QEC: Under 5 kr eller over 5 kr

J.B.007
QEC
03.04.2018 kl 12:12
1755

Dette er en arkivert tråd!
Jeg tror på QEC kan gå videre ned i dag både i Oslo og Canada. Alle må bestemme hva de skal gjøre med uten å bli påvirket av det som står i forumet.
Arkivert
-Hole-
03.04.2018 kl 12:18
1107

Jeg trodde jeg var dum å solgte på 6,49. Vurderte inngang igjen nå, men ettersom du tror den skal videre ned, så tørr jeg sannelig ikke. Jeg blir så lett påvirket når du skriver sånn som du gjør.
Arkivert
J.B.007
03.04.2018 kl 12:27
1048

Du må ikke tror på hva jeg skriver. Hva jeg tror betyr ikke det kan skje. Du må ta vurdering selv når du skal kjøpe eller selge aksjer.
Arkivert
-Hole-
03.04.2018 kl 13:45
895

Selvfølgelig tror jeg ikke på det du skriver. Innlegge mitt var ment ironisk.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være nødvendig med en ny tråd for et slik innlegg som du kommer med. "Tror den skal ned" uten noen form for hvorfor den skal ned. Kan du begrunne hvorfor du tror den skal ned?

Arkivert
elviira
03.04.2018 kl 17:24
735

Ikke dumt å selge nå.......
Arkivert
gunnarius
03.04.2018 kl 19:36
598

Slik det hele har utviklet seg for QEC, er min mening fremdeles at reguleringene vil styre det hele.

Ved å sponse natural gas i Quebec (pipelines) synes regjeringen være voldsomt gira på å forsere gassen.

På den annen side har vi de 338 kommunene som banker på minsterens dør. Man kan se for seg en utsettelse eller at reguleringene settes på hold. Iallefall dersom kommunene gjør alvor av mulighet for søksmål mot regjeringen ifm. avstandskravet. Og det foreligger vedtak om noe slikt, ved behov. Ref. Drummondville, 24. mars.

Snakker man i riskterm ville jeg ha sagt høy risk vedr. regulerinegene. Snakker man i sannsynlighet for at regs kan komme snarlig, jeg vet ikke og sier fremdeles:

50/50

Ved en trenering av regs til etter valget 1. oktober, klart at aksjen isolert sett og basert på regs kan gå
Redigert 03.04.2018 kl 19:37 Arkivert
gunnarius
03.04.2018 kl 23:51
389

Gastem-dommen blir ikke anket og blir da stående. Kan få betydning om de 338 kommunene velger å gå til søksmål mot regjeringen, jf. 2km. avstandskrav.

Twitter fra Alexandre Shields, Le Devoir:

Gastem will not appeal the Court's decision, which dismissed the lawsuit against Ristigouche-Sud-Est. The oil company also promises to pay the sums imposed by the court, namely $ 164,000. @LeDevoir @Ristigouche @NatureQuebec @FQMonline @UMQuebec @ManonMasse_Qs

Redigert 03.04.2018 kl 23:52 Arkivert
gunnarius
04.04.2018 kl 00:24
321

Hva sa minister Isabelle da hun holdt foredrag for FCCQ i dag?

Litt om FCCQ:

As the largest network of business people and businesses in Quebec, the FCCQ represents 60,000 businesses and 150,000 business people in all sectors of the economy and throughout Quebec.

The FCCQ is a strong advocate for the interests of its members, whether they be chambers or companies, in terms of public policies, thus promoting an innovative and competitive business environment.

Rimeligvis har medlemmene fått høre noe i kveld om hydrokarbonene, hvor FCCQ tidligere var positive til bl.a. Anticosti:

This afternoon, the RV Policies of the, Minister of Sustainable Development, Environment and the Fight Against Climate Change. Ms. Melançon spoke about the challenges of a lower carbon economy, from the perspective of environmental protection and sustainable development. She is pictured here with Stéphane Forget, Emilio Imbriglio, President and Chief Executive Officer, Raymond Chabot Grant Thornton and Michael Novak, Corporate Director and Past Chair of the FCCQ Board of Directors.
RCGT @RCGT

hm, og jeg gjentar: Regjeringen har hittil ikke veket en tomme hva angår natural gas og regs.

Redigert 04.04.2018 kl 00:25 Arkivert
qestador
04.04.2018 kl 00:45
279

Jeg har to P&F selvlagete diagrammer et meget stivt og et mer følsomt. Disse fjerner støyen og har hittil Vist seg å stemme vedrørende motstandsnivåer og støtte nivåer.

Begge har nå nådd kraftig støtte og Noe lenger ned skal ikke dette. Så får vi se i morgen.
Dette har jeg sett lenge og sitter godt musestille uten å få panikk.
Jeg tåler meget juling enda da jeg har sittet langt.
Det fundamentale skal være i orden i følge QEC.
Arkivert
qestador
04.04.2018 kl 00:57
258

P&F satt opp på internett som jeg har vist blir for unøyaktig. Årsake er lav omsetning og tar med all støy.
Derfor viser jeg ikke dette. Selv ser jeg noe nytte i det og som sagt så tenderer diagrammet opp.

Trekker man de rette linjer i diagrammet så ser vi at støtten ligger der.

Slik er det også med diagrammet til DJIA der møtte man en støttelinje nedenfra som burde vert tegnet opp.
Storinvestorene sitter naturligvis med teknisk ekspertise og kjøper og selger. Disse leier folk som kan.
Arkivert
Stevepick XL
04.04.2018 kl 00:57
256

nder 5,- uten tvil
Arkivert
qestador
04.04.2018 kl 01:03
248

a jeg vet du leker Stutum SP
Arkivert
Arkivert Til toppen