølsekiosk. Når flere innser dette.........pang !!!
Arkivert
fabian2
21.06.2018 kl 09:34
6703

Ikke bare er prisingen på pølsekiosk-nivå , men det er mye færre aksjer sammenlignet med andre bio-tec-selskap i tilsvarende område på markedet. Du skjønner nok hva det betyr:)
Arkivert
liang
21.06.2018 kl 10:04
6644

Fra Zappa's link:

"Håpet er at behandlingen - i tillegg til å
fjerne kreftsvulstene - gjør at kroppen
også utvikler en immunrespons mot
denne typen kreftceller, som vil virke
både i den aktuelle svulsten og dersom
kreften har spredt seg"

Abscopal effekt?

I så fall har de vært klar over denne effekten lenge.
Arkivert
Arkivert Til toppen