"FLNG- Virker som dreggen er på veg opp."

Longsitinbulk
FLNG
11.04.2018 kl 12:21
6886

Dette er en arkivert tråd!
Det er muse stille på forumet rundt Lng shipping igjen, det er det sikreste tegn på at nå har de fleste solgt og det begynner å bli hyper interessant igjen.
Støvet har lagt seg etter hysteriet i høst, da alle skrek at aksjen skulle til 20 og 30kr, da går det som regel rett ned, så da passer det jo bra å plukke opp noen rester nå når det er billig.
Har fått rotet meg inn med et snitt rett over 10 kronen.
Observerer i USA at LNG aksjene snudde 2 apri, momentet er tilbake i Lng over dammen, så langt er Flng paddeflat men det varer neppe lenge.

Ser også at det går noen voksne poster her, nå nylig en mill aksjer i dag.
Er det short som blir dekt etter nedsalget da Myrseth anbefalte aksjen, eller er det forflyttniger internt, eller et meglerhus som tar den i porteføljen og kommer med anbefaling, samme det- aksjen virker til å flate ut og er i ferd med å snu opp.
De fleste har nok glemt de grønne enger som blir foretegnet for dette segmentet i årene fremover, Flng er en favoritt og det ligger fremtidig super proffitt på de moderne skipene til Flex.

Sensommeren/høsten bør bli bedre på LNG siden, det er på tide å karre seg inn i FLEX før den blir dyrere.
Redigert 11.04.2018 kl 20:38 Arkivert
Fine Greier
11.04.2018 kl 14:36
4461

elkommen ombord!

:=)
Arkivert
Longsitinbulk
11.04.2018 kl 15:29
4443

Takk for det- timing er nøkkelen

Det går jæ.g med aksjer her nå, noe på gang

GASLOG:SER STRAMMERE MARKED OG STERKE FUNAMENTALE FORHOLD FREMOVER

15:45
Oslo (TDN Direkt): GasLog ser et strammere LNG-shipping-marked fremover grunnet ytterligere volumer som skal fraktes over lengre distanser, og venter at dette vil drive en sterk innhenting i shipping-ratene, ifølge et utdrag av en investorpresentasjon tirsdag.

Videre ser rederiet sterke fundamentale forhold for LNG, og anslår at LNG-etterpørselen vil vokse og føre til tilbudsekspansjon.

I tillegg mener GasLog at LNG-shipping utvikler seg, med markedsfragmentering, inter-basseng handel og fokus på lasteverdioptimalisering.

HH, finans@tdn.no
TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 11.04.2018 kl 15:47 Arkivert
Longsitinbulk
11.04.2018 kl 18:11
4390

aslog opp 3
Arkivert
kygo
11.04.2018 kl 20:42
4337

Skal ikke være i shipping når det blir handelskrig longsit.

Myrseth har også stor tro på flex, lykke til!

Fra spøk til alvor, jeg syns flex ser attraktiv ut nå til dagens kurs.
Redigert 11.04.2018 kl 20:44 Arkivert
Longsitinbulk
12.04.2018 kl 00:27
4281

Ja, få trodde vi noensinne skulle se 10kr blank igjen rundt jule tider, bortsett fra fra noen få da:-))

Men her ligger vi altså å kaver, dagens nivå er trolig en meget attraktiv entry, nesten for godt for å være sann etter høstens hyssteri, under stålverdiene og det hele.
Jeg tipper og tror at når papiret snur opp denne gang blir det for godt i denne syklen, da nytter det ikke å bli stående på perrongen å skrike papiret ned igjen.

Jeg tar i alle fall ikke sjansen på å vente lengre, Lng går opp i Usa og det vil være rart om ikke Flex også starter opp nå, alle skal inn igjen i våres/sommer før høst sessongen starter opp.
Q1 tror jeg også vil overaske possitivt.
Redigert 12.04.2018 kl 00:29 Arkivert
Tændis
12.04.2018 kl 07:04
4234

Enig i betraktningene, men så spørs det om det kommer en ny emisjon for å finansiere de 4 nye skipene som er bestilt da?
Arkivert
Longsitinbulk
12.04.2018 kl 08:32
4176

Tror du en emisjon blir innvanende eller utvannende på Flex?
Vil du ha veks eller ikke i Flex?
Selskapets mål har hele tiden vært å ekspandere.

Aksjen handles i dag under stålverdier, emisjoner i Fredriksen systemene skjer ofte på Nav og investorene slåss gjerne da om aksjene, siste nav i Flex er etter hva jeg har lest 12-12,5kr
Jeg tror neppe du bør vegre deg med å kjøpe Flex på det frykt grunnlaget, hvis ikke jeg ikke husker feil ble siste emisjon i Flex gjennomført nettopp på nav, den dagen steg aksjen 1 kr på børsen og det samme vil skje igjen.

Redigert 12.04.2018 kl 08:33 Arkivert
Dieseldyr
12.04.2018 kl 09:28
4151

Ny anbefaling fra Nordea idag. Beholder kursmål på 15kr
Arkivert
Ka'l
12.04.2018 kl 09:34
4147

Mens det har vært stille om FLNG har det vært gode muligheter til godt bunnfiske. Har passet på å akkumulere og ser fram til nye LNG-høyder.
K
Arkivert
Longsitinbulk
12.04.2018 kl 10:00
4128

Diseldyr, kan du legge ut analysen fra Nordea?

DNB var for øvrig ute å oppgraderte aksjen her i forrige uke.
Arkivert
Tændis
12.04.2018 kl 15:00
4081

PAS har NAV på 11,2 mener jeg å huske
Arkivert
Tændis
12.04.2018 kl 15:15
4069

Apropos emisjoner, forrige emisjon var på 12 og aksjen sank deretter til under 9kr.... just saying
Arkivert
Dieseldyr
13.04.2018 kl 07:34
3999

investment case

Recently, LNG trade has grown sharply. Due to continued high growth in liquefaction capacity – especially in the US – LNG trade has the potential to show nearly double-digit growth annually for several years. We forecast a gradual retirement of overcapacity in the LNG shipping market, a sharp rise in LNG spot volumes and firmer freight rates.Flex LNG is well-positioned to take advantage of this situation.

Main risks
Key downside risks: Delays in the startup of new export projects potentially lower growth in LNG trade speculative contracting of newbuilds and weaker demand for natural gas from importing countries.Estimate and valuation changesWe make a small downward adjustments to our rate forecast for 2018, factoring in historical rates for Q1. We make no other material changes to our estimates or valuation.
Buy
NOK 15.00 Ta r g e t P r i ce
NOK 12.84 Fair Value
NOK 10.20 Share price
Arkivert
Ka'l
15.04.2018 kl 00:24
3884

Det ser bra ut Diesel, kan nesten ikke vente til å se hva som skjer med kursen til neste børsuke.
K
Arkivert
Longsitinbulk
16.04.2018 kl 14:25
3752

Nå er kursen nøyaktig 2 kr lavere en for et år tilbake.

Selskapet er i dag et langt mer solid case, selskapet er finansiert, de har motatt 2 skip som genererer inntekter, de motar enda et skip i mai og enda et i høst.
Flng vil derfor vøre godt possisjonert for å nyte det forventede oppsvinget i vinter.
Markedet er bedre i dag en for 1 år tilbake og "alle" forventer et kraftig oppsving i lNG markedet etter sommeren.

Det er nå eller aldri i FLNG aksjen, når den stikker neste gang blir dagens aksje nivåer ikke oppnålige igjen før i andre enden av syklusen.
Papiret bunner ut nu, og det er lasting time fra de større aktørene.

gedigen kjøps mulighet nå før et "godt q1 legges frem om kort tid.
Redigert 16.04.2018 kl 14:26 Arkivert
Longsitinbulk
16.04.2018 kl 14:29
3756

Tandis
Nav 12,5 ikke 11,2 som du påstår

Stig Myrseth,
kan du vennligst ta tapet ditt i Flex nå, ta den ut av porteføljen din med 25% tap så vi kan få litt oppgang her snart:-))
du skjønner, alle lng aksjer stiger, bortsett fra Flex, og nedgangen startet når du begynnte å anbefale.
Redigert 16.04.2018 kl 16:25 Arkivert
Fine Greier
16.04.2018 kl 16:31
3692

alng synker den også.
Så spørs det om jeg har bedrevet bunnfiske,eller lempet penger overbord?
Time will show...
Arkivert
hogan
16.04.2018 kl 16:35
3687

Mye sanksjoner mot Russland fra Usa og Eu, tror Eu kommer til å begrense eller unngå gass fra Russland utover
Da kjøper de mer fra Usa så det kan det bli mye økning i Lng frakt på. Lng bull
Arkivert
Tændis
16.04.2018 kl 18:32
3635

Nei Longsit, PAS har 11,2 i NAV som jeg sa, fra siste analyse siterer jeg :

Management’s message at the Q4 presentation and first ever investor day in Oslo today was crystal clear: The LNGC market will experience normal seasonality over the coming quarters – however we are short 30 – 50 vessels in 2020. We agree – and reiterate BUY with our TP of NOK 15.7, making few changes here. We see current pricing as a floor around NAV of NOK 11.2 – and believe FLNG will be the preferred LNGC-name when spot markets turn some time during Q3
Arkivert
barrato
16.04.2018 kl 19:15
3641

Du har rett Long sier ikke et sant ord og hausser og baisser om en annen. Har lagt merke til fyren og han ligner en viss Trump som sier det som passer seg. Hoverende kar er det også. Bra du hjelper folk med å se hva korrekt NAV er:)
Redigert 16.04.2018 kl 19:19 Arkivert
Skribent
16.04.2018 kl 19:52
3600

Enig barrato. Han er ogå blitt kalt Longshit her på HO tidligere.
Redigert 16.04.2018 kl 19:53 Arkivert
sognoksen
16.04.2018 kl 19:53
3600

Er no støtte på 9,60 skal vel ned der og hente noen stopplosser så kanskje den stopper der .
Er vel mye korte penger i denne og det prøver husa og utnytte og rane småsparerne for aksjer .
Det er røvere over alt
Arkivert
Tændis
16.04.2018 kl 20:15
3588

Mulig det blir stille i LNG fremover, men for min del så akkumulerer jeg rundt 10kr og nedover om så skjer iogmed at jeg ble sittende med en for høyt snitt da meldingen om 4 båter til i bestilling ble meldt (trodde den skulle gå høyere). Posisjonen hadde jeg ment og snu til LPG, men når man ser hva som skjer der så er det vel like greit kanskje. Så derfor ser jeg heller mot høsten og vinteren og bygger en grei posisjon til ratene kommer tilbake. Evt ting som kan dra oss opp igjen til 11-12 kr er slik jeg ser det oppskriving av skipsverdiene, bra kvartalstall eller evt oppkjøp. Når det gjelder NAV så opererer gjerne forskjellige hus med forskjellige tall, men PAS har 11,2kr.
Arkivert
barrato
16.04.2018 kl 20:46
3580

Tror nok at LPG bruker lengre tid enn LNG så jeg er enig med deg. Jeg gikk ut av Avance rett over jul og vridde mine investeringer til LNG. Har det ikke travelt da dette er en aksje med substans. Er mer redd for å kjøpe luftslott enn aksjer som tjener penger og kanskje vil bruke litt tid på stigningen.
Det ble overskudd i forrige kvartal og husk at det er levering av to nye båter innen juli i år, neste båt er i mai står det på selskapet sine sider. Da vil inntjeningen øke mye vil jeg tro. I August regner jeg da med at vi har 4 båter som jobber i et godt marked.
Redigert 16.04.2018 kl 20:47 Arkivert
Tændis
16.04.2018 kl 21:57
3529

Er også verdt å minne om at de inngikk TC på første skipet til $60k i ett år. Jeg var kjempeskuffet da de annonserte det iogmed at spot var $80k pluss, men ser nå at det var ekstremt lurt. Kom på en annen ting som kan overraske i Q1 ... ME-GI premiumet ... så vidt jeg vet er det estimert til ca $15k per dag, men ingen vet dette til det fulle og hele da de ikke er skikkelig uttestet.
Arkivert
Longsitinbulk
16.04.2018 kl 22:06
3553

Ja, det er en rar verden, Mange var ivrige kjøpere i aksjen rundt Juletider på 13kr, men 1/4 år senere vil ingen kjøpe på 10:-)
Dette på tross av at selskapet i dag har motatt 2 båter , venter en til om få uker og enda en innen et par måneder.

Når man forventer løft utpå høsten begynner gjerne possisjoneringen endel måneder i forvegen, når presset kommer vil det være klin umulig å komme inn på en grei kurs.

Det dere nå ser i aksjen er ikke nedsalg men possisjonering,meglerhus som bytter seg i mellom for å riste ut de siste løk som kjøpte for høyt rundt juletider, hver dag det samme mønster med å pøse ut på slutten, men, aksjen er i skjæringspunktet til å bryte opp, og det kommer lenge før ratene snur opp.

De som er grådige å forventer enda mer nedgang tror er nok slike som nå er presset ut, de som trodde på julenissen rundt juletider å kjøpte på 13, som nå har droppet papiret og skriker etter enda mer nedgang-

Ved en titt til Usa vil man se at lng shipping der snudde opp 28 mars, på fallende rater, det er bare et tidspørsmål om dager før Flng blir dyrere.

Kjøp nå og hold tett
Redigert 16.04.2018 kl 22:40 Arkivert
Tændis
16.04.2018 kl 22:32
3501

Akkumulerer jevnt og trutt jeg, men det er ikke fordi jeg venter en snarlig tur opp med det første, men fordi jeg har veldig tro på caset de neste 2-3 årene. Lengre seilingsdøgn kan presse ratene opp på sikt, men akkurat nå så er det overflod av ledige skip som venter på frakt. Ref dagens shipping rapport fra PAS :

LNGC: Flat in the Far East as tonnage is reshuffled
 A reshuffling of available tonnage has now started to put pressure additional pressure on rates in the West as well, coming down to USD 50,000/day last week. Promptly available vessel in the region has quadrupled since last week, up from one to four
 Rates in the Far East¬ – where the supply overhang is still very much present – were flat at USD 36,000/day, for an average of USD 43,000/day across the two regions
 Only three vessel were fixed during last week according to Poten one for a trading opportunity in the Atlantic, one from the Middle East to Argentina, and one intra-Asia
 Six vessels currently on subjects for both single and multi-voyages out of Middle East
and the U.S/Caribs for May and June
 The 18 cargo Enarsa tender for delivery from Middle East in July and August continue
to generate interest, and is likely to take some capacity out of the spot market albeit in a few months
Arkivert
Empire
17.04.2018 kl 07:58
3440

God morgen kjære "gassere"

Dagens gladmelding er at Kina ser ut til å bomme "grovt" på sine 2020 mål i forhold til egen shale gassproduksjon.

I følge The Wood Mackenzie report, så ligger Kina nå an til å nå ca. 17Bcm i 2020, noe som er et godt stykke unna de 30Bcm som kinesiske myndigheter kommuniserte i 2017. For å kunne nå 30bcm innen 2020, så må enten investeringene i shale gass nesten dobles fra dagens nivå, eller så må kostnadene pr. brønn ned. Kina produserte i 2017 ca. 9Bcm.

Kinesisk shale gass har pr. nå ca. 20% høyere investeringskostnader i forhold til Us shale gass, men også i Kina har disse kostnadene sunket de siste årene. Og trenden fortsetter med at man forventer en 20% nedgang i investeringskostnader mellom 2017 og 2018. En kinesisk brønn kontrakt er nå estimert å koste ca. 7.5M Usd.

Hvis Kina fastholder sine planer om hvordan energi miksen skal være inne 2020, så mangler det pr. nå mye gass som må importeres. Oppsvinget vi har sett denne vinteren kan være smuler i forhold til det som kan komme.

Det største minuset for shipping selskapene pr.nå er vel kanskje den nye infrastrukturen som bygges fra Russland og til Kina. Disse rørledningene skal være ferdig fra 2019 og utover og det er relativt store volumer det snakkes om, både for olje og gass.
Redigert 17.04.2018 kl 08:05 Arkivert
Longsitinbulk
17.04.2018 kl 08:42
3407

Ny anbefaling -Kursmål 18.
det er langt unna 10kr det.
Toppvalget Flng før Gaslog som forøvrig steg 3% i går kveld, mens Flng var ned 2% samme dag:-))

Det kan være farlig å vente stort lengre.
lykke til...

Download the full 25-page report at http://gersemiresearch.com/2018/04/16/lng-carriers-the-best-is-yet-to-come-25-page-report/

As expected, LNG Carrier earnings have fallen since the peak in December. The start of the year is nevertheless the best over the past four years and spot rates are 60% above 2017 YTD. We see continuously rising annualized utilization towards the end of this decade, with corresponding improvements in earnings, vessel values and share prices. We reiterate our BUY recommendation on LNG Carriers and highlight Flex LNG (TP 18) and GasLog (TP 25) as our top picks.

Estimate changes: Although 1Q18 spot rates outperformed our forecast, we do limited changes to 2Q18 as vessel slippage was a key factor and current spot rates are in-line with our previous expectations. Looking further afield and building on seasonally strong 1Q18 demand, we marginally lift our utilization forecast to 81% in 2018 (79%), 83% in 2019 (82%) and 87% in 2020 (86%). This represents spot rates ((T)DFDE 160k cbm basis) of $57k/d ($52k/d), $67k/d ($62k/d) and $83k/d ($80k/d), respectively.

Key investment opportunities: The second quarter of the year has historically been the weakest quarter of the year, coming off the heating season and awaiting air condition season in the Northern Hemisphere. Adding an estimated 4.3% net supply growth q/q, we forecast spot rates to edge down from current $44k/d to average $39k/d in 2Q. We expect improvements in 3Q before five-year highs towards $100k/d during 4Q18/1Q19. We highlight Flex LNG (BUY, TP 18) as our top pick in the sector but also upgrade GasLog to BUY (TP 25) due to raised EBITDA forecast and weak share price performance since our February downgrade to HOLD.
Redigert 17.04.2018 kl 09:53 Arkivert
Fine Greier
17.04.2018 kl 12:05
3319

Opp 1,49% hittil i dag.
Kan være du får rett longsit..........
Siste avsnittet i innlegget ditt var særdeles interessant.
Arkivert
Longsitinbulk
17.04.2018 kl 13:40
3307

Nå syns jeg meglerhusene snarest bør bytte triks den ned så vi dødelige ikke må løpe etter, det er klart, den er vel litt for dyr på 10,3kr når vi står ovenfor tidenes LNG boom og kursmålene ligger 50-80 % over dagens- hehe, ingen lar seg lure mer nå vettu.

Dere kjøpte vel på 10,1? kommer nok ikke ned igjen så lavt i denne enden av mega syklusen.
ligger nok over 11 før helga, innsiderne kjøpte jo litt høyere og syns det var billig.
Redigert 17.04.2018 kl 15:46 Arkivert
sognoksen
17.04.2018 kl 16:00
3212

ogl og Jin blir vel bra fremover og long du fikk rett he
Arkivert
Longsitinbulk
17.04.2018 kl 16:03
3208

Meglerhusene rister i eple treet nu, Flng ble litt for pågående.
Når nok epler faller ned på 10,5 stiger den videre.
Arkivert
Longsitinbulk
17.04.2018 kl 16:05
3202

selvfølgelig Sognoksen, jeg har alltid rett.

Neste shipping aksje ut som bunner nå er BWLPG, en utblåsning ligger i lufta.
Redigert 17.04.2018 kl 16:06 Arkivert
RLB76
18.04.2018 kl 07:53
3081

FLEX LNG LTD signs One Year Time-Charter with Enel
FLEX LNG LTD signs One Year Time-Charter with Enel

London, April 18, 2018

FLEX LNG LTD ("FLEX LNG" or the "Company") (OSE:FLNG), a global shipping company specializing in the ownership of LNG carriers, today announce that, through a separate wholly-owned subsidiary, it has entered into a time-charter agreement with Enel Trade S.p.A. ("Enel"), a company of the Enel Group, a multinational power company and one of the world's leading integrated electricity and gas operators.
The time charter period of 12 months will commence during the second half of 2019. Enel also has the option to extend the contract by an additional 12 months subsequent to the firm period. FLEX LNG intends to employ the LNG carrier FLEX ENTERPRISE for this business, however the Company also has the option to nominate one of its sister vessels.
FLEX ENTERPRISE is a 173,400 cbm LNG carrier with MEGI propulsion built in 2018.
Jonathan Cook, Chief Executive Officer, commented:
"We are pleased to announce a time-charter agreement with Enel for one of our new MEGI vessels and we look forward to working closely with them throughout the charter period. This charter is in line with our strategy of adding incremental revenue as the market for LNG shipping continues to improve and provides important earnings visibility for the Company."

Arkivert
barrato
18.04.2018 kl 09:14
3061

Har kun Flng og Hlng og er fornøyd med ståa:) Fin melding i dag å lese.
Begge våre Flex båter har kontrakt til q2 2019. Det passer fint med tilstramning i markedet. Så har vi to båter til som kommer senest juli etter planen. Glad jeg kom meg inn billig i denne, ble litt dyrere i Hlng, men er storfornøyd med postene mine nå.
Sendte mail til Flex LNG og de svarer fort og virker meget informasjonsvennlige og hyggelig. Neste båt er i rute og den er like fin. Første gang jeg har fått så god info når jeg har spurt om det fra et selskap. Da blir jeg nok lenge her:) Planlagt levering er mai for FLEX RANGER, ikke lenge til. Kan det komme ny kontrakt ? Eller vil de ha den i spot, vi får se:)
Redigert 18.04.2018 kl 09:40 Arkivert
Longsitinbulk
18.04.2018 kl 10:31
2993

FLNG:VIL IKKE SLUTTE SKIP PÅ 1 ÅRS TC I 2019-20 TIL UNDER USD 80.000/DAG -KALLEKLEV

10:07

Oslo (TDN Direkt): Flex LNG vil ikke slutte skip ut i perioden 2019-2020 på ettårscertepartier til dagrater under 80.000 dollar, sier finansdirektør Øystein Kalleklev.

-Dette er fordi det er få tilgjengelige skip i denne perioden. Det er vi som sitter på åpne femtegenerasjonsskip, og vi slutter ikke disse ut på certepartier til rater som ikke starter på et åttetall, sier han til TDN Direkt onsdag.

Tidligere i dag meldte rederiet at de har inngått et tidscerteparti med en fast periode på 12 måneder med Enel Trade, med opsjon på ytterligere 12 måneder. Kalleklev vil ikke si konkret hva raten er.

Videre opplyser Kalleklev at MEGI-skip nå mottar en premie i forhold til eldre tonnasje.

Spotratene for MEGI-skip ligger nå på om lag 45.000 dollar pr dag. Kalleklev sier de har klart å oppnå en sterkere rate på dagens kontrakt, da markedet ser ut til å være stramt i den aktuelle perioden.

havard.hansen@tdn.no
Arkivert
barrato
18.04.2018 kl 10:49
2996

Det betyr at raten er minst på 80 000 på den som ble meldt avtale på tidligere i dag. Fantastisk av selskapet. Ikke selg er min anbefaling, vil du trade ? opp til deg:)
Denne blir knallbra neste året.
dette er for Flex Enterprise som ble levert akkurat nå. Flex Ranger blir levert i mai.
Redigert 18.04.2018 kl 12:49 Arkivert
Fine Greier
18.04.2018 kl 11:38
2958

Om spotraten,er på 45`,kan det vel neppe stemme at t/c raten er på over 80`?
Det virker jo hinsides.
Men hvorfor holdes raten hemmelig?
Arkivert
Longsitinbulk
18.04.2018 kl 11:48
2953

Det er vel ingen som trader denne nå på disse latterlige nivåene, i så måte har man lite på børs å gjøre, dette nedsalget på 10kr vil vise seg å være tidenes kjøpsmulighet når vi kommer litt ut på sommeren.

Flex er vel det siste skikkelige shipping aksje i Oslo som enda er priset feil, kanskje med unntak av Lpg, men i Lpg er det fortsatt usikkert , noe helt annet er det med lng som vil komme som ei kule utover vinteren.

Ikke er det fare for bygge ihjel markedet eller, i motsettning til tank og bulk
Redigert 18.04.2018 kl 11:49 Arkivert
d12m
18.04.2018 kl 12:41
2942

"Om spotraten,er på 45`,kan det vel neppe stemme at t/c raten er på over 80`?"

Spot er 45k nå. Flex sin avtale begynner først om 1,5 år (andre halvdel 2019)
Arkivert
Fine Greier
18.04.2018 kl 14:05
2911

he time charter period of 12 months will commence during the second half of
2019
Du har helt rett,leste litt vel kjapt igjennom
Arkivert
Simo
18.04.2018 kl 14:30
2893

Synses 80k er lavt med MEGI premium. Så satser på det er høyere
Arkivert
Longsitinbulk
18.04.2018 kl 15:59
2848

HEHE, det er helt sjukt hvordan de klarer å holde denne nede, Gaslog stiger mer en Flng i dag på tross av at Flng har kjempe melding i bakhånd, helt høl i hue
Arkivert
hogan
18.04.2018 kl 16:26
2838

ynagas ned 11,4% til 9,4 pga kutt i utbytte men fortsatt over 10%
Arkivert
Simo
18.04.2018 kl 17:41
2814

Ma50 og ma 200 på vei opp mot 11. Tvilsomt om de tas ut på første forsøk.
Arkivert
Longsitinbulk
18.04.2018 kl 23:58
2748

lex LNG charters 2018-built tanker to Enel for one year
John Frediksen-backed Flex LNG is fixing out one of its two recently delivered MEGI ships to Italian firm Enel. The one-year charter, which can be extended by another 12 months, is done at a high price of $80,000 per day.
Arkivert
Longsitinbulk
19.04.2018 kl 00:00
2752

Kursmål 18kr

$FLNG (#BUY, TP 18) w/1y TC for a #MEGI w/fwd start in 2H19. Mng indicates $80s (vs our $94k/d forecast) => implied 7x EV/EBITDA. We prefer Flex to retain as much of the inherent optionality as possible, being the best #LNG #shipping spot play ahead of cyclical peak in '20/'21

https://twitter.com/GersemiResearch/status/986708895681966081
Arkivert
Longsitinbulk
19.04.2018 kl 09:26
2677

Der slo vi opp i gjennom 200 dagers glidende snitt gett, da skal nok aksjen rusle fint av sted utover våren.

du står vel ikke på perrongen nu?
tut tut

Golar LNG bananas opp på teknisk brudd, LanG i draget
Redigert 19.04.2018 kl 21:14 Arkivert
Longsitinbulk
20.04.2018 kl 15:50
2499

dagens taperliste ja, er snart lavere en før 80k kontrakten nu da...koko :-))

LNG aksjene i USA fortsetter selvsagt opp, Flex med splitter nye skip, Fredriksen osv er vel liksom ikke bra nok.
Redigert 20.04.2018 kl 15:55 Arkivert
Arkivert Til toppen