PCIB: Fantastisk leveringsmekanisme fra Phoenix Solution

SomSa
PCIB
19.05.2018 kl 13:28
8158

Dette er en arkivert tråd!
Meget enkel og fantastisk leveringsmekanisme, bare mikrobobler + ultralyd:

Norskutviklet metode for kreftmedisinering kan gi langt mer effektiv behandling av alt fra kreft til Parkinson og Alzheimer.

https://www.dn.no/grunder/2018/05/19/1124/Morgendagens-naeringsliv/bruker-bobler-til-a-kurere-kreft

Antar at selskapet noteres på Oslo børs.

Redigert 19.05.2018 kl 13:29 Arkivert
Rola
19.05.2018 kl 14:37
5189

Fimavacc i mus viste vel enda bedre «leveringsmekanisme», samme eier som i PCIB. Einarsson er svært positiv til PCIB.

Dette selskap somsa planlegger klinisk utprøving til slutten av dette år. Med andre ord mange år med forskning.

Men veldig gledelig at norsk biotek kan være i front. Litt tidlig å si med sikkerhet.

Klinisk og regulatorisk er PCIB i særklasse av norsk biotek. Innvilget privilegier av EMA og FDA, ODD, pivotal fase II med mulighet for AA basert på interim resultater.

Synes det er glimrende for pasienter at verden går videre med CRISPR teknologi og diverse. Trist å se at noen hoverer og kun er opptatt av baissing av PCIB og egen vinning somsa. Men det er ikke første gang fra denne fronten. God bedring.
Arkivert
fabian2
19.05.2018 kl 15:21
5079

Alle skal jo levere noe. Så hvorfor heller ikke bruke ticker TRVX der Somsa/Duigjen har herjet i mange år.
Arkivert
fabian2
19.05.2018 kl 15:22
5087

Redigert 19.05.2018 kl 15:24 Arkivert
SomSa
19.05.2018 kl 16:48
4981

fabian2

Targovax forsker ikke på leveringsmekanisme, PCIB gjør det.

Rola

Var resultatet bedre enn dette? Ønsker link

"I våre forsøk på mus med prostata eller brystkreft, ga ACT en svært vesentlig forbedring i den terapeutisk effekten av ulike legemidler. For prostata-studiet overlevde 100 prosent av forsøksdyrene som ble behandlet med ACT og kjemoterapi, sammenlignet med null prosent for dem som bare fikk kjemoterapi. Ikke bare overlevde de, to av tre ble helt kreftfri, sier Sontum."

Arkivert
illuminati
19.05.2018 kl 16:53
4976

Dette selskapet kommer neppe i nærheten av OSE, teknologien er opprinnelig fra GE, og de har allerede signert en avtale med GE for fremtidig samarbeid, og blir nok en del av GE etter hvert.

fabian2,

Dette er relevant info under PCIB som også utvikler levering teknologi, jeg kan ikke se at denne hører hjemme under trvx, bortsett fra at de også vil target samme kreftformer, men det gjelder vel alle selskaper. Jeg tror heller ikke vi skal frykte denne for GGK, den ligger milevis bak i løypa. At flere satser på levering teknologi gir anerkjennelse også for PCI, jeg tror med 100% sikkerhet at de vil bli plass til flere på dette toget.
Chemo terapi er en billig behandling for helsevesenet, problemet er at svært lite av giften (0,1%) kommer til nytte der den skal, i selve tumoren. Ny levering teknologi som PCI og Phoennix Solution endrer dette.
Problemet slik jeg ser det er hvilket i BP som vil satse på dette, patenter for de fleste chemo drugs er forlengst utgått på dato, hvem vil da tjene penger på en slik levering teknologi om ingen har noe å levere som de kan tjene penger på.
Arkivert
Sjog
19.05.2018 kl 17:04
4942

Først og fremst er dette gode nyheter for de som kommer til å få bruk for medisin mot kreft i fremtiden. Jeg tror PCIB sin teknologi står like sterkt selv om dette kanskje kan komme som en konkurrerende faktor etterhvert. Vi har sett hundrevis av "kreftgåten er løst"-artikler opp gjennom årene uten at andre selskaper har blitt mindre verdt av den grunn.
Arkivert
fabian2
19.05.2018 kl 18:02
4870

Dette med å legge tråden under TRVX var selvsagt ment som en spøk. Tviler på at Somsa/Duigjen vet mer enn det han har lest i Finansavisen. Phoenix-systemet opererer på en helt annen måte enn PCIB , de må først ta en biopsi ( vevsprøve ) av den som skal behandles. Dette er muligens fremtidsmedisin/metode , selvsagt interessant , men en annen divisjon enn PCIB. Og for øvrig blir det MULIGENS børsnotering H 2019. Innen den tid kan verdien av PCIB-aksjen være mangedoblet. Altså : Ingen fare..... Man kan jo lure på hvor dum/uorientert Somsa/Duigjen innbiller seg at andre personer er , siden man prøver å skremme/baisse på denne måten. Jeg tror jeg skjønner årsaken: Somsa/Duigjen er rett og slett dum selv:)
Arkivert
liang
19.05.2018 kl 20:09
4692

Interessant selskap og i tillegg norsk , ikke verst det.

Har ikke noen kunnskap om dette men har ikke stoppet meg i å synse tidligere :)

FimaCHEM:
Med et par hundre forskjellige typer kreft så tar det noen år å overta alle områdene gjennom clinical trials for hver og en av disse typer kreft.

De har vel et stykke frem ja....

FimaVACC:
PCIB's kanskje hovedområde i fremtiden.
Teknologi innen forsterking av terapautiske vaksiner.
Er det konkurranse fra dette selskapet her også.
Det samme for fimaNAC.

Hva med TRVX eller andre biotekselskaper?

Dersom dette nye er/blir svaret på all behandling så trenges jo ingen av de andre selskapene heller.
Hva er vitsen med å få CPI til å fungere vha oncos-102 dersom dette selskapet klarer å få kalde tumorer varme men å forsterke CPI direkte.(eller annen tilnærming)

Vi får jo vente å se men det hele med somsa's utrettelige kamp mot PCIB virker lite gjennomtenkt.
En kaster ikke stein når en sitter i glasshus.

Einarsson er nok helt skrekkslagen , hehe.

Nei , denne sover jeg godt på.

Interressante diskusjoner på div. kombinasjoner kan jo dukke opp en gang i fremtiden innen noen typer kreft.
Kanskje noe alla PCIB/ULTIMOVACS.

GOD HELG

Arkivert
illuminati
19.05.2018 kl 21:05
4610

liang,

Populærmedia skriver stadig om nye vidunder behandlinger men realiteten er vel at dødeligheten fortsatt er beklagelig stor for flere kreftformer. Det er en lang vei fra muse modeller frem til markedstilgang og fimachem og GGK er i innspurten.
Du nevnte Oncos (OV) som får CPI til å fungere, men realiteten er vel at OV gjør det ganske greit alene og virker på 50% hvor CPI har 0%.
Ved å kombinere disse er responsen 69% ifølge siste poster, faktum er at CPI trenger OV ikke motsatt. Men realiteten er at CPI produsentene sitter på pengesekken og trenger OV for å selge sine produkter derfor er OV i fokus.
Arkivert
Rola
19.05.2018 kl 21:33
4567

Trist og leit at folk som somsa kun er opptatt av børskurser og baisser PCIB. Men ikke nytt fra den fronten.

Ikke nok med det. Dette er selskap som vil kunne levere overlappende og dels forskjellig teknologi. Noe likt, men på mange området er det å sammenligne epler og pærer.

Når du blander 100% effekt med div så kan jeg blande inn fimavacc sin 2000%-4000% effekt på t celler)

Fra sist bio presentasjon.
Fimavacc:

►fimaVACC strongly enhances the ability of
vaccines to induce CD8 T-cells:
- >20 and >40 times enhancement seen in spleen and blood cells, respectively

På fimavacc venter vi allerede på resultater klinisk.
Veldig mange år foran. Men som sagt Oslo cancer Cluster håper og tror jeg blir en inkubator for internasjonal biotek næring med hovedsete i Norge!
Arkivert
yard
20.05.2018 kl 09:59
4268

SinanH(Somsa) jobber utrettelig videre med sitt hat mot PCIB. Intet nytt under solen.
Norsken er fortsatt Google translate..
Arkivert
SomSa
20.05.2018 kl 10:12
4275

Rola

SomSa ditt og SomSa dat, SomSa har kun referert til en artikkel i DN om en fantastisk norskutviklet leveringsmekanisme.

SomSa har verken sagt dette er bedre eller dårligere enn PCIB´s løsning. Når du sier Fimavacc i mus viste vel enda bedre
«leveringsmekanisme» Ønsket jeg link.

Du never "fimaVACC strongly enhances the ability of vaccines to induce CD8 T-cells:
- >20 and >40 times enhancement seen in spleen and blood cells, respectively"

Dette er ikke sammenliknbar med resultater fra Phoenix Solution, de har konkrete resultater fra kreftbehandlingen:

1- I våre forsøk på mus med prostata eller brystkreft, ga ACT en svært vesentlig forbedring i den terapeutisk effekten av ulike legemidler.
2- For prostata-studiet overlevde 100 prosent av forsøksdyrene som ble behandlet med ACT og kjemoterapi
3- sammenlignet med null prosent for dem som bare fikk kjemoterapi.
4- Ikke bare overlevde de, to av tre ble helt kreftfri, sier Sontum."

Det ser sånn ut at norske LYTIX BIOPHARMA har problemer. Hvor er oljepengene? I facebook, coca cola og Mcdonalds?

Lytix Biopharma ville på børs – nå må de reddes
https://aksjelive.e24.no/article/a2xv8L

Arkivert
Snøffelen
20.05.2018 kl 10:56
4193

Spennende dette, og absolutt verdt å følge med på.

Indikasjonen de har valgt er så vidt jeg forstår ikke den samme som Targovax sin, selv om PDAC (pancreatic ductal adenocarcinoma cancer) høres likt ut.
Tipper tanken er at dette skal forfølges mot det som vil bli inoperabel PDAC. Husk at Targovax er på operabel (derav bl.a R0/R1-diskusjonen).

Nå skal Phoenix i gang med kliniske studier til høsten, så det er selvsagt et par saker som skal skje før den tid, og en god del hindere skal passeres etterpå.

Jeg liker uansett konseptet, med en ren fysisk virkningsmekanisme. Det er jo av samme grunn jeg liker PCIB. Jeg vil tro at muligheten for bivirkninger er mye mindre med en ren fysisk mekanisme. Og klarer heller ikke skjønne at det fra et slikt konsept kan oppstå noe resistensproblematikk.

Nå utvikles det det tusenvis av saker som skal kunne virke på alt fra kreft til Alzheimer, så "hold your horses". Det er nok lurt å avvente kliniske resultater (de i mennesker altså) før man går "all in". Men lodd osv. er jo absolutt verdt å vurdere. Min umiddelbare magefølelse er faktisk god på denne.

Angående sammenligningen med PCIB. Grunnen til at jeg fant PCIB interessant første gang jeg kom bort i den var den fysiske tilnærmingen.
Og skal man se tilbake så har teknologien vist seg å være strålende, men valg av indikasjon har vist seg å være svært viktig, av mange grunner. Eksempelvis er jo GGK blink på av at den er perfekt tilpasset PCI-teknologien, men også pga av konkurransesituasjonen.
H&N var ikke det optimal mtp at det ble mer komplisert å utvikle og vanskeligere konkurranse-situasjon.

Så til poenget, jeg klarer ikke umiddelbart å se om ACT-teknologien er bedre egnet for en krefttype fremfor en annen. Men historien viser jo at slike valg er viktige. Tenker jeg skal sette meg grundigere inn i dette slik at jeg får bedre oversikt.

Altså, absolutt verdt å følge med på. For selv om det sikkert kan være minst 2025 før dette kan nå markedet kan det selvsagt skje mange spennende ting på veien dit.
Redigert 20.05.2018 kl 10:57 Arkivert
SafeInvest
20.05.2018 kl 12:28
4088

Patetisk baising fra SomSa/SinanH/DuIgjen.
Nå liggr jo Pcib 5-10 år foran i løypen, så litt merkelig at SomSa/SinanH/DuIgjen klarer å se potensialet i Pcib. Men fyren er jo drevet av et hat mot meg, Snøffelen og Pcib, så hva kan egentlig forvente av en hater?
Arkivert
Sjog
20.05.2018 kl 13:29
4023

Godt og velfundert innlegg som vanlig Snøffelen. Dette er nok (enda) et selskap jeg kommer til å følge med på. Takk også til trådstarter som tipset om dette.
Arkivert
SafeInvest
20.05.2018 kl 13:49
3975

Javel Sjog, så trådstarterens intensjon er innenfor mener du? Hva har Pcib med saken å gjøre? Kunne ikke vedkommende bare opprette en tråd som handlet om det nye selskapet uten å nevne Pcib?
Ved å gi honnør til folk som opptrer urederlig så er du samtidig med på legitimere deres oppførsel. Tenk litt på det....
Arkivert
Sjog
20.05.2018 kl 13:56
3966

Det er lemenår i år skjønner jeg. Jeg synes Snøffelen sitt svar er et godt svar, også på ditt spørsmål :-)
Arkivert
SafeInvest
20.05.2018 kl 14:18
3921

Synes også svaret til Snøffeln var bra. Men at du velger å rose en person som prøver seg på baisieinnlegg om Pcib til stadighet synes jeg ikke er bra.
Arkivert
Snøffelen
20.05.2018 kl 14:32
3958

Safeinvest, mulig intensjonen til Somsa var å lansere dette som en konkurrent til PCIB, men "for all practical purposes" så er det jo ikke det.

For det første så skal de jo starte kliniske studier til høsten, om alt går etter planen, så skal de gjennom diverse kliniske faser etter det. Så selv om alt går på skinner så er det vanskelig å se dette på markedet noe tidligere enn 2025. Dernest er det ikke samme indikasjon som PCIB. Så man kan legge på noen år også der. Mao kan KANSJE bli en konkurrent til PCIB i 2030, kanskje.

Men om det absolutt skal ligge under noen ticker på allerede eksisterende børs-selskap så synes jeg PCIB er et godt valg, selv om kanskje begrunnelsen til Somsa er annerledes enn min.

Jeg tenker at hele konseptet med ren fysisk virkningsmekanisme er veldig god, akkurat som PCIB. Og med gode pre-kliniske data så er i alle fall ideen godt dokumentert.

Som sagt vurderer jeg sannsynligheten for bivirkninger som svært lave, og mye "enklere" å forutsi hva som mekanistisk vil skje i kroppen, fordi den er ren fysisk.

Har tatt en liten titt på en publikasjon Phoenix solutions har på sine hjemmesider

https://static1.squarespace.com/static/58923be7c534a5d8c07dd50b/t/58f76499b3db2b5030a6d03d/1492608158744/1.pdf

"Acoustic Cluster Therapy (ACT) – A novel concept for ultrasound
mediated, targeted drug delivery"

Og ingenting i formuleringen virker å kunne gi problemer i kroppen, det består jo basically av sukker og egg!

Og produktene (komponentene), er jo allerede produkter som er i marked og godkjent av myndigheter.

Redigert 20.05.2018 kl 14:34 Arkivert
Helme5
21.05.2018 kl 09:30
3694

Tak for oplysningerne som fremgår af denne tråd SomSa

Er ik enig med dem der mener den her er fejlplaceret (PCIB) men er klar over at det nok mere her er tænkt på trådstarteren end på selve sagen

Snøffelen - vi er noget fremme i tiden omkring dette interessante selskab (har ik endnu haft tid til at læse op) men tænker omkring dine ord

“””Acoustic Cluster Therapy (ACT) – A novel concept for ultrasound
mediated, targeted drug delivery"

Og ingenting i formuleringen virker å kunne gi problemer i kroppen, det består jo basically av sukker og egg!

Og produktene (komponentene), er jo allerede produkter som er i marked og godkjent av myndigheter.””

Er denne mulige leverings teknologi så ikke lidt for nem at kopiere i en eller anden retning, selv om de formodentlig har patent, eller er det ikke bare så enkelt....?
Redigert 21.05.2018 kl 09:31 Arkivert
SafeInvest
21.05.2018 kl 12:12
3531

Absolutt alle tråder SomSa/DuIgjen starter om Pcib er negativt vinklet. Hvor bryr denne karakteren seg om Pcib hvis han ikke har tro på selskapet?
Phornix solutinons er et spennde selskap, men Pcib er feil ticker å knagge selskapet på.
Redigert 21.05.2018 kl 12:16 Arkivert
illuminati
21.05.2018 kl 18:57
3404

SafeInvest,

Må vel si meg ening i de som karakteriserer kampen mellom deg og SomSa som noe snodig, jeg er langt fra enig med SomSa i hans mange argumenter, men det er lov å ha et annet syn. Person angrep er usmakelig i alle former og er ikke akseptabelt fra noen og Tuppen og Lille-mor blir en litt for dum væremåte uansett fortid.

Det har gjentakende ganger vært presisert her inne at PCI er en levering teknologi for andre medikamenter, og siden Phoenix T også er en levering teknologi for andre medikamenter mener jeg absolutt at disse havner i samme gruppe. Jeg aksepterer derimot ikke at du lemper meg over i SomSa sin gruppe på grunn av min menig eller at du tillegger meg andre motiver (uenig med snøffelen) for min mening. Jeg er aksjonær i PCI og har en snau million investert i levering teknologien som jeg har stor tro på. Eneste grunn til min skiptiss må vel være at jeg ikke helt klarer å identifisere kjøperen, dvs, den som vil tjene penger på å levere.
Redigert 21.05.2018 kl 18:59 Arkivert
SomSa
21.05.2018 kl 19:15
3377

Hvem gidder å diskutere med SafeInvest når fyren bruker mange nic og gir til seg selv støtteerklæringer. Fyren må sitte foran
speil hele tiden.

Redigert 05.06.2018 kl 14:00 Arkivert
SafeInvest
21.05.2018 kl 21:11
3225

Illuminati og Sjog, at dere velger å forsvare SomSa/DuIgjen sier alt om deres synspunkt på Pcib.
Hadde dere vært eiere i Pcib hadde dere selvsagt tatt et oppgjør med SomSa/DuIgjen. Når dere støtter opp om denne karakteren her så er dere også med på å legitimere baising og spamming på HO.
Bare se på dette pisset fyren spyr ut om Pcib.

Innlegg av: SomSa (04.01.18 18:11 ), lest 3282 ganger
Ticker: PCIB
PCIB: De som tror på teknisk analyse, sier selg

Jeg tror ikke selv på teknisk analyse:

Signal Update Our system’s recommendation today is to SELL. The BEARISH THREE GAP UPS pattern finally received a confirmation because the prices crossed below the confirmation level which was at 45.0000, and our valid average selling price stands now at 44.9000. The previous BUY signal was issued on 05.12.2017, 29 days ago, when the stock price was 22.9000. Since then PCIB.OL has risen by +96.07%.

https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=PCIB.OL

Innlegg av: SomSa (15.01.18 12:39 ), lest 7018 ganger
Endret: 15.01.18 12:41
PCIB: Aksjen blitt alt for dyrt, største aksjonærer selger
Ny liste viser at:

Nest største aksjonæren, MP PENSJON PK har redusert
Tredje største aksjonæren, RADIUMHOSPITALETS FORSKNINGSSTIFTELSE har redusert

Topp 20 Liste fra 4 December 2017

https://nytt.for

Innlegg av: SomSa (09.01.18 13:38 ), lest 5388 ganger
PCIB: Fra 62,90 til 55 viser at aksjen trades som Bitcoin

Når en aksje pumpes opp til 62,90 og deretter dumpes til 55 eller en nedgang på ca. 13% viser det at aksjen
trades av noen som Bitcoin. For tradere er det samme hva de trader, Bitcoin, kaffe eller Biotec aksjer.

Innlegg av: SomSa (19.05.18 13:28 ), lest 3136 ganger
Endret: 19.05.18 13:29
PCIB: Fantastisk leveringsmekanisme fra Phoenix Solution

Andre meninger?

Arkivert
nextmove
21.05.2018 kl 21:14
3236

illuminati,

til din "trøst" jeg er heller ikke i stand til å identifisere kjøperen. Jeg er imidlertid - til visshet - sikker på at PCIB i løpet av resten av året vil inngå en eller flere lisensavtaler innenfor fimaCHEM, fimaVACC eller fimaNAc. Helst tror jeg på to eller tre.

Når det gjelder leveringsteknologi synes jeg det er superinteressant at det globalt er så stor interesse knytta til nettopp "vegen inn i cellene". Den var interessant den som ble referert her på forumet her forleden, og for fem dager siden kunne en på endpoints.com lese:

"Verdine’s “secret sauce” — locks the structure in place and amps up its ability to penetrate a cell, zero in on the specific target and maintain a high level of the drug in blood for a sustained period."

Mao. en av de såkalte upcoming men innafor sektoren satser rått på sin leveringsløsning.

Desto mer oppmuntrende er det at for hvert slikt oppslag får vi dokumentert at PCIBs løsning desidert er kommet lengst klinisk og regulatorisk. Det tror jeg vil gi kommersielle utslag.

Redigert 21.05.2018 kl 21:17 Arkivert
gepard1
21.05.2018 kl 21:24
3204

Safeinvest

Det er ikke bare somsa, illuminati og sjog du har kranglet med her inne. Det begynner og bli ett moenster.

Kan du ikke vokse fra kranglingen og slutte med dette. Taaler ikke ett selskap ett par baissere paa forumet, er ikke selskapet noe verdt uansett.
Arkivert
Sjog
21.05.2018 kl 21:36
3179

Så det går ikke an å eie PCIB uten å hate Somsa mener du SI ? Jeg tror du må søke hjelp mot det hatet ditt. Jeg har aksjer i TRVX der du er negativ og jeg har aksjer i PCIB der han er negativ. No problem.
Arkivert
Bonusfrelst
21.05.2018 kl 21:52
3132

Et kritisk blikk på en aksje er bra og sunt. Det må som når man skriver positivt helst være dokumenterbart og etterrettelig. Vi trenger flere av de på PCIB trådene.

Problemet til Somsa/SinanH er at han er en notorisk løgner. Han sprer usannheter om PCIB og det er i mot reglementet til HO. Dette har vært avslørt gjentatte ganger. Han er absolutt en man ikke skal høre på.
Arkivert
SafeInvest
21.05.2018 kl 22:11
3102

Sjog, jeg har et stort problem med notoriske løgnere. At man lar seg provosere og engasjere er ikke noe man trenger hjelp for. Men mulig du trenger moralske forbilder i livet ditt når du har så åpenbare problemer med kjenne igjen løgnere og folk med dårlige hensikter.
Og til din opplysning så sitter jeg med et par tusen aksjer i Trvx da jeg har stor tro på kombinasjonen med CPI. Du har tydligvis problemer med å akseptere kritiske innlegg om Targovax, tenker da spesielt på mesothelioma studiet.
Arkivert
flaksegrisen
21.05.2018 kl 22:30
3058

Identifisert kjøperen?

Pcib driver med alt som er hot. Alle top tierselskap har interesse i alt Pcib driver med, og driver selv mer eller mindre vellykka forskning på de samme områdene.

For meg er bare spørsmålet om hvor bra resultater Pcib oppnår. Om vi lykkes på GG, blir ikke partner noe problem og det vil gi tigangen av dagens kurs, minst.

Om vi lykkes med vacc og nacc, kan vi fort gange med ti igjen, men der er det nok litt lenger frem i tid og prosentsjanse for å lykkes.
Redigert 21.05.2018 kl 22:31 Arkivert
Sjog
21.05.2018 kl 22:46
3018

SafeInvest: Jeg klarer, som de fleste andre her, å filtrere hvilke innlegg som er verdt å lese. Alt vrøvlet du kommer med om Somsa hører ikke hjemme i den kategorien.

Ellers tror jeg det er bra for psyken din at du har kjøpt noen TRVX-aksjer også. Greit å utvide horisonten litt :-)

Jeg tror begge disse selskapene vil ha en MC på minst en mrd USD innen to år.
Redigert 21.05.2018 kl 22:56 Arkivert
SomSa
22.05.2018 kl 00:14
2885

Mange spennende og rare ting ting skjer innen leveringsmekanisme men ting tar tid. Hvor mange prosent er sannsynlighet for at noen
av disse lykkes? Jeg tviler på at alle lykkes.

November 28, 2017

New technique reduces side-effects, improves delivery of chemotherapy nanodrugs

https://medicalxpress.com/news/2017-11-technique-side-effects-delivery-chemotherapy-nanodrugs.html

Engineering researchers at The University of Texas at Austin have developed a new method that delivers chemotherapy directly and efficiently to individual cells.

https://news.utexas.edu/2016/10/04/connectosomes-provide-improved-chemo-delivery-route

Drug-Delivering “Mecha-Sperm” May Be the Future of Cancer Treatment

KILLER SPERM

.
.
REVOLUTIONIZING DRUG DELIVERY
.
.
.
https://futurism.com/drug-delivering-mecha-sperm-may-be-the-future-of-cancer-treatment/
.
.
.
----------------------------------------------------------
Sjog

Du er smarte enn de fleste når du tar dine egne vurderinger og tar ikke på alvor hva folk skriver på forumet.
Det verste kan man gjøre er å bli en del av en menighet og ikke oppdage faresignaler. Hvor er såkalt biotec eksperter
som var aktiv i Nano på slutten av 2016 og begynnelsen av 2017? Vi kjøper aksjer kun for å tjene penger og ikke
noe annet. Man skal stole kun på seg selv slik vi gjør.

Det finnes ikke reklamasjon etter tap i aksjer, men dersom man går glip av en oppgang finnes alltid andre muligheter og
aksjer. Dette har vær min suksess oppskrift og siden 2009 har jeg ikke tapt på børsen. En fugl i hånden er bedre enn ti på taket.

Arkivert
don_suger
22.05.2018 kl 03:29
2836

SlumSa, prøver du å svartmale Nano?

I den tiden du har frekventert forumet har du som regel åpenlyst prøvd å villede i stedet for å bidra til en sunnere diskusjon, synes jeg.

Du har også mange ganger prøvd deg med "stating the obvious" kommentarer som f. Eks "ikke sats alt på en hest" og "ikke sats mer enn du kan tape". I og for seg kloke ord, men når det gjentas annenhvert innlegg blir man pisslei.

Med kommentaren "Hvor er såkalt biotec eksperter som var aktiv i Nano på slutten av 2016 og begynnelsen av 2017?" så er vel tanken din at Nano bare var/er et luftslott? Utdyp gjerne denne kommentaren din.

For min egen del har du aldri bidratt til noe positivt, men den siste tråden skal jeg innrømme er helt ok. Rett skal være rett...
Arkivert
fabian2
22.05.2018 kl 06:46
2784

Egentlig er det litt synd på Somsa/Duigjen. Han innbiller seg at hans skriblerier kan påvirke aksjekursen ( gjelder ikke bare PCIB )
Arkivert
Sjog
22.05.2018 kl 06:51
2801

Jeg har lært meg å tenke selv ja Somsa, og hører ikke på hverken deg eller SafeInvest når jeg investerer. Heldigvis har vi mange andre faglig sterke folk her, Snøffelen, illuminati og MedisinO er lysende eksempler på det, pluss flere til. Mest av alt hører jeg på Einarsson i podcastene. Selv om man kanskje kan bli forledet litt av hans stadige entusiasme så har han peiling. Mer enn de fleste.
Arkivert
SafeInvest
22.05.2018 kl 08:34
2668

Javel Sjog, kan du peke på løgn eller usannheter jeg har kommet med her?
Merkelig at du hele tiden må uttrykke din misnøye mot meg her på forumet. Det bunner vel ut i at jeg fortsatt er skeptisk i forhold til Mesothelioma-studiet til Targovax, og du åpenbart har problemer med kritiske stemmer
Redigert 22.05.2018 kl 08:57 Arkivert
Sjog
22.05.2018 kl 08:46
2614

Men herregud da SI, er du paranoid? Jeg har ikke sagt du lyver, men jeg velger da selv hvem jeg vil lytte til når jeg kjøper aksjer. Kjære vene..
Arkivert
SafeInvest
22.05.2018 kl 09:52
2532

Interessant artikkel om Vaccibody i FA i dag. Selskapet prises i dag til 1,5 milliarder.
De får meget god effekt av sin persontilpassede kreftvaksine fordi de klarer å øke antallet CD8 T-celler i pasientene.

Så hva er det Pcib klarer med fimaVacc da.....:

Cytotoxic (CD8) T-cells
- Most important immune cells to fight
tumours
- Difficult to induce with vaccination
- fimaVACC strongly enhances the ability of
vaccines to induce CD8 T-cells:
- >20 and >40 times enhancement seen
in spleen and blood cells, respectively
- Generation of immunological memory

En liten presisering etter kommentaren fra Columna, dette er hva Pcib selv sier etter å ha sett på de foreløpige dataene fra fimaVacc studien hvor produktet testes på mennesker:

-Initial data suggest overall T-cell enhancement at tolerable doses,
as well as early responses and high response rates

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2018/05/180515-BIOEquity-PCIB.pdf
Redigert 22.05.2018 kl 10:23 Arkivert
columna
22.05.2018 kl 10:04
2471

Det var vel i mus man så denne utrolige økningen?
«Spectacular» som PW sa, MEN nevnte jo på forrige presentasjon at foreløpige resultater fra mennesker er «Very Promising»..)
Arkivert
Computum
22.05.2018 kl 10:14
2457

SafeInvest har et paranoid og unorsk forhold til debatt. Litt som Bush: "De som ikke er enige med meg og snakker meg etter munnen, har onde hensikter."
Skjerp deg SafeInvest. Dette er et debattforum og da må du "ta ballen eller bare la den passere". Dine stadige personangrep er utidige.
Arkivert
SafeInvest
22.05.2018 kl 10:21
2430

Hvem er du til å snakke Computum? Du bidrar ikke med annet en personangrep og vås. Men det er vel derfor du har sansen for SomSa/DuIgjen sitt ensidige, negative fokus på Pcib.

Oppfordrer deg til å bidra på en konstruktiv måte Computum, ellers kan du bare avstå fra å kommentere. Skjerpings!
Redigert 22.05.2018 kl 10:43 Arkivert
Computum
22.05.2018 kl 10:28
2402

Og mine personangrep kan du sikkert dokumentere? Jeg har påpekt dine personangrep, hvis det er det du mener. Og det er det flere som har gjort.
Jeg oppfordrer deg igjen: Skjerp deg!
Arkivert
flaksegrisen
22.05.2018 kl 11:35
2311

Early signs gjelder fase 1.
Arkivert
SafeInvest
22.05.2018 kl 13:55
2129

Mellom all støyen fra Computum, Sjog og SomSa/DuIgjen bør man også kun diskutere litt Pcib!

For de av dere som ikke leste dagens FA om Vaccibody, så kommenterer Artic-analytiker Susanne Stuffers resultatene. Og det sies også at Vaccibody sin immunreaksjon er unik i verdenssammenheng. Så kan man tenke selv hvilke muligheter som ligger i fimaVacc hvis Pcib klarer å hjelpe andre selskaper med å oppnå like gode resultater som Vaccibody. Susanne Stuffers skrev jo også analysen Artic sendte ut i vinter om Pcib, så hun kommer garantert til å kommentere resultatene fra fimaVacc studien når de foreligger.

Sitat: ''Stuffers viser til at Vaccibodys vaksine så langt har vist seg sikker, og later til å trigge en sterk, rask og bred immunrespons''.

Ordlyden ligner nesten på en prikk av hvordan Pcib beskriver sine fase 1 resultater i fimaVacc så langt:

- Part 2 is ongoing
• Initial data suggest overall T-cell enhancement at tolerable doses, as well as early responses and high response rates

Redigert 22.05.2018 kl 14:05 Arkivert
Sjog
22.05.2018 kl 14:01
2105

Ja støyen kommer bare fra en side, ingen tvil om det :-)

Det tyder på at Stuffers heier på Vaccibody i tillegg til BGBIO. Er det noen som har oversikt over hvilke meglerhus som følger PCIB og hva siste oppdateringer sier?
Arkivert
SafeInvest
22.05.2018 kl 14:06
2077

Heier var vel en noe infantil beskrivelse. Men hun er positiv til både Vaccibody, Pcib og BergenBio ja, det stemmer.

Vaccibody sine resultater forteller jo også hvor viktig det er å få en sterk, rask og bred immunrespons, egenskaper som fimaVacc er med på å drive frem.
Redigert 22.05.2018 kl 14:30 Arkivert
Snøffelen
22.05.2018 kl 14:23
2060

Det er bare et meglerhus som har analyse på PCIB, og det er Arctic, og analysen erskrevet av Susanne Stuffers.
Det er vurdering på 78 kroner aksjen.

Spennende at Susanne Stuffers skriver om Vaccibody, etter min mening er hun den beste biotek-analytikeren i Norge, med god margin. Ikke sikkert alle Targovax-aksjonærer er enig i det, men det er mitt ståsted.
Redigert 22.05.2018 kl 14:24 Arkivert
Stock DZ
22.05.2018 kl 14:37
2009

PCIB covered by 2 analysts (http://pcibiotech.no/share-info/):

Analyst information
Arctic Securities – Susanne Stuffers phone: +4721013298 email: susanne.stuffers@arctic.com

Norske Analyser AS – Hellek Braathen phone: +4745046037 email: hellek.braathen@norskeanalyser.no

Arkivert
SomSa
22.05.2018 kl 15:10
1949

Snøffelen

Har du ikke betenkeligheter for at Arctic anbefaler BegBio og Vaccibody der deres kunde Datum Invest A (Jan Haudemann-Andersen)
er enn av største aksjonærene?

Arctic anbefalte Nel med kursmål 7 og samtidig solgte for Datum Invest A (Jan Haudemann-Andersen) rett etter
anbefalingen. Oslo børs gransket dette.

Etter min mening anbefalingen i PCIB var en kamuflasje......

Merk også at Datum Invest A (Jan Haudemann-Andersen) var enn av største aksjonærene i TRVX med snitt inngang på ca. 19. Gjennom
Arctic solgte sine helt nede på 12 tallet. Rett etter salget steg aksjen til 30.

Susanne Stuffers sier det motsatte du sier om TRVX. Hun hevder at Oncos-102 er nesten verdiløs men tror på TG01. Årsaken til
nedgraderingen var at hun tror TRVX kan få problemer med å finne en partner (TG01). Hun har sagt at kursmålet skal økes dersom
TRVX finner en partner...

Ikke alt stemmer her! Du tro på det du vil tro.

Redigert 22.05.2018 kl 15:14 Arkivert
SafeInvest
22.05.2018 kl 15:19
1883

Når er vel ikke Datum Invest A (Jan Haudemann-Andersen) eier i Pcib, så vanskelig å skjønne hva du mener denne anbefalingen skal kamuflere.
Men det er jo generelt sett vanskelig å skjønner hva SomSa/DuIgjen mener, bortsett fra at han er negativ til Pcib selvfølgelig.

Møkkasprederen til SomSa/DuIgjen går for full guffe om dagen....
Redigert 22.05.2018 kl 16:22 Arkivert
Arkivert Til toppen