Phase II vaccine study indicate promising adjuvant SBG

Yzf R1
BIOTEC 13.05.2018 kl 21:40 3572

Dette er en arkivert tråd!
Tromsø 13th May 2018) The ongoing vaccine study with Soluble Beta-Glucan (SBG®) from Biotec Pharmacon ("Biotec", OSE: BIOTEC) as an oral adjuvant shows very promising treatment effects in children with relapsed high-risk neuroblastoma. The immuno-oncology investigators in New York, interpret a promising adjuvant effect of SBG® on cancer vaccine. "The results (outlined below) offer further hope for children with Neuroblastoma. Additionally, this vaccine/SBG® treatment regime has an excellent safety profile with no observable side-effects", states Chief Scientific Officer, Rolf Engstad.

https://newsweb.oslobors.no/message/451232
Redigert 13.05.2018 kl 21:43 Arkivert
BioNord
13.05.2018 kl 21:54 2398

Dette ser jo meget lovende ut.
Burde være overkommelig å finne en sterk partner (eventuelt) for å ta dette videre

(Tromsø 13th May 2018) The ongoing vaccine study with Soluble Beta-Glucan (SBG)
from Biotec Pharmacon (Biotec, OSE: BIOTEC) as an oral adjuvant shows very
promising treatment effects in children with relapsed high-risk neuroblastoma.
The immuno-oncology investigators in New York, interpret a promising adjuvant
effect of SBG on cancer vaccine.
The results (outlined below) offer further hope for children with
Neuroblastoma. Additionally, this vaccine/SBG treatment regime has an excellent
safety profile with no observable side-effects, states Chief Scientific
Officer, Rolf Engstad.

The investigator team for the ongoing vaccine study with anti-GD2 vaccine
combined with oral administered SBG has presented new data from 84 patients
with relapsed high-risk neuroblastoma at the Advances in Neuroblastoma Research
2018 conference in San Francisco.

The new data strongly support the initial findings presented in 2014 from the 15
-patient population cohort in the phase I part of the trial, where the two-year
overall survival rate was as high as 92%. In the current phase II part of the
study, having treated additional 84 patients, the 2-year overall survival (OS)
rate was still 90%, with a progression free survival (PFS) rate of 51%.

The long-term survival rate in this patient population, with relapsed high-risk
neuroblastoma, has been less than 20% before introduction of immunotherapeutic
treatment regimes. The study thus gives promise for a significant improvement in
survival rate in this patient group.

When investigating the antibody response to the vaccine, a strong correlation
was observed between high antibody titre to the vaccine, and prognosis for both
improved progression free survival and overall survival. In this high response
subgroup, the overall survival is currently 100% five years into the trial.

Furthermore, a strong increase in the antibody response was observed with the
start of administering SBG as an oral adjuvant in the combined treatment. The
initial justification of using SBG in this combination was to strengthen the
effector functions after an initial immune response was established, but the new
data now indicate that SBG also contributes in inducing an improved immune
response to the vaccine itself. This holds promise for the potential use of SBG
as an oral adjuvant to increase the protective effects of other vaccines.

The role of SBG as an adjuvant to improve the initial immune response to the
vaccine, will be investigated in a follow-up trial.

The results presented by the investigators are very promising. Biotec Pharmacon
will now use the results from the Phase II trial to investigate how to further
develop SBG from both a clinical and strategic point of view, says CEO
Christian Jørgensen.
Arkivert
repsol
14.05.2018 kl 07:19 2195

Har vel aldri vært produktene til Biotec som har vært problemene , men ledelse og styre som er amatører
Arkivert
Yzf R1
14.05.2018 kl 07:22 2191

Mulig vi får en endring på dette nå med vår nye ceo ,vi får se.
Arkivert
Hallo!!!!
14.05.2018 kl 07:31 2176

Akkurat nå repsol

Ny ledelse og nytt styre
Arkivert
Lothian
14.05.2018 kl 09:19 2017

Endelig reagerer markedet...får håpe at det varer og at Biotec følger opp!

Lothian.
Arkivert
SomSa
14.05.2018 kl 09:33 1974

Lien snakket kraftig ned om kommersielle mulighetene. Hvis jeg husker riktig var pga veldig lite pasientgrunnlag og hvordan
dette lisensieres/kan lisensieres....

Se på enn av Lien´s utkallelse, på webcast (spørsmål/svar delen). Husker ikke når det var. De interesserte kan starte å høre på
alle presentasjonene (spørsmål/svar delen) etter at avtalen mellom SN og Biotec ble en fiasko.

Nå er en god muligheten til å gjennomføre emisjonen før aksjen faller mot 3-4.

Redigert 14.05.2018 kl 09:34 Arkivert
hakketrua
14.05.2018 kl 09:36 1952

Gratulerer til de som er inne, og har vært inne en stund. Får håpe på positivt momentum fremover, og ikke nedsalg og emisjon som i 2014!

Hvordan er cashbeholdningen? Kanskje på tide med en inngang igjen.

Forøvrig fire lange år siden CE kom for Woulgan. Den gang trodde jeg at Biotec skulle være et successelskap for lengst på denne tiden.

Arkivert
liang
14.05.2018 kl 09:39 1940

Svært lite begeistret for selskapets historie men klarte simpelten ikke motstå å kjøpe denne i dag.
DEt gjenstår å se hvor lurt det var men jeg tolker nå meldingen meget positiv.

Markedsverdi på ca 300 MNOK er jo latterlig lavt.

Ny CEO og ny styreformann snart???

Med slike resultater og nye koster så kan det jo bli noe ut av dette selskapet???

I tillegg intekter på drift noe ikke alle biotek har.

prøver en post her :)

Arkivert
Fünke
14.05.2018 kl 09:44 1915

Ta det helt med ro. Denne positiviteten dør snart ut. Ser vi på kursutviklingen de siste 5 årene, er dagens oppgang for musepiss i barentshavet å regne.

Men jeg har fortsatt trua. Plattformen til Biotec Pharmacon er ganske solid når det gjelder produktene. Fra ensymene til glukan i forskjellige komposisjoner.
Arkivert
rischioso
14.05.2018 kl 09:45 1918

Det som er utrolig er jo at noe kan gå opp over 25% på noe som ikke har noen kommersiell betydning for selskapet nettopp fordi det finnes for få tilfeller på verdensbasis som Lien selv har sagt ved flere anledninger.

Men hvis mange ikke kjenner til dette og tror at det vil kunne bli en Block buster noe som virker å være tilfellet her så får kan man få slike ulogiske bevegelser...

Men som alltid så vil nok kursen sige tilbake til utgangspunktet når dette siger inn om ikke lenge så å ta gevinst mens man kan på en slik oppgang burde man nok kunne si ikke er det dummeste man kan gjøre.
Redigert 14.05.2018 kl 09:46 Arkivert
liang
14.05.2018 kl 09:46 1915

va synes du om dagens melding Jan Raa
Arkivert
rischioso
14.05.2018 kl 09:54 1886

Hakketrua,

RE - Hvordan er cashbeholdningen?

* Dagens cashbeholdning forteller at det vil tvinge seg frem en kapitalinnhenting om ikke alt for lenge..
Arkivert
hakketrua
14.05.2018 kl 10:05 1854

Okey, da får vi se hva emisjonen settes til. Kan være interessant igjen når/hvis regnskapet går i null i fremtiden.
Redigert 14.05.2018 kl 10:06 Arkivert
liang
14.05.2018 kl 10:11 1838

Emisjon og ingen pasienter risc...?

Dagens melding omhandler 84 pasienter og det er jo ikke den minste studien.....
Så du mener at selskapet bruker tid og kapital på et legemiddel som de selv bekrefter ikke har en sjanse for å bli til noe?

OK? :)

Arkivert
Jan Raa
14.05.2018 kl 11:14 1765

Dette er en mer melding med videre perspektiv enn det sikkert mange er klar over. Selskapet fått bekreftet at SBG gitt oralt til mennesker forsterker virkningsgraden av en injisert vaksine. Dette prinsippet vil gjelde generelt i kombinasjon med hvilke som helst vaksine, og med injiserte kreftantistoffer. Noen unntak vil sikkert vise seg etter hvert. Men dersom SBG blir foretrukket som forsterkningsprinsipp (= adjuvans) for kreftvaksiner og monoklonale kreftantistoffer, står vi overfor noe mer enn bruk mot en sjelden kreftform med få pasienter. Men Biotec har ingen tid å miste modulering av immunreaksjoner inne i kroppen ved å påvirke tarmens immunsystem er det mest eksplosive område i moderne mmedisin. Jeg legger til at grunnen til at Rolf Seljelid og jeg i sin tid (2001) tok kontakt med Sloan-Kettering Cancer Centre, og etablerte samarbeidet, var at de da bekreftet at betaglukan gitt oralt forsterker effekten av injiserte kreftantistoffer. Jeg var ikke overrasket over dette funnet, fordi det stemte helt med det vi selv hadde funnet mange år før, nemnlig at virkningen av injiserte vaksiner mot bakterier ble forsterket av oralt betaglukan.
Arkivert
liang
14.05.2018 kl 11:36 1733

Høres jo riktig spennende ut dette Jan Raa.

Minner litt om PCIB sin FimaVACC leveringsteknologi men selvsagt med en helt annet tilnærming/metode.

Bør Biotec gå videre alene med dette eller bør en samarbeide med big pharma , eventuelt utlisensiere produktet.

Har de patenter på noen kombinasjoner?
Arkivert
SomSa
14.05.2018 kl 12:05 1685

Enn av mange uttalelser fra Lien om kreftsatsingen:

Tidslinje ca. 59:05
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=21826466

Arkivert
Lothian
14.05.2018 kl 12:24 1662

Biotec har endelig noe konkret og nytt å slå i bordet med for denne studien, og dette KAN bli interessant også kommersielt.

Dette har vært underkommunisert tidligere, forhåpentligvis er SBG-plattformen på vei ut av skyggen...det er ikkje en dag for tidlig.

Lothian.
Arkivert
BioNord
14.05.2018 kl 12:32 1651

Enig Lothian!
Det kan på ingen måte bortforklares at de resultatene som Biotec her presenterer er meget sterke.
Det burde vekke opp større aktører og der igjennom åpne for et kommersielt gjennombrudd for SBG-plattformen

Er det mange som har vektet seg opp i dag?
Arkivert
liang
14.05.2018 kl 12:42 1630

Lien er historie og danner ikke lenger noe utgangspunkt for fremtidig utvikling.

Hva hadde skjedd med "dagens" melding i et annet biotekselskap?

Etter min mening er det første gang selskapet presenterer noe av verdi.

Her foreligger en positiv clinical trail fase 2 studie som gir meget positive svar på SBG som en fremtidig adjuant i diverse vaksiner/kombinasjoner.

Der er en enorm forskjell på dette mot tidligere å dele ut sårsalve , utgått på dato og ikke godkjent for bruk til selskapets aksjonærer.
Det var så gale at en kunne ikke tro sine egne øyne.

Men det er historie med.

Legger du historien til grunn så kjøper du selvsagt ikke aksjer i dette selskapet.

Legger du derimot dagens melding til grunn samt nye kokker og lav markedsverdi og hever blikket mot horisonten så kanskje der er liv laga?

Lykke til

Arkivert
SomSa
14.05.2018 kl 13:10 1582

Den nye sjefen vil nedprioritere Woulgan, et produkt som etter deres mening er veldokumentert. Sannsynligheten
for å hente flere titalls millioner for å satse på et nytt område er minimalt.

Jeg orket ikke se på alle presentasjonene fra Lien, men han har sagt at kreftsatsingen har lite kommersiell verdi. sikkert husker noen......

Dersom Biotec trengte ikke penger og Lien var ikke så negativ, hadde jeg kjøpt en lyttepost i Biotec.

Arkivert
oppturen
14.05.2018 kl 13:21 1567

Mange som ikke forstår meldingen.
Endel oppgulp om Lien, fra dem som ikke forstår.

Lien sa for 2-3 år siden at selve vaksinen mot Nauroblastomi ikke hadde så stor markedsverdi ettersom sykdommen var uhyre sjelden.
Det som imidlertid kunne være svært interresant var dersom SBG kunne brukes i stor skala for å booste effekten av en rekke kreft vaksiner.

Det meldingen sier er at SBG ikke bare er lovende men svært lovende til dette formål.
Innledningsvis ville de bruke SBG for å bygge opp immunforsvaret , men i tillegg til å bygge immunforsvaret viser studien at SBG også forsterker effekten av vaksinen !!

SBG burde være svært ettertraktet for alle som utvikler/selger vaksiner mot alle typer kreft former.
Arkivert
rischioso
14.05.2018 kl 13:39 1546

Somsa,

du husker det, jeg husker, RAA vet det og mange andre også - denne krefttypen på barn går for å være en heller sjelden type med få tilfeller i året - så få at det ikke er for et kommersielt grunnlag å regne...

Men så "kan" det være synergier inne i bildet - jeg sier "kan" for det er ikke dokumentert og det ligger uansett langt frem i tid og det er nok akkurat det Jørgensen & Co nå vil bruke for alt det er verdt når de om ikke veldig lenge må hente inn frisk kapital.

Mao, man fremmer dette for å overskygge WB fiaskoen som de ikke har noen løsning på for å kunne trigge salget så dette er guleroten jeg snakket om for en stund siden ville komme og som da legges til grunn for å hente inn kapital på tross av at denne kreftstudien aldri vil bli av kommersiell betydning.

liang,

selv om Lien er ute så har ikke denne krefttypen fått en kommersiell betydning av den grunn og man kan si mye om Lien men han var irriterende ærlig til tider, men for all del den enkelte står fritt til å tro hva man vil og jeg gjentar at kursen vil innen mai er over ha seget ned til utgangspunktet som den alltid gjør uten annet nytt av betydning.

Det neste vil være å kjøre en rettet emisjon og den vil kunne komme når som helst for Lien ble fratatt på GF i fjor muligheten til å kunne kjøre en 10% emisjon hvor det på GF nå i mai ble stemt for at det kunne gjøres så den kommer...)

10% utvanning fra den ene dagen til den andre betyr at hele dagens oppgang pluss litt til vil forsvinne når emisjonen er blitt meldt gjennomført.

Redigert 14.05.2018 kl 13:43 Arkivert
liang
14.05.2018 kl 14:09 1485

Joda , jeg hørte gjennom det som lien sa men ble ærlig talt ikke noe klokere av det.
Vedkommende var ikke i stand til å konkludere

Jeg må vel ærlig innrømme at jeg ikke forstod noe av vedkommende.
Anbefaler dere å høre gjennom Somsa sin link over.
Det jeg derimot forstod var at vedkommende var på særdeles "tynn is"

Så vil jeg minne om at CEO heter Christian Jørgensen og ikke lien.

For å ta stilling til om en kan få avkastning på kapitalen for den sykdommen som studien gjelder for så må vi vite antallet pasienter og stykkpris for behandling og regulatorisk vei , ODD , pivotal studie mm.

Å bygge noen konklusjon på dette med utgangspunkt i liens synsing blir altfor tynt.

At Biotec skal ta dette videre alene har jeg ingen tro på.
Samarbeide eller utlisensiering/ salg er vel mere trolig.

Arkivert
illuminati
14.05.2018 kl 14:15 1475

Jan Raa,

Vil ikke BG (NBG 24/7) være like effektivt, eller må det være SBG og hvorfor. Har Biotec produsert SBG for oralt inntak eller snakker vi her om BG.
Arkivert
Fünke
14.05.2018 kl 14:18 1471

Du etablerer sannheter i hodet ditt som ikke er sanne. Det finnes et kommersielt behandlingsalternativ mot high risk neuroblastoma. Det heter Unituxin og ble introdusert i 2015. Det solgte for USD 62 mill i 2016. Dette middelet økte den 5-årige overlevelsesraten fra under 40% til litt over 50%. Det ble dog black boxed pga bivirkininger i 2017.

Så å hevde det ikke er marked for denne vaksinebehandlingen er i beste fall uvitenhet.
Arkivert
rischioso
14.05.2018 kl 14:26 1462

Funke,

nå må vi vel forholde oss til realitetene og det er at dette ikke er en vaksine basert på Biotecs plattform alene - kort fortalt så tilfører biotec en ingrediens - mao, en liten del av den totale vaksinen - av samme grunn vil også en eventuell inntekt fordeles der etter...

Ting endres ikke over natten fordi man har et ønske om å ikke huske små men viktige detaljer...)
Arkivert
Fünke
14.05.2018 kl 14:36 1428

Om denne vaksinen kommersialiseres, vil (ut i fra foreløpipe fase 2 resultater) overlevelsesgraden øke betraktelig og hele markedet til det "black boxede" produktet vil tilfalle denne nye vaksinen. En andel av inntektene vil tilfalle Biotec. Det vil kunne skape ringvirkninger og kapital til å forske videre på området. Det er ikke helsvart slik som du forsøker å male det. Men heller ikke lysegrønt.
Arkivert
SomSa
14.05.2018 kl 14:37 1429

liang

Som sa jeg orket ikke høre på alle presentasjonene, det finnes en annen link/presentasjon. De som ønsker å kjøpe
aksjen bør finne ut hva Lien har sagt...

Han svarte på spørsmål om verdien av kreftsatsingen. Han orket nesten ikke å svare på spørsmålet. Han sa blant annet
lite pasientgrunnlag og noe om lisensieringen (flere er involvert, et eller annet).

Redigert 14.05.2018 kl 14:38 Arkivert
Fünke
14.05.2018 kl 14:40 1412

I 2015 forelå det en fase 1 publisering med svært lavt pasientgrunnlag. Ting var uhyre usikkert angående kreftsatsningen på den tiden. Helt korrekt av Lien å ikke skape forhåpninger på det tidspunktet. Det er 3 år siden.
Arkivert
liang
14.05.2018 kl 14:45 1405

Terapautiske og andre vaksiner mot kreft er noe av det hotteste for tiden.
Bortimot alle forsøk har strandet så langt.
PCIB sin fimaVACC og targovax sin TG01 peptidvaksine er spennende nye forsøk som kommer nå.
Dersom biotec kan bidra med noe her så er dette stort.
Kreftbehandling som kommer nå er kombinasjonsstudier så selvsagt så må i mange tilfeller intekter deles , eller en kan sette igang sin egen eventyrblanding.

Noen som kan tallfeste behovet for emisjon nå?

Arkivert
Argus
14.05.2018 kl 15:00 1372

Det var en hyggelig melding i går om fremgangen i kreftundersøkelsene. Det er mange gode produkter i Biotecs produktportefølje. Bare så synd at de ikke lar seg selge noe særlig.

Det er bare den haken ved det at disse resultatene ikke gir noen form for kommersiell effekt på flere år, kanskje.

I de svarene som mange før meg har kommet med, er det mye «kan» eller «vil kunne» om fremtidige muligheter. Eller «kanskje». Det skaper usikkerhet.

I mellomtiden går selskapet med så store underskudd at det er fare på ferde.

Hvem vil finansiere et selskap som ikke har hatt et eneste overskudd i løpet av sine mer enn 20 år i markedet?

Ikke jeg!
Arkivert
Hallo!!!!
14.05.2018 kl 15:06 1347

Argus
Det var gledelig
At du velger å holde deg unna BP
Fortsett med det
Arkivert
oppturen
14.05.2018 kl 15:07 1343

Jaha hvor mange millioner går Biotec i underskudd ?
Arkivert
liang
14.05.2018 kl 15:15 1329

Utlisensiering er vel aktuelt til mange vaksine-produsenter.
Følger en det "gamle" clinical trial systemet så er safety og effekt allerede gjennomført ved fase2.
For å gå videre til fase 3 eller kortere vei (pivotal fase 2) så er tiden inne for partneravtaler på dette remediumet som en adjuant.

Da blir det helt motsatt av hvis , såfremt etc.
Milestone payment er derimot aktuelt.

Det at der er lite antall pasienter i den aktuelle studien gjør kanskje at en kan få en rask og billig regulatorisk vei til godkjenning.
Altså en stor fordel.

Det hele koker nok ned til forståelse hva vi har med denne meldingen.
Ikke noe nytt at markedet ikke forstår.
Det er hver gang det.

lykke til
Arkivert
Fünke
14.05.2018 kl 15:15 1329

Kontanter på bok ved utgang av Q1 var 20 mill. Cash burn siste 2 år har vært i området 19- 22 mill. De har alltid svidd av omtrent halvparten Q1. Det ser jo ikke bra ut, men de har sagt at de er på vei å snu trenden. Det er på tide, men jeg tar ingenting forgitt. Det kan være eksterne og interne eventualiteter som for kan endre på dette når man balanserer på kniveggen kontantmessig. Jeg regner dog oppsiden som betydelig om saker begynner å gå veien. Det har vært en lang lang vei til nå. Men plattformen og produktene er solide. Nå kommer jo kreftdelen som ikke har vært innbakt i kursen i tillegg.
Arkivert
Fünke
14.05.2018 kl 15:23 1309

Bare denne studien har allerede reddet mange barns liv. Noen av disse har blitt reddet på grunn av at SBG har vært en adjuvant. Uansett hvordan dette går kommersielt til slutt, så er det fantastisk flott for de det gjelder! Jeg håper på en fornuftig pris på den endelige vaksinen, som myndighetene kan godta, slik at alle som trenger vaksinene kan bruke den.
Arkivert
liang
14.05.2018 kl 15:25 1305

Har det vært brukt mye kapital på den aktuelle studien?
En slik studie med 84 pasienter over lang tid er jo ikke helt gratis
De eventuelle kostnadene er jo slutt nå og kan kanskje bedre regnskapet noe.

Ellers er jo en prising på under 300 MNOK for selskapet utrolig billig.
Har der vært noen analyse på verdien av kun driften som produserer inntekter?

Bryter en ned summene på selskapet så må prisingen på F&U være helt minimal.
Arkivert
BWO_Investor
14.05.2018 kl 15:25 1305

Svenskene forstår dette Dvs carnegie. Bare vent
Arkivert
Fünke
14.05.2018 kl 15:34 1286

Slik jeg har forstått det, så er det MSKCC sin studie og finansiert av dem. Biotec har supplert SBG gratis.
Arkivert
BWO_Investor
14.05.2018 kl 15:53 1261

ipper nye 25 prosent imr
Arkivert
SomSa
14.05.2018 kl 16:12 1229

Fünke

Jeg er enig om at ting har forandret seg siden 2015 men de kommersielle mulighetene som Lien har nevnt for en tid tilbake vil aldri forsvinne.

Dagens insider handler tyder på at
emisjonen nærmer seg. Selskapets økonomi er i så elendig forfatning at de reduserer
satsingen på Woulgan som skulle bli kronjuvelen.

Arkivert
bravi
14.05.2018 kl 22:07 1072

Denne meldingen og innsidekjøpene nå sammens med dagens lave cash situasjon og opphevelse av vedtaket på GF om at styret må ha aksjonærenes tillatelse for å gjennomføre en emisjon viser at en emisjon vil komme raskt nå, det er helt klart.

Som vanlig vil kursen gå ned igjen etter denne nyheten, regner med nedgangen starter allerede i morgen. Har man tro på ar Biotec kan få til resultater på litt lengre sikt og ønsker å kjøpe noen aksjer vil det være lønnsomt å vente til etter kommende emisjon, da er gjerne kursen på det laveste.
Arkivert
Fünke
15.05.2018 kl 09:11 973

Jeg er enig i at en emisjon kan forekomme. Men at den er planlagt i forhold til innsidekjøp og en konspirasjon om at Sloan Kettering skal publisere gode resultater blir mer søkt enn kornsirkelkonspirtasjonene.

Om en emisjon kommer avhenger av flere ting. Man må se et adekvat utbytte av pengene som eventuelt skytes inn. Om pengestrømprognosene viser at bunnen skrapes på 10-15 mill, tror jeg ikke på emisjon på nåværende tidspunkt. Om pengestrømmen fortsetter som den har gjort de siste årene (nesten alle årene) så må den jo komme. Om selskapet skal være levedyktig må de jo på et eller annet tidspunkt begynne å tjene mer enn hva de bruker.

Jeg er ikke helt komfortabel, men dum som jeg er så håper jeg det løsner bare bitte litt snart. Det er mange muligheter, men også endel som kan gå galt. Ledelsen og de ansatte kjøper og eier ikke mange aksjer i selskapet for å tape pengene sine, ei heller fordi styre sier de skal kjøpe for at en emisjon er planlagt.
Arkivert
liang
15.05.2018 kl 10:27 936

Valgte å selge meg ut igjen.

Grunnen er at jeg ikke har full oversikt over studien som nylig ble publisert (og jeg er for dum og lat til å sjekke det ut :))

Har fått i etterkant av utsalget svar fra selskapet som oppklarer litt

---------------------------------------

utdrag:

"Vi har oppnådd et godt resultat i Phase II studiene, men før man kan tale om et licensierbart eller kommersielt produkt skal vi igennem en rekke processer som f.eks. å få verificeret resultaterne gjennom en randomisert studie inkludert andre sites, godkjennelse av behandlingen av amerikanske myndigheder etc.

Vår teknologi er godt beskyttet av patenter mange år frem i tid.

Studiet er et "investigator"-drevet studie, som gjør at vi har mindre innflytelse på design og data enn hvis studiet var 100% drevet og betalt av oss. Det gør det ikke mindre attraktivt, siden vi selvfølgelig har rettighetene til salget av våres egne produkter.

Vi vil også bruke den neste tiden til å vurdere hvordan vi på en best mulig måte kan utnytte disse resultatene for å utvikle selskapet videre"

--------------------------------------

Kanskje inn igjen senere ?

Er jo veldig billig og spennende selskap.

lykke til

Arkivert
bravi
15.05.2018 kl 14:30 840

liang, tror du gjorde det rette når du solgte deg ut. Man har god tid til å følge med dette caset og det vil komme anledninger å kjøpe seg inn til lavere kurs enn dagens.

Det blir feil å legge for mye vekt på inside kjøp av ledelsen i Biotec. Husker flere ganger at Lien m.fl kjøpte endel aksjer som gikk ned etter at de kjøpte. For Lien og de andre spilte ikke dette noen større rolle, de dro inn mye mere på bonuser enn det de tapte på aksjene.
Arkivert
Hallo!!!!
15.05.2018 kl 15:06 804

Til ALLE dere andre
Tror ikke det er lurt å bruke sutrete eks-aksjonærer som indikator på når du bør kjøpe eller ikke.
Noen blir aldri ferdig med "eks-en"
Arkivert
rufus01
15.05.2018 kl 16:40 752

Fine resultater vi ser fra Sloan Kettering, men skal nok betydelig mer til før vi får en vedvarende oppgang. Positiv med innsidekjøp var det også. Forventer og håper at vi snart lander en avtale med ett betydelig firma når det gjelder woulgan. Da tror jeg vi kan få vedvarende vind i seilene, som enn sålenge bare tidvis blaffrer på flatt hav
Arkivert
rischioso
15.05.2018 kl 19:08 705

Ikke overraskende så er kursen på god vei ned til 5 igjen...
Arkivert
Arkivert Til toppen