"Qec: Går ned i dag?"

J.B.007
QEC
11.04.2018 kl 06:43
1283

Dette er en arkivert tråd!
Som forventet Qec har gått opp i går uten å gi noe kurs drivende melding men ved hjelp av Kina president si tale om toll mot USA,og oljepris. I dag som børsene i Asia går opp og ned, olje pris har gått litt ned akkurat nå. Så jeg tror Qec kan gå ned selv om kanskje går litt opp ved børsen åpner. Hva tror dere? Det er viktig at alle bestemmer selv hva de skal gjøre uten å bli påvirket av det som jeg skriver og de andre som skriver her i forumet.
Redigert 11.04.2018 kl 06:44 Arkivert
Kivad
11.04.2018 kl 07:12
756

Goddag mann økseskaft..
Arkivert
Damgard99
11.04.2018 kl 07:12
750

Skal vi forvente denne her trådtype fortsætter længe, hvor du lige gætter fra morgenstunden? Hver gang er det udelukkende baseret på storpolitisk spil og vil nok bedre passe i forbindelse med forudsigelse af Dow Jones bevægelse end QEC. QEC er så lille en virksomhed, at de ikke bliver påvirket af store ting, for kursen heri er det udelukkende de store triggere der kan flytte kursen. Om så Kina fuldstændig lukkede for al import fra USA, vil det ikke have nogen indflydelse på QEC, hvis reguleringerne bliver offentliggjort samme dag!
Arkivert
Kivad
11.04.2018 kl 07:15
731

Dammis:
Det er bare et forsøk på ironi, for å drive litt holloi med de dødsseriøse her inne.
Arkivert
mundus
11.04.2018 kl 07:38
632

Hva du tror og hva vi tror spiller ingen rolle 007. Vent til dgen er omme, så får du resultatet. Slike tråder er helt meningsløse. Gå og gjør jobben din, og ha en fin dag.
Arkivert
Crazylimbs
11.04.2018 kl 08:27
442

Har begynt og synes disse meldingene til 007 er morsomme jeg :)

Han er jo tydelig en trader som kjøpte inn igår eller mandag og forventet litt oppgang mot onsdag itilfelle reguleringer sku komme og han planlegger nå og selge første 10 min idag når han tror går litt opp for og synke seinere. Og kan godt hende det skjer med mindre reguleringene er rett rundt hjørnet og.det smeller skikkelig. Av diverse grunner sitter jeg med cash nå og håper at går litt ned idah og at jeg kan treffe bunn eller noe!
Arkivert
hodhad
11.04.2018 kl 08:51
385

J.B.007 eller mere moderne Stevepick XL?:
godt at have dig here på forum. lige præcis vi manglede sådan en rigtige ekspert som dig, som kan påvirker kursen med sine nye ekspert analyse hver eneste dag. jeg tror du bliver vores nye og mere moderne Stevepick XL.
jeg glæder mig til at følge dit god råd om aktie og bliver millioner hurtigst muligt.
Arkivert
danm
11.04.2018 kl 09:18
297

Langt størsteparten af skriverierne på HO er fra folk, der trader flere gange om dagen eller ugen. Derfor bliver debatten oftest ødelagt.
Arkivert
kaunis
11.04.2018 kl 11:32
222

Ganske komisk og har et barnslig drag over seg.Tror gjerne de er 13-15åringer som har fått noen kroner hoss en håpefull pengesterk far eller mor,så kan de fritt bruke noen tusen hver uke for å utvikle seg.Men hvor fort denne utviklingen går kan en gjerne lure på.
Arkivert
Arkivert Til toppen