"Targovax - Neste onkolytiske virus i køen for BP?"

Slettet
TRVX 18.04.2018 kl 13:38 5382

Dette er en arkivert tråd!
Oncolytic viruses work by injecting genetic material into cancer cells, which modify them and make them visible to the immune system, which moves into destroy the tumour.

The issue with Imlygic is that it is approved as a monotherapy – and the thinking is that oncolytic viruses are likely to be more effective when used in combination with other drugs, notably immunotherapy drugs such as checkpoint inhibitors.

This is the approach taken by Viralytics, and by Targovax, which is looking to find partners as it progresses its two oncolytic viruses through the clinical trial process.

Now that Viralytics is effectively part of Merck & Co, this leaves Targovax as one of the most advanced independent biotechs working with oncolytic viruses.

Bristol-Myers Squibb has also done a big oncolytic virus deal, acquiring rights late last year to an “armed virus” targeting cancer from the UK biotech, PsiOxus Therapeutics, worth almost $900 million if the project is successful.

https://pharmaphorum.com/news/big-pharma-turn-viruses-boost-cancer-immunotherapies/

....Sjekk ut NAS som et eksempel, og hva det kan gjøre med kursen. Vil tro dagens prising for BP er svært så attraktiv dersom ONCOS viser de effektdataene vi alle håper på i klinisk avlesning. Selskapet har pr nå en børsverdi på 800-900 mnok.

" Magnus Jaderberg

He expects more interest in oncolytic viruses from Roche and Genentech, which so far have not done a deal in the technology."
Arkivert
Hyggelige
18.04.2018 kl 14:54 3494

akk for info
Arkivert
Londonmannen
18.04.2018 kl 15:09 3443

Her er det nok bare å holde fingrene borte fra salgsknappen og vente til et BP biter etter TRVX. Tror det er en del som venter spent på hva TRVX har å rapportere de nærmeste ukene.
Arkivert
Solux
18.04.2018 kl 15:40 3356

nall innlegg MedisinO!

Helt enig med TS
Arkivert
Slettet
18.04.2018 kl 18:29 3238

Helt korrekt Londonmannen, slik jeg også vurderer dette. Kommende ONCOS effektdata er garantert på BP sin radar, og med nåværende M.cap er oppsiden STOR. I tillegg har vi TG, som umulig kan være særlig priset inn av markedet. Data der i mai/juni kan øke oppmerksomheten rundt TG betydelig.

Arkivert
quattro
18.04.2018 kl 18:58 3184

noen som kan forklare Ø.Sougs 2017 'transformational year'
- kanskje det er riktig rent klinisk, men å si det til aksjonærene blir da feil - året er 2018 og i større grad 2019 !!! Dette kan bli utrolig bra og salgsknappen kan bli et lotto-spill, passer for noen og for andre ikke ...... her sitter jeg å venter på RESULTATER som 'make a difference' og intet annet - make it or breake it !
Arkivert
Slettet
18.04.2018 kl 19:12 3154

quattro :
"transformational year'", var nok kanskje littt bombastisk når man ser tilbake på året, men jeg vil tro han henviste til klinisk og det fundamentale i selskapet. Der kan man jo si selskapet har levert på det de skal levere på.

Jeg tror i likhet med deg at 2018 og 2019 blir året hvor Targovax virkelig står frem med med kliniske effektdata i begge plattformene. TG kan bli vendepunktet kortsiktig etterfulgt av ONCOS utover året/start 2019.

Man ser jo utifra blant annet oppkjøpet av Viralytics at området er "glohett" og at ONCOS kan bli "next in line" når effektdata kommer. Da vil man definitivt sitte inne med et solid antalll aksjer til lav kost.
Arkivert
Slettet
23.04.2018 kl 21:36 2848

I og med at vi venter interim data i H1 på vårt ene studie i mesothelioma, er det alltid moro og grave litt i eldre artikler. Det er også mye spennende funn fra da selskapet het ONCOS Therapeutics.

"Impressive Tumor Reduction in Early Phase

The clinical trial’s first patient in Barcelona, Spain, received his initial immunotherapy dosage in June. France, Italy and the U.K. also are serving as host sites for the clinical trial.

Optimism about the drug stems partially from an earlier phase I trial in Finland involving various solid tumors and progressive disease that no longer responded to chemotherapy.

ONCOS-102 elicited a 40 percent disease stabilization rate across all tumor types in that trial. The study group included two mesothelioma patients who responded well. One of those patients showed a 47 percent reduction in tumor size.

https://www.google.no/amp/s/www.asbestos.com/news/2016/07/12/oncos-102-mesothelioma-clinical-trial/amp/

- Med fulle TG data, ONCOS-102 interim, phase 1 prostata vil vi få svært så viktige data som bygger Targovax videre i tiden som kommer.
Arkivert
Solux
23.04.2018 kl 22:13 2771

Medisino,

Kan faktisk ikke helt fatte vi er så langt under emi på 20kr. Vi var på 32kr når emi på 20 ble meldt..

Endelig får vi svar på ONCOS for første gang, samt fult sett av TG01. Dette hadde vi ikke på 32kr. Vi bør opp på 25-30kr i kurs før sommeren ved gode data.
Arkivert
frs2904
23.04.2018 kl 22:35 2737

3 av 4 har i dag et kursmål på 32. Ved gode data bør vi godt over 50 kr.
Arkivert
frs2904
23.04.2018 kl 22:48 2712

Hvorfor er vi så sikre på at ONCOS-102 interim-data kommer i H12018?
Arkivert
Slettet
24.04.2018 kl 09:54 2502

Se Q4 presentasjonen, slide 28. Ble vell også nevnt i spørsmålsrunden til slutt om jeg ikke husker feil.

http://www.targovax.com/Investors/Events-and-Presentations/Presentations/default.aspx

Arkivert
Differenza
24.04.2018 kl 11:24 2401

Verkar inte vara många som vill sälja på under 16. Aktien sjunker under låg volym och stiger på högre. Nästa PM drar den.

Sommarens raket blir Targovax.
Arkivert
Slettet
24.04.2018 kl 12:09 2335

Èn uke til vi er inne i mai. Datapunktene for H1 nærmer seg, og det kan godt være som du sier Differenza, at Targovax kan ta skikkelig fart fremover.

Arkivert
Slettet
24.04.2018 kl 13:32 2272

Sitter å ser over Edison Investment Research sin analyse fra November 2017, som forøvrig har et kursmål på 33,8 Kr.

På side 7 i presentasjonen har de en oversikt over tidligere ONCOS-102 data. 12 stk "refractory" pasienter.

" Clinical outcomes. In total, 40% of the patients showed stable disease at the end of the study. Due to diverse set of cancer types among the patients, there is no measure to compare against. However, all these patients had treatment resistant, progressive disease when they were recruited to the trial.

As a case example, a patient with refractory ovarian cancer was immune-reactivated by ONCOS-102 (both at a lesional level and systemically) and started again to respond to chemotherapy. This patient lived for 41 months with stable disease without further treatment with ONCOS-102."

http://www.edisoninvestmentresearch.com/search/targovax ( Analysen må du laste ned i PDF selv)

Arkivert
SomSa
24.04.2018 kl 14:04 2207

Mange referer til dette:

"In total, 40% of the patients showed stable disease at the end of the study."

Man skal legge merke til at Oncos-102 testet mot følgende krefttyper og 40% gjelder snitt for disse:

Ovarian Cancer: 2 pasienter: SD 100% :-)
Colon Cancer: 2 pasienter: SD 50%
Liver Cancer: 1 pasient
Lung Cancer: 1 pasient
Mesothelioma Cancer: 2 pasienter: SD 50%
Rectum Cancer: 1 pasient
STS (Soft tissue sarcoma) Cancer: 1 pasient

http://www.finbio.net/download/chembio-2015/vuolanto.pdf

Det har vært får pasienter for hver krefttype. Men man skal merke til at oncos-102 gav 100% stable disease for
2 pasienter med Ovarian Cancer.
Ikke rart at Ludwig Cancer Research og AstraZeneca sponser denne studien + en til....

Er 100% stabil disease ikke en sensasjon for en pasientgruppe som er meget syke?

Redigert 24.04.2018 kl 14:05 Arkivert
illuminati
24.04.2018 kl 14:09 2188

Her er en til fra samme periode før ONCOS ble en del av Targovax:

The Cancer Research article reports strong safety and efficacy results in patients with advanced cancer progressing after available chemotherapy options. Out of the 15 radiologically evaluable patients 2 had complete responses (13%), 5 patients had stable disease (33%) and 1 had a partial response (6%). Therefore, the clinical benefit rate was 47% according to the RECIST criteria. Responses were frequently seen in both injected and non-injected tumors.
Arkivert
Slettet
24.04.2018 kl 14:12 2185

Helt klart, viktig presisjon SomSa!

As a case example, a patient with refractory ovarian cancer was immune-reactivated by ONCOS-102 (both at a lesional level and systemically) and started again to respond to chemotherapy. This patient lived for 41 months with stable disease without further treatment with ONCOS-102."

I henhold til eksemplet over, er det akkurat dette vi alle håper ONCOS-102 fortsetter å bevise. Da tror jeg fort Targovax har det neste viruset som er klart for oppkjøp/utlisensiering.
Redigert 24.04.2018 kl 14:13 Arkivert
Solux
24.04.2018 kl 14:22 2154

Gleder meg til folk skjønner hva de går glipp av - nesten like gøy som oppgangen i seg selv :) Når..
Arkivert
Slettet
24.04.2018 kl 14:50 2100

Ja, det kan du si Solux. Jeg er lei meg for at vi har falt såpass i "grøfta" fra toppen. Foreløpig tror jeg det er et veldig lite "investor-biotek" miljø i Norge. Flere mindre investorer flytter pengene etter det selskapet som har nærmeste trigger. Vi har jo tross alt mange biotech selskaper i Norge som gjør det svært godt klinisk, noe som er gledelig. Både Nano, PCIB m.fler.

På en annen side har det gitt både nye og eldre Targovax aksjonærer en mulighet til å investere på lave nivåer, med langt mer informasjon enn vi hadde i fjor. Jeg er jo overbevist om at vi skal oppover igjen.

Mye av fokuset har vært på PCIB og Nano. Bergenbio har jo også fått seg en skikkelig løft, og er verdt 1,3 milliarder mer enn Targovax.

Vi ligger foreløpig litt i "skyggen", men det kan endre seg svært fort. Det unner jeg isåfall alle aksjonærene, og selskapet selv.
Arkivert
Londonmannen
24.04.2018 kl 15:37 2013

Enig. Vi har sett at ting skjer svært raskt, når det først skjer. At det også vil skje i tilfellet TatVX er jeg overbevist om, og jeg blir ikke overrasket om første løftet skjer allerede i løpet av vår/sommer 2018.
Da er det greit å være på innsiden.
Arkivert
quattro
24.04.2018 kl 18:14 1930

bifaller sterkt

men mye av årsaken til at TRVX har falt som stein fra himmelen er en viss S.Stuffers fra ARC som kringkastet at hun ikke hadde tro på TG platformen (ikke i det hele tatt - men tok høyde for at hun kunne ta feil ) - og hun gav TRVX et kursmål på kr. 12.- ..... etter dette har vi ligget med brukket rygg i grøftekanten - hun evnet dog å gi Oncos platformen noen meritter .... jezzez !
Redigert 24.04.2018 kl 18:15 Arkivert
Londonmannen
24.04.2018 kl 20:41 1836

Vel, ingen ting er så galt at det ikke er godt for noe. Kursfallet har gjort at jeg har kommet meg inn i TRVX til en meget hyggelig kurs og langt lavere enn hva jeg hadde regnet med å måtte betale. Den enes død den annens brød......
Arkivert
quattro
24.04.2018 kl 22:23 1763

LM,
det skal være visst - har fått meg 50 k's ekstra på 14-tallet, men nå vil jeg opp av grøfta )

tror TG kan bli den store overraskelsen - har sagt det før og tror og håper enda på det !
Arkivert
Slettet
24.04.2018 kl 23:23 1707

Det er egentlig ganske enkelt treff på TG må nødvendigvis føre til generell revurdering av selskap, kursmål og mcap. Vi snakker heisatur nordover.

Det blir add-on til oncos som jeg ikke hellt klarer forestille meg kan feile (joda, selvfølgelig kan de tryne men teknologien er strengt tatt etablert og relativ basic). Litt lenge til kliniske data men alt som styrker caset på kort sikt blir logaritmisk på lengre. H2 kan bli riktig festlig.
Arkivert
Sjog
25.04.2018 kl 09:15 1545

En liten tankevekker for oss som har investert i PCIB, TRVX etc. Verdt å lese:

https://blogg.nordnet.no/bergenbio-pci-biotech-og-targovax-laerdommer-fra-incytes-mageplask/
Arkivert
Londonmannen
25.04.2018 kl 09:47 1470

Tror også det er viktig å være klar over risikoen. Selv om mange eksperter fremhoilder at det er over 50% sjanse for at et medikament skal lykkes, så må man ikke glemme å se på den andre siden og innse at der fortsatt er noen prosenter sjanse for at medikamentet skal feile. Og selv om man anser at mulighetene for å lykkes er større enn for å mislykkes, så er ikke dette det samme som en garanti for å lykkes.

Derfor skal man ikke sette mer penger i farmasi aksjer enn at man evner å tåle tapet.
Arkivert
SomSa
25.04.2018 kl 10:21 1425

Sjog

Det ble forklart om IDO fiaskoen. CPI virker ikke når tumoren er kald, og kombinasjon av 2 CPIer gjør ikke en kalt
tumor til varm tumor. Kun oncolytic virus + peptide vaksiner kan gjøre dette.
Fiaskoen i kombinasjonsstudien IDO + Keytruda har åpnet store muligheter for Targovax nå. Det blir mye lettere
å rekruttere pasienter siden alle studiene har stoppet opp. Big pharma er nødt til å kombinere sin CPI med
oncolytic virus + peptide vaksiner siden CPI er ikke så effektiv alene. Dersom NewLink Gentetics er smart vil
kombinere IDO med Oncos- og TG-plattformene for å unngå total fiasko.

Det er dokumentert at kombinasjon av oncolytic virus + CPI virker. TRVX har bedre virus enn Viralytics i følge
Magnus og andre.... Det finnes ikke noen dokumentasjoner fra andre for at PCIB og BgBio løsninger virker.

Tidligere har Targovax behandlet ca. 200 pasienter med hver plattform i motsetning til PCIB og BgBio. Hvis jeg ikke
husker feil måtte PCIB legge ned hode/hals studien etter fase 2. Alltid er risiko med biotec aksjer så lenge produktet
ikke er ferdigutviklet, godkjent, selges og inntektene strømmer inn.

Redigert 25.04.2018 kl 10:35 Arkivert
Sjog
25.04.2018 kl 10:30 1360

Enig i dine vurderinger Somsa og jeg setter stor pris på alle gode faglige vurderinger her på forumet. Det generelle bakteppet om at ingenting er sikkert før det er sikkert er likevel greit å ha med seg.
Arkivert
SafeInvest
25.04.2018 kl 10:38 1344

SomSa, hadde du hatt litt bakgrunnskunnskap så hadde du også visst HVORFOR Pcib la ned H&N studiet.
Det var IKKE pga av dårlige data, Pcib hadde fantastiske data å vise til, men det var en strategisk beslutning.

Så kan du jo selv se hvordan det gikk med konkurrenten i H&N studiet....

https://www.onclive.com/web-exclusives/pembrolizumab-falls-short-in-phase-iii-head-and-neck-cancer-trial

Side 5 og 6:

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2015/08/Q2-2015-Presentation.pdf

Forøvrig litt overrasket over at du setter din lit til SomSa/DuIgjen, Sjog...
Redigert 25.04.2018 kl 10:50 Arkivert
SomSa
25.04.2018 kl 10:53 1312

Her forklarer Jonas Einarsson om fiaskoen i Ido og nye muligheter for TRVX:

fra 41:45

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-42

SafeInvest

Fakta er at PCIB avsluttet hode/hals studien etter fase 2. Dette viser risiko i Biotec aksjer.
Redigert 25.04.2018 kl 11:02 Arkivert
SafeInvest
25.04.2018 kl 11:00 1282

Og hva tenker du om den strategiske beslutningen/årsaken til at Pcib la ned H&N studiet da, SomSa/DuIgjen?
Arkivert
Slettet
25.04.2018 kl 11:23 1239

Innlegg av: ILAV (24.04.18 23:23 ), lest 461 ganger
Ticker: TRVX
RE^1: Targovax - Neste onkolytiske virus i køen for BP?
Det er egentlig ganske enkelt treff på TG må nødvendigvis føre til generell revurdering av selskap, kursmål og mcap. Vi snakker heisatur nordover.

Det blir add-on til oncos som jeg ikke hellt klarer forestille meg kan feile (joda, selvfølgelig kan de tryne men teknologien er strengt tatt etablert og relativ basic). Litt lenge til kliniske data men alt som styrker caset på kort sikt blir logaritmisk på lengre. H2 kan bli riktig festlig.

---
ILAV,
Ser vi er helt på linje her. Dog nevnte Jaderberg dette på Q4 vedr mesothelioma studien:

"in terms of clinical efficacy, we are expecting to release some early clinical data later on this spring" ( H1,2018)

Med andre ord, kan man forvente oppdatering på noen pasienter i løpet av H1.

Fra ca 11.00 http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=77872505

Arkivert
Solux
25.04.2018 kl 12:53 1133

Kan ikke fatte at targo detter så mye i dag??
Arkivert
illuminati
25.04.2018 kl 14:11 1039

Sjog mf,

En tankevekker som du skriver og helt riktig. Kombinasjoner kan gi overraskelser, incytes sitt mageplask var ventet av flere, den virket ikke som mono-terapi og i kombinasjon med keytruda viste kombinasjonen ingen forbedring.
Einarson beskriver kombinasjons terapi CPI pluss OV med ¨brems og gi gass¨, her ble det to ganger brems og ingen gass, og det førte ikke til noe.
Som flere har vært inne på virker kombinasjonen CPI og OV med andre OV (viralytic mf), Oncos har en masse bevis på at den virker som mono-terapi. På et generelt grunnlag er det riktig å påstå at Oncos har bedre resultater enn keytruda som mono-terapi.
Det er ingen mystikk hvorfor keytruda ikke virker på kalde tumorer, det er heller ingen mystikk i hvordan Oncos gjør kalde tumorer varme, så rent teoretisk bør kombinasjonen virke. Teorien bak incytes sitt forsøk kjenner jeg ikke, men et ¨håp¨ om rikdom og suksess ligger nok veldig nært.

Ut fra blogg kan en tyde en generell skepsis til kombinasjons behandling/utprøvning, men meg bekjent så finnes det ingen mono-terapi som virker. Best praksis i dag for brystkreft er fjerning av bryst-vev, lymfer, chemo, radio og herceptin om kreften er HER2-positive. Ingen kan si med sikkerhet hvilken del av behandlingen som er viktigst.

Kreftbehandling vil helt sikkert i fremtiden også være en kombinasjons-behandling, håpet er kanskje at BP nå satser mer på nye diagnose verktøy slik at all kreft kan oppdages tidlig. Da vil kanskje en mono-terapi med TG for PC løse problemet om kreften ble oppdaget meget tidlig i forløpet.

Hvorfor skal vi henge oss på CPI for å gjøre de mer effektive fremfor å gå hele veien alene som mono-terapi.
Første motivasjon er selvfølgelig å gjøre en suksess enda bedre, kan vi bevise dette har vi automatisk en kjøper til vårt produkt. Levering-teknologen er enkel, en sprøyte som alle er godt kjent med.
Redigert 25.04.2018 kl 14:14 Arkivert
frs2904
26.04.2018 kl 06:16 855

Mye fokus på «oncolytic viruses as multiplexed immune-modulating»

https://www.nature.com/articles/s41568-018-0009-4
Arkivert
SafeInvest
26.04.2018 kl 08:49 736

Tror du børe høre denne podcasten SomSa/DuIgjen/SinanH, kanskje du kan lære noe?

https://soundcloud.com/user-972208711
Arkivert
Solux
26.04.2018 kl 08:59 710

Mener det er viktig å se på kanskje en av Targovax sin aller største fordel mot andre Biotekselskaper på OB, og det er erfaringen de ansatte har. Algeta reisen halvparten av de ansatte har vært med på. Samt at de kanskje er Norges beste på å skreddersy studier og finne mål!

Dette er hva de sier de har en unik fordel på selv, samt med TG spesifikt. RAS mutert kreft som mål eks.
Arkivert
SomSa
26.04.2018 kl 09:35 658

SafeInvest

Det er noe som jeg sa i går, fiaskoen i Ido har åpnet gigantiske muligheter for Targovax og Jonas Einarsson gjentar dette.

Jonas Einarsson har også sagt kun oncolytic virus + peptide vaksiner gjør kald tumor til varm tumor. Big Pharma med CPI trenger
targovax nå. Jeg tviler på at Targovax eksisterer som et selvstendig selskap innen 2020.

Ellers Arnesen i Ultimovacs snakker meget positiv om TG01 dersom man hører nøye....

Redigert 26.04.2018 kl 09:37 Arkivert
medico
26.04.2018 kl 13:07 520

Interessant artikkel i European Biotechnology i dag ang presentasjonen i Kina. Blant annet: "Wiklund said that he expects first results from a dose-escalation study of the company's immunoncology booster Oncos 102 + AstraZeneca’s PD-L1 checkpoint inhibitor durvalumab in ovarian and coloroctal cancer in H1/2018. Thereafter, the partnered oncolytic virus programme (with Cancer Research Institute & MedImmune, AZ’s US biologics arm) is expected to be expanded into a Phase II trial."

https://european-biotechnology.com/up-to-date/latest-news/news/targovax-gives-pipeline-update.html
Arkivert
Slettet
26.04.2018 kl 13:25 491

medico

Flott funn det. Da blir det lagt opp til at vi har spennende datapunkter i vente i løpet av H1. Interim Mesothelioma (Oncos-102), Interim ovarian and coloroctal cancer(Oncos-102), Prostate (Oncos-102), fulle TG01 data fra begge cohort.

Arkivert
illuminati
26.04.2018 kl 13:44 457

Det skal mye til at han sier dette: Targovax expects to start an adaptive design pivotal Phase IIb/III study in H2/2018) den 26.04 uten at data fra arm II med 13 pasienter er meget gode, det er kun 1mnd. igjen før vi har 2 års data klare.

I tillegg ser det ut til at vi også får en ¨update¨ på: Oncos 102 + AstraZeneca’s PD-L1 checkpoint inhibitor durvalumab in ovarian and coloroctal cancer in H1/2018. Thereafter, the partnered oncolytic virus programme (with Cancer Research Institute & MedImmune, AZ’s US biologics arm) is expected to be expanded into a Phase II trial.

Det kan raskt bli litt action i trvx innom kort tid, og som Wiklund forklarer: Overall, the company's TG platform targets a third of human cancers.

Jeg tror definitivt at jeg ikke skal selge en aksje i trvx på ganske lenge.
Arkivert
quattro
26.04.2018 kl 13:57 427

dette lover svært bra - og gir et berettiget håp til mange med vanskelig kreftdiagnose på noen års sikt )
og ja, det er ikke nå man skal selge
Arkivert
SomSa
26.04.2018 kl 14:13 401

Som tidligere har nevnt tester flere big Pharma sine CPI for behandling av pancreatic cancer (ikke opererte pasienter)
men disse er ikke så effektive.... Vi kan få flere overraskelser i løpet av året når det gjelder TG01 og samarbeidspartner/samarbeidspartnere...

Hvilken/hvilke av disse skal Targovax velge?

AstraZeneca med Durvalumab (Imfinzi)
Bristol Myers Squibb med Nivolumab (Opdivo)
Merck & Co med Pembrolizumab (Keylruda)

Jeg kan påstå at etter fiaskoen i IDO er TG01 mest/eneste attraktive løsningen for disse selskapene. Det totalet pasientgrunnlaget er 350000. Vinner vil ta hele markedet.

Redigert 26.04.2018 kl 14:15 Arkivert
medico
26.04.2018 kl 15:38 328

Eller:

IPILIMUMAB (YERVOY®) BMS
ATEZOLIZUMAB (TECENTRIQ®) Roche
AVELUMAB (BAVENCIO®) Merck
Arkivert
quattro
26.04.2018 kl 15:43 330

ette blir vinn eller forsvinn
men Wicklund's uttalelser i Kina gir grunn til oppmuntring

Targovax expects to start an adaptive design pivotal Phase IIb/III study in H2/2018, following read-out of the ongoing two-arm Phase I/II study. While TG1 targets a patient population of about 40,000 patients in the US, China and the EU, the company expects to present read-out data of a Phase Ib study in H1/2019 in patients with colorectal cancer. As 50% of CRC patients carry RAS mutations the target population is estimated at up to 500.000 patients. In lung cancer, in which 30% of patients carry RAS mutations, its quite the same number. Overall, the company's TG platform targets a third of human cancers.

''Overall, the company's TG platform targets a third of human cancers''

read once more
Redigert 26.04.2018 kl 15:44 Arkivert
SomSa
26.04.2018 kl 16:19 289

quattro

40000 pasienter gjelder kun opererte pasienter, mest spennende blir om big pharma som prøver sine ineffektive CPI på
ikke opererte pasienter vil kombinere sin CPI med TG01.
Etter at TG01 utvidet studien med å kombinere TG01 + CPI på opererte pasienter er denne muligheten åpnet.

Nesten er alt tilrettelagt for å starte 1-2 nye studiearm:

CPI er prøvd på ikke opererte bukspyttkjertelkreft pasienter
TG01 er prøvd på opererte bukspyttkjertelkreft pasienter
TG01 + CPI skal prøves på opererte pasienter
Gode immundata fra TG02 viser at TG-plastformen kan gi mer gass slik at CPI kan virke bedre
Hvorfor ikke TG01 + CPI for ikke opererte pasienter og obs ca. 300000 nye pasienter.

Redigert 26.04.2018 kl 16:22 Arkivert
SomSa
26.04.2018 kl 16:25 263

Det vil si big pharma som prøver sin CPI for behandling av ikke opererte bukspyttkjertelkreft pasienter utvider sin
studie med en ny arm slik TRVX gjør.

Arkivert
Arkivert Til toppen